Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Ο νέος Αμερικανός ταξιδιώτης προτιμά τις εμπειρίες από τα καταναλωτικά αγαθά

Βίκυ Καραντζαβέλου - 05 Ιανουάριος 2018, 16:07

Τα Social Media επηρεάζουν πλέον τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, με το 36% των ηλικιών 18-22 να δηλώνουν ότι έχουν διαλέξει ένα τουριστικό προορισμό γιατί τον είδαν στα Social Media. Οι προτεραιότητες αλλάζουν, π.χ. από το ποστάρει κανείς μια καινούργια τσάντα σε ένα live streaming με ραπέλ.


Η Expedia.com έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα μίας νέας ταξιδιωτικής έρευνας που έγινε σε άτομα μιας ευρείας ηλικιακής γκάμας και με σκοπό να εξερευνήσει την καταναλωτική συμπεριφορά και τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών ενηλίκων της “Generation Z” (ηλικίες 18-22) και των “Baby Boomers” (ηλικίες 55-65). Τα συμπεράσματα δείχνουν ότι οι άνθρωποι απομακρύνονται από μια υλιστική κοινωνία προϊόντων, όπως τα ρούχα, τα ηλεκτρονικά και τα κοσμήματα, σε μια κοινωνία εμπειριών και αποταμιεύουν ειδικά για να ταξιδέψουν.

“Οι προβλέψεις για τις νεότερες γενιές είναι έγκυρες και αυτήν τη στιγμή οι τάσεις δείχνουν ένα καταπληκτικό μέλλον για τον ταξιδιωτικό χώρο”, λέει η Sarah Gavin, πρόεδρος της Expedia, Inc. Global Communications.

Εμπειρίες αντί καταναλωτικών αγαθών
Τα Social Media επηρεάζουν πλέον τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, με 36% της Gen-Z να δηλώνει ότι έχουν διαλέξει έναν τουριστικό προορισμό γιατί τον είδαν στα Social Media. Οι προτεραιότητες αλλάζουν, π.χ. από το ποστάρει κανείς μια καινούργια τσάντα σε ένα live streaming με ραπέλ.

  • Το 74% όλων των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να ξοδέψουν το περίσσευμά τους σε εμπειρίες αντί σε καταναλωτικά αγαθά, ειδικά οι “millennials”, με το 65% να αποκαλύπτουν ότι αποταμιεύουν ήδη χρήματα για να τα ξοδέψουν σε ταξίδια.
  • Σχεδόν 20% όσων απάντησαν από τη γενιά “Z” είπαν ότι έχουν μείνει σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή προορισμό έτσι ώστε να πάρουν θετικές αντιδράσεις από γνωστούς και φίλους στα κανάλια τους στα Social Media.
  • Περίπου οι μισοί από τους “millennials’ δήλωσαν ότι θα πουλούσαν τα ρούχα τους ή τα έπιπλά τους για να μπορέσουν να ταξιδέψουν περισσότερο
  • Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι ταξιδιώτες προτιμούν να κλείνουν μέσω online τουριστικών πρακτορείων.

Με την τεχνολογία να επιδρά ολένα και περισσότερο στην καθημερινή ζωή των Αμερικανών καταναλωτών, ο τρόπος που αυτοί προτιμούν να κλείνουν τις διακοπές τους αλλάζει υπέρ της άνεσης και κατά της εταιρικής πιστότητας.

  • Το μεγαλύτερο ποσοστό (80%) κάθε γενιάς που εξετάστηκε δήλωσε ότι προτίμησαν να κλείσουν ταξιδιωτική μεταφορά και διαμονή από μία ιστοσελίδα, αντί να κάνουν τις κρατήσεις αυτές ξεχωριστά.
  • Το 87% των απαντήσεων από τη γενιά “Z” είπε ότι βρήκαν πολύ χρήσιμο το κλείσιμο όλων των παραμέτρων του ταξιδιού από ένα μέρος και οι περισσότεροι (55%) θα το σκεφτόντουσαν να κλείσουν εξ ολοκλήρου μέσω ενός OTA, χωρίς να κάνουν σύγκριση τιμών από πολλές ιστοσελίδες.

Οι νεότερες εξεταζόμενες γενιές “Gen-Z” και “Millennials” (ηλικίες 22-35) εστιάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις στον τουρισμό, με το 65% να αποταμιεύει ήδη χρήματα για ένα ταξίδι αυτήν τη χρονιά. Οι νεότερες γενιές τείνουν να θέτουν ως προτεραιότητα τον εντυπωσιασμό των συνομιλίκων τους, όπως και την αναζήτηση περιπέτειας, αλλά και τη μη χρήση ψηφιακών συσκευών, για χαλάρωση.

  • Οι “millennials” είναι φανατικοί των ταξιδιών, εξαιρετικά ανεξάρτητοι, με έναν στους τέσσερις να έχει ταξιδέψει μόνος σε ταξίδι αναψυχής τον περασμένο χρόνο.
  • Το 71% των αποκρίσεων από τη γενιά “Z” δήλωσε ότι θα δεχόταν μια δουλειά μερικής απασχόλησης, μόνο και μόνο για να μαζέψουν λεφτά για ένα ταξίδι αναψυχής.
  • Το 11% κυριολεκτικά ανέβαλε χωρισμό, λόγω ενός ήδη προγραμματισμένου ταξιδιού με τον/τη σύντροφό του.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top