Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Υπαρκτό το δικαίωμα στη φροντίδα του επιβάτη αεροπορικής εταιρείας και λόγω 'ακραίας συνθήκης'

Βίκυ Καραντζαβέλου - 17 Ιανουάριος 2018, 11:51

Η Airhelp δίνει συμβουλές για διεκδίkηση αποζημίωσης σε περίπτωση καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων λόγω κακών καιρικών συνθηκών.


Με αφορμή τις πρόσφατες ακυρώσεις / καθυστερήσεις πτήσεων στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” λόγω ομίχλης, η Airhelp επισημαίνει ότι
το δικαίωμα στη φροντίδα (φαγητό, κλήσεις ή κατάλυμα κ.λπ.) πρέπει να παραχωρείται ακόμα και σε περίπτωση έκρηξης ηφαιστείου, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Σχετικά με το δικαίωμα στη λήψη αποζημίωσης και, αν είναι δυνατόν, στην πτήση επιστροφής πίσω στον πρώτο σταθμό αναχώρησης ή στην εναλλακτική πτήση προς τον τελευταίο προορισμό, το Δικαστήριο δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη τη θέση του, αλλά είναι ορθό να υποτεθεί ότι οι αερογραμμές πρέπει να συμμορφώνονται επίσης με τις υποχρεώσεις.

“Ενώ η αερογραμμή δεν είναι υπεύθυνη, υπό τον κανονισμό EC 261 της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλους παρόμοιους νόμους για τους επιβάτες αερογραμμών, να παρέχει αποζημίωση, καθώς η διακοπή πτήσης θεωρείται ‘ακραία συνθήκη’, η αερογραμμή έχει παρ’όλα αυτά
ενίσχυση, με δωρεάν φαγητό και ποτό, διανυκτέρευση σε κατάλυμα αν χρειάζεται, δύο τηλεφωνικές κλήσεις και πρόσβαση σε emails”, τονίζει η υπεύθυνη της Airhelp για την Ελλάδα, κα Χρύσα Πομόνη.

Οι επιβάτες πληρούν τις προϋποθέσεις για να λάβουν αποζημίωση σε περιπτώσεις εκτός των έκτακτων συνθηκών και όταν ο αερομεταφορέας έχει την πλήρη ευθύνη. Τα κριτήρια είναι τα εξής:

  • Έχουν καθυστέρηση δύο ωρών και ταξιδεύουν 1.500 χλμ. ή λιγότερα
  • Έχουν καθυστέρηση τριών ωρών και ταξιδεύουν σε εσωτερική πτήση εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης πάνω από 1.500 χλμ.
  • Έχουν καθυστέρηση τριών ωρών και ταξιδεύουν σε πτήση εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης μεταξύ 1.500- 3.500 χλμ.
  • Έχουν καθυστέρηση τεσσάρων ωρών και ταξιδεύουν σε πτήση εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης πάνω από 3.500 χλμ.

Οι επιβάτες των αερογραμμών που βιώνουν καθυστέρηση ή ακυρώνονται οι πτήσεις τους μπορούν να ελέγξουν αν πληρούν τις
προϋποθέσεις για αποζημίωση στο αεροδρόμιο ή καθοδόν, και να προσφύγουν σε πολύ σύντομο χρόνο μέσω της δωρεάν εφαρμογής AirHelp για κινητά, που είναι διαθέσιμη για iOS και Android.

Η AirHelp είναι εταιρεία αποζημίωσης για καθυστερήσεις πτήσεων, που βοηθά τους επιβάτες να υποβάλουν αίτηση για αποζημίωση μετά από καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων. Από την ίδρυση της επιχείρησης το 2013, η AirHelp βοήθησε περισσότερους από δύο εκατ. ταξιδιώτες να διεκδικήσουν αποζημίωση από αεροπορικές εταιρείες, μια διαδικασία συνολικής αξίας άνω των 150 εκατ. λιρών. Η AirHelp έχει γραφεία σε πέντε πόλεις σε όλη την Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική και έχει παρουσία σε 30 χώρες, προσφέροντας υποστήριξη σε 15 γλώσσες. Η επιχείρηση απασχολεί πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top