Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Πολυτελή ξενοδοχεία και last-minute κρατήσεις οι προτιμήσεις των Κινέζων για την Ευρώπη

Θοδωρής Κουμέλης - 24 Ιανουάριος 2018, 10:48

Ο αριθμός των Κινέζων τουριστών στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 65% κατά το α' εξάμηνο του 2017 και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται το 2018, το ονομαζόμενο 'Τουριστικό Έτος Κίνας - Ευρωπαϊκής Ένωσης'. Επίσης, οι Κινέζοι φαίνεται να προτιμούν τα 5στερα και 4στερα ξενοδοχεία και τις κρατήσεις τελευταίας στιγμής.


Το 2017, περισσότεροι από 6 εκατ. Κινέζοι πολίτες επισκέφθηκαν κάποια ευρωπαϊκή χώρα. Τα στατιστικά στοιχεία έδειξαν ότι περισσότεροι προτιμούν εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες και έδειξαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την παραδοσιακή ευρωπαϊκή αρχιτεκτονική και τα μουσεία, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Τουριστική Ακαδημία της Κίνας και ο κινεζικός OTA Ctrip.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ctrip, η Ευρώπη έχει γίνει ο δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός για τους Κινέζους διεθνείς τουρίστες, μετά την Ασία. Ο αριθμός των Κινέζων τουριστών που πραγματοποίησαν ένα οποιοδήποτε ταξίδι στην Ευρώπη μέσω της πλατφόρμας της εταιρείας, αυξήθηκε κατά 26,3% σε σύγκριση με το 2016, ενώ τα κατά κεφαλήν έξοδα ανά ταξίδι, παρουσίασε αύξηση της τάξης του 36%.

Οι Κινέζοι προτιμούν ξενοδοχεία υψηλής βαθμολογίας και κρατήσεις τελευταίας στιγμής
Υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση από τους Κινέζους για ξενοδοχεία τεσσάρων ή πέντε αστέρων σε συνδυασμό με μικρότερους χρόνους κρατήσεων, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας για ξενοδοχεία από την Ctrip για το 2017. Ο κινέζικος ταξιδιωτικός “γίγαντας”, ο οποίος κυκλοφόρησε την έρευνα σε συνεργασία με την θυγατρική του εταιρεία, Joint Wisdom, δήλωσε ότι η προτίμηση των Κινέζων για ξενοδοχεία με υψηλότερη βαθμολογία παρουσιάστηκε όταν αυτά ταξινομούνταν με αστέρια. Περίπου το 76% των αναζητήσεων με κριτήρια τα αστέρια ήταν για ξενοδοχεία πέντε αστέρων/πολυτελείας ή για ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων/υψηλού επιπέδου, ενώ μόνο το 11,61% των αναζητήσεων αφορούσαν στην τιμή.

Περίπου 56,47% των χρηστών που επισκέφτηκαν τη σελίδα κράτησης ξενοδοχείων της Ctrip για συγκεκριμένες πόλεις εισήγαγαν λέξεις-κλειδιά στην αναζήτησή τους, από τις οποίες οι περισσότερες σχετίζονταν με την απόσταση από τον προορισμό (59,8%) και τη βαθμολογία με αστέρια (37,07%). Τα κορυφαία κριτήρια φίλτρου για τις αναζητήσεις ξενοδοχείων που σχετίζονται με την απόσταση, ήταν λέξεις όπως “εμπορική περιοχή” και “σταθμός αεροδρομίου”.

Τα στοιχεία της Ctrip φανέρωσαν επίσης ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών κατά την κράτηση έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια, λόγω των μικρότερων χρόνων για προκρατήσεις, αλλά και των κατακερματισμένων διαδικασιών κράτησης, αλλά και των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες επέλεξαν την κράτηση και το check-in την ίδια ημέρα, περίπου το 26% των χρηστών έκαναν κράτηση 1-3 ημέρες νωρίτερα και μόνο το 13% έκανε κρατήσεις μία εβδομάδα ή περισσότερο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top