Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Χειμερινός τουρισμός

Ερώτηση από τον Μ. Κόνσολα για τη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού

Τατιάνα Ρόκου - 24 Ιανουάριος 2018, 16:10

Μειώθηκαν οι ημέρες λειτουργίες των αναβατήρων, αλλά και κτιρίων, χωρίς καμία ενημέρωση ή εξήγηση. Το Μάρτιο του 2016 διεκόπη η λειτουργία των κτιριακών εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού κέντρου, αφού δεν υπήρχαν πιστοποιητικά πυρασφάλειας και πυροπροστασίας.


Ο τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή προς την υπουργό Τουρισμού, αναδεικνύοντας την υποβάθμιση της λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού.

Ο Μάνος Κόνσολας επισημαίνει ότι, ενώ την περίοδο 2014-2015 αξιοποιήθηκαν πόροι ύψους 30 εκατ. ευρώ του ΕΣΠΑ και υλοποιήθηκε ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού όλων σχεδόν των αναβατήρων, αλλά και του ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού του χιονοδρομικού κέντρου, από τις αρχές του 2015, το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού κινείται στη λογική του αυτόματου πιλότου και έχει ανακοπεί η προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών και της εικόνας του.

Συγκεκριμένα, υπήρξε υποβάθμιση και κατάργηση υπηρεσιών και υποδομών, όπως:

  • web ticket του ski data
  • η συνδυασμένη λειτουργία αναβατήρων Αφροδίτης – Βάκχου
  • η έκπτωση 50% για την προσέλευση τις καθημερινές.

Παράλληλα, μειώθηκαν οι ημέρες λειτουργίες των αναβατήρων (π.χ αναβατήρας Οδυσσέας), αλλά και κτιρίων, όπως στη Φτερόλακα, χωρίς καμία ενημέρωση ή εξήγηση.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το Μάρτιο του 2016 διεκόπη η λειτουργία των κτιριακών εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού κέντρου, αφού δεν υπήρχαν πιστοποιητικά πυρασφάλειας και πυροπροστασίας.

Επίσης, υπάρχει αδιαφορία για την επάρκεια χιονιού, που είναι απαραίτητη για τη λειτουργία και για την αύξηση της επισκεψιμότητάς του, αλλά και αδυναμία να εφαρμοστούν απλές και χαμηλού κόστους λύσεις, όπως οι χιονοπαγίδες.

Την ίδια στιγμή, το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού αδιαφορεί για τις επισημάνσεις ή και τα παράπονα των πελατών του με τους οποίους υπάρχει έλλειμμα επικοινωνίας, όπως και με τον Ελληνικό Σύλλογο Τουριστικής Χιονοδρομίας.

Ο κ. Κόνσολας ζητά από την υπουργό Τουρισμού να καταθέσει αναλυτικά στοιχεία για τα έσοδα, τον αριθμό εισιτηρίων, τα έξοδα και τις λειτουργικές δαπάνες του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού ανά έτος και από το 2009 έως σήμερα. Παράλληλα, ζητά να μάθει αν υπάρχει αναπτυξιακό και επιχειρησιακό σχέδιο και πρόγραμμα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, των υποδομών και των υπηρεσιών του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού και ποιο είναι αυτό.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top