Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Emirates αύξησε το στόλο της κατά 21 νέα αεροσκάφη το 2017
Αεροπορικές εταιρείες

Η Emirates αύξησε το στόλο της κατά 21 νέα αεροσκάφη το 2017

Η Emirates επέκτεινε το δίκτυό της σε 156 προορισμούς το 2017, με την προσθήκη τριών νέων προορισμών: Newark, ΗΠΑ μέσω της Αθήνας. Ζάγκρεμπ, Κροατία και Πνομ Πενχ, Καμπότζη.

Η Emirates ολοκλήρωσε το Δεκέμβριο του 2017 άλλο ένα επιτυχημένο έτος ανάπτυξης και καινοτομίας. Η εταιρεία σημείωσε βήματα που αποτελούν ορόσημα για το σύνολο του στόλου, του δικτύου και των καινοτόμων προϊόντων, εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στην αγορά και τον πρωτοπόρο ρόλο της στη βιομηχανία της αεροπλοΐας.
      
Από το 2017 η Emirates έχει μεταφέρει πάνω από 59 εκατ. επιβάτες, σέρβιρε πάνω από 63 εκατ. γεύματα στις πτήσεις της, οι οποίες αναχωρούν από το Ντουμπάι και μετέφερε πάνω από 35 εκατ. αποσκευές στο δίκτυο των 156 προορισμών της.

Η Emirates πραγματοποίησε πάνω από 3.600 επιβατικές πτήσεις κατά μέσο όρο την εβδομάδα, πραγματοποιώντας πάνω από 191.000 πτήσεις το 2017, ενώ διένυσε περισσότερα από 886 εκατ. χλμ. ανά τον κόσμο.
 
Συνοψίζοντας τα πεπραγμένα της χρονιάς ο Sir Tim Clark, πρόεδρος της Emirates Airline, δήλωσε: “Παρά τα σκαμπανεβάσματα του 2017, η Emirates σημείωσε σταθερή ανάπτυξη και βγήκαμε πιο δυνατοί και πιο ανθεκτικοί. Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, λειτουργήσαμε ρηξικέλευθα και ανεμπόδιστα για να μετριάσουμε τις προκλήσεις και να μεγιστοποιήσουμε τις ευκαιρίες. Εφαρμόσαμε πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη των εσόδων, τη μείωση του κόστους και τη χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών, ώστε να κάνουμε τις επιχειρήσεις μας πιο ευέλικτες, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα ή την εξυπηρέτηση. Το 2018 μας βρίσκει αισιόδοξους, προσπαθώντας να συνεχίσουμε να ανεβάζουμε τον πήχη για την εξυπηρέτηση των πελατών και των επιχειρησιακών επιδόσεων”.

Στόχοι και επενδύσεις στόλου
Η Emirates αύξησε το στόλο της κατά 21 νέα αεροσκάφη το 2017, με παραδόσεις 9 Α380 και 12 Boeing 777-300ER, κλείνοντας το έτος με 269 αεροσκάφη και 243 αεροσκάφη εν αναμονή παράδοσης. Αποσύρθηκαν 11 αεροσκάφη κατά τη διάρκεια του έτους.

Η αεροπορική εταιρεία σημείωσε την 9η χρονιά λειτουργίας του Α380, γιορτάζοντας το Νοέμβρη το ορόσημο της παράδοσης του 100ού αεροσκάφους και ενισχύοντας έτσι τη θέση της Emirates ως του αερομεταφορέα με το μεγαλύτερο αριθμό από τα εμβληματικά double-decker αεροσκάφη. Το Emirates Α380 έχει μεταφέρει πάνω από 90 εκατομμύρια επιβάτες από την εισαγωγή του το 2008.

Ενισχύοντας την επέκταση του στόλου και τη μελλοντική ανάπτυξή της, η Emirates έγινε πρωτοσέλιδο σε παγκόσμιο επίπεδο όταν έδωσε 15,1 εκατομμύρια δολάρια για 40 Boeing 787 Dreamliners. Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην αεροπορική εταιρεία να διατηρήσει ένα νέο και αποδοτικό στόλο. Συμπληρώνοντας τον στόλο της, με Boeing 777 και A380 παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία για να εξυπηρετήσει μια σειρά από νέους προορισμούς και να βοηθήσει για περαιτέρω ανάπτυξη.

Για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση πιλότων υψηλής εξειδίκευσης, το 2017 άνοιξε επίσης την Ακαδημία Emirates Flight Training, μία από τις πιο εξελιγμένες εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις αεροπορίας στον κόσμο, παρέχοντας την πλήρη εκπαίδευση της επόμενης γενιάς πιλότων και επαγγελματιών της αεροπλοΐας. Η επένδυση της Emirates στην Ακαδημία υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να υποστηρίξει και να αναπτύξει πιλότους για τις δικές της επιχειρήσεις καθώς και για την ευρύτερη αεροπορική βιομηχανία.

Ενίσχυση συνδεσιμότητας
Η Emirates επέκτεινε το δίκτυό της σε 156 προορισμούς το 2017, με την προσθήκη τριών νέων προορισμών: Newark, ΗΠΑ μέσω της Αθήνας. Ζάγκρεμπ, Κροατία και Πνομ Πενχ, Καμπότζη.

Επιπλέον, η Emirates ενίσχυσε τη συχνότητα και την αναβαθμισμένη χωρητικότητα σε διάφορα σημεία του δικτύου της, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει περισσότερες επιλογές για τους πελάτες της.

Η Emirates αύξησε τον αριθμό των πόλεων που εξυπηρετήθηκαν από το A380 το 2017 σε 48, με την ένταξη πέντε νέων προορισμών: Τόκιο-Ναρίτα, Καζαμπλάνκα και Σάο Πάολο, Νίκαια και Γιοχάνεσμπουργκ. Διέθεσε περισσότερα αεροσκάφη Α380 σε ήδη υφιστάμενες διαδρομές, ενώ πρόσθεσε επιπλέον αεροσκάφη τέτοιου τύπου σε 4 προορισμούς: Βοστώνη, Κολόμπο, Βαρσοβία και Μπαχρέιν.

Τον Ιούλιο, η Emirates ξεκίνησε μια σημαντική συνεργασία με τη FlyDubai, η οποία περιλαμβάνει πτήσεις κοινού κωδικού, καθώς και τη βελτιστοποίηση των ενεργειών ώστε να προσφέρει στους ταξιδιώτες πρόσβαση σε περισσότερους από 200 προορισμούς στα συνδυασμένα δίκτυα των δύο αεροπορικών εταιρειών. Τον Οκτώβριο, η Emirates και η Qantas ανακοίνωσαν την επέκταση της επιτυχημένης συνεργασίας τους μέχρι το 2023, με προτεινόμενες αλλαγές στο δίκτυο, οι οποίες θα προσφέρουν μεγαλύτερη συχνότητα πτήσεων όλο το χρόνο και περισσότερες υπηρεσίες στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

Πρωτοπόρες πρωτοβουλίες στην εξυπηρέτηση πελατών
Η Emirates έθεσε τους στόχους της για προϊόντα και υπηρεσίες το 2017 με μια σταθερή εστίαση στην παροχή μιας ισχυρής πελατοκεντρικής πρότασης. Η χρονιά άρχισε με την αμφισβήτηση των εγχειρημάτων της Emirates λόγω των βραχυπρόθεσμων αλλαγών στις απαιτήσεις εισόδου των ΗΠΑ, της απαγόρευσης μεταφοράς ηλεκτρονικών συσκευών στην καμπίνα επιβατών και των επίκαιρων μέτρων ασφαλείας. Η Emirates ανταποκρίθηκε με την εισαγωγή δωρεάν υπηρεσιών tablet και φορητού υπολογιστή στο έδαφος και παρέχοντας μία υπηρεσία δανεισμού tablet από για τους επιβάτες της Πρώτης Θέσης.

Τον Μάρτιο, η αεροπορική εταιρεία παρουσίασε το A380 Onboard Lounge, παρέχοντας νέες ρυθμίσεις καθισμάτων, ιδιωτική διακόσμηση εμπνευσμένη από γιοτ, καθώς και νέες υψηλής τεχνολογίας πινελιές, συμπεριλαμβανομένου του φωτισμού και του στερεοφωνικού ήχου.

Τον Νοέμβριο, η Emirates παρουσίασε τις ολοκληρωμένες Boeing 777-300ER First Class ιδιωτικές σουίτες που άλλαξαν το “παιχνίδι”, ως μέρος μιας αναβάθμισης πολλών εκατομμυρίων δολαρίων που είδε βελτιώσεις σε όλες τις κατηγορίες καμπίνας. Εμπνευσμένες από την Mercedes Benz S-Class, οι σουίτες προσφέρουν έως και 40 τετραγωνικά πόδια ιδιωτικού χώρου, καθώς και προσωπικό φωτισμό και χαρακτηριστικά ελέγχου του κλιματισμού. Παγκόσμιες πρωτιές της Emirates αποτελούν ακόμη τόσο η θέση καθισμάτων “μηδενικής βαρύτητας” εμπνευσμένη από τη NASA, όσο και τα εικονικά παράθυρα στο μεσαίο διάδρομο που προβάλλουν εξωτερική θέα χρησιμοποιώντας τεχνολογία κάμερας σε πραγματικό χρόνο. Οι επιβάτες της Πρώτης Θέσης έχουν επίσης την δυνατότητα να επικοινωνούν εύκολα με το πλήρωμα θαλάμου μέσω της προσωπικής λειτουργίας κλήσης βίντεο.

Πάνω από 10 εκατ. επιβάτες συνδέθηκαν με Wi-Fi στις πτήσεις της Emirates το 2017, ενισχύοντας τη σημασία της συνδεσιμότητας στον αέρα. Το κορυφαίο σύστημα ψυχαγωγίας της Emirates, ice, έκλεισε το έτος με πάνω από 3.000 κανάλια ψυχαγωγίας και συνέχισε να κερδίζει βραβεία με το 13ο διαδοχικό βραβείο World’s Best Inflight Entertainment στο Skytrax World Airline Awards 2017.

Στην Οικονομική Θέση, η Emirates εισήγαγε το νέο πρόγραμμα βιώσιμων κουβέρτών από 100% ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, καθιστώντας το, το μεγαλύτερο εν πτήσει πρόγραμμα στη βιομηχανία των αερομεταφορών. Τα μαλακά και ζεστά καλύμματα κατασκευάζονται με την κατοχυρωμένη τεχνολογία ecoTHREAD, και κάθε κουβέρτα είναι κατασκευασμένη από 28 ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.

Εστιάζοντας στη γεύση η Emirates παρουσίασε μια ποικιλία από μενού και πιάτα ειδικά διαμορφωμένα για περιπτώσεις, όπως το Ραμαζάνι, το Πάσχα, το Κινεζικό Νέο Έτος, το Oktoberfest, το Diwali και τα Χριστούγεννα.

Στο έδαφος, η Emirates διεύρυνε τα Σαλόνια αναμονής με το άνοιγμα νέων εγκαταστάσεων στο Διεθνές Αεροδρόμιο Boston Logan, έχοντας συνολικά 41 Emirates Lounges παγκοσμίως. Ανανεώθηκαν επίσης τα υπάρχοντα Σαλόνια αναμονής στη Σιγκαπούρη και τη Μπανγκόκ. Επιπλέον, η Emirates άνοιξε πρόσβαση πληρωμής ανά επίσκεψη στα Emirates lounges στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντουμπάι για τα μέλη του Skywards και τους καλεσμένους τους, ανεξάρτητα από την κατηγορία ταξιδιών τους. Ως αποτέλεσμα, περισσότεροι από 4 εκατ. επιβάτες κατάφεραν να γνωρίσουν τα επτά σαλόνια της Emirates στο Ντουμπάι τον περασμένο χρόνο. Η Emirates συνεργάστηκε επίσης με την BMW Group για την παροχή πολυτελών αυτοκινήτων για τη δωρεάν υπηρεσία Chauffeur για επιβάτες Business Class στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Η Emirates και οι συνεργάτες της ανακοίνωσαν την πρωτοβουλία “Together”, μια συνεργασία για μια βελτιωμένη εμπειρία αεροδρομίων με την εφαρμογή βιομετρικής τεχνολογίας και νέες αυτόματες πύλες ελέγχου των συνόρων, επιταχύνοντας την ομαλότερη ροή επιβατών μέσω ζωτικών σημείων επαφής στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντουμπάι.

Το Emirates Skywards, το δημοφιλές πρόγραμμα customer loyalty της αεροπορικής εταιρείας, έφτασε τα 19 εκατομμύρια μέλη στα μέσα του 2017, με περισσότερα από 40 δισεκατομμύρια μίλια για αναβαθμίσεις, ανταμοιβές, πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις, καθώς και προνόμια σε όλο το δίκτυο συνεργατών του προγράμματος. Πάνω από 400.000 αναβαθμίσεις εξαργυρώθηκαν από τα μέλη της Emirates Skywards το 2017, χάρη στην ευκολότερη πρόσβαση μέσω ψηφιακών καναλιών. Την ίδια χρονιά γνωστοποιήθηκε ένας αριθμός από νέους αεροπορικούς, ταξιδιωτικούς και lifestyle συνεργάτες έχοντας online και mobile εξαργύρωση κερδών συμπεριλαμβανομένης της Νο1 σε χρήση blockchain τεχνολογίας.

Προς διευκόλυνση των πελατών να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες πτήσεων τους και να διαχειρίζονται τα ταξίδια τους, η Emirates παρουσίασε μια πλήρως ανασχεδιασμένη εφαρμογή για κινητά και web εμπειρία, η οποία περιλαμβάνει πιο απλοποιημένη διαδικασία κράτησης, check-in, Live Chat καθώς και άμεσες επιλογές εξαργύρωσης για τα μέλη Skywards.

Οι συνεχείς προσπάθειες της Emirates για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής πελατειακής εμπειρίας ανταμείφθηκαν όταν αναγνωρίστηκε ως η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο από τα Βραβεία Traveller’s Choice για τους Αερομεταφορείς.

“Χτίζοντας” την επιτυχία του εμπορικού σήματος
Η Emirates συνέχισε να επενδύει στο brand της. Τον Αύγουστο, η Emirates επέκτεινε την εταιρική της σχέση με το FA Cup μέχρι το 2021. Τον ίδιο μήνα, η αεροπορική εταιρεία ανανέωσε τη συμφωνία της για το European Tour για άλλα τέσσερα χρόνια. Με τη νέα συμφωνία η Emirates γίνεται Επίσημος Συνεργάτης του Ryder Cup 2018, μιας διοργάνωσης που συγκεντρώνει 24 από τους κορυφαίους παίκτες γκολφ από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Τον Οκτώβριο, η Emirates ξεκίνησε μια εκστρατεία αξίας 15 εκατ. δολ. για να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες και να προωθήσει το εκτεταμένο δίκτυο των παγκόσμιων προορισμών της αεροπορικής εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης και της έδρας της, το Ντουμπάι. Η καμπάνια “έτρεξε” υπό τους ήχους του εμβληματικού κομματιού “Don’t stop me now” των Queen και οι διαφημίσεις χρησιμοποίησαν έξυπνα κινηματογραφικά γυρίσματα, μεταξύ των βασικών προορισμών και των Emirates εμπειριών εν πτήσει, λέγοντας μια ιστορία “a picture within a picture “.

Τον Νοέμβριο, η αεροπορική εταιρεία χρησιμοποίησε τον τηλεοπτικό αστέρα Jeremy Clarkson για την παγκόσμια διαφημιστική της καμπάνια, ποντάροντας σ το χιούμορ και τις οδηγικές του ικανότητες, για να λανσάρει τις νέες πλήρως ιδιωτικές σουίτες πρώτης κατηγορίας εμπνευσμένες από την Mercedes Benz.

Κατά τη διάρκεια του Dubai Airshow, η Emirates προσέφερε στους θεατές ένα ξεχωριστό fly-past που παρουσίασε τα Boeing 777-300ER και A380 σε μια μοναδική ιπτάμενη επίδειξη με την ομάδα της UAE’s, Al Fursan. Τόσο τα αεροσκάφη Emirates 777-300ER όσο και τα αεροσκάφη τύπου A380 φέρουν τα σύμβολα του Σεΐχη Zayed, θέλοντας να τιμήσουν τον εκλιπόντα ιδρυτή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024