Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ AirHelp γιορτάζει 5 χρόνια δραστηριότητας
Αερομεταφορές

Η AirHelp γιορτάζει 5 χρόνια δραστηριότητας

Μέσα στα χρόνια που πέρασαν από το 2013 η εταιρεία κατάφερε να εξυπηρετήσει πάνω από 5 εκατ. επιβάτες και να διεκδικήσει μεγάλα ποσά αποζημίωσης.

Σήμερα η AirHelp είναι η πρώτη εταιρεία αποζημιώσεων για καθυστερήσεις πτήσεων στο κόσμο και γιορτάζει τα 5 της χρόνια αφοσίωσης και υποστήριξης του επιβατικού κοινού.

Η Airhelp γεννήθηκε το 2013 από τους Henrik Zillmer, Nicolas Michaelsen και Greg Roodt επιχειρηματίες διαδικτύου με εμπειρία στους τομείς ανάπτυξης τεχνολογίας, μάρκετινγκ και ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων. Μέσα στα χρόνια που πέρασαν κατάφερε να εξυπηρετήσει πάνω από 5 εκατ. επιβάτες και να διεκδικήσει μεγάλα ποσά αποζημίωσης. Η εταιρεία έκλεισε τον Αύγουστο του 2016 έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 12 εκατ. ευρώ, με επικεφαλής τους Khosla Ventures, Evan Williams, Naval Ravikant, Jimmy Maymann, U-Start και Galvanize Ventures. Με έδρα στη Νέα Υόρκη, NY, η AirHelp έχει παρουσία σε 30 χώρες, εξυπηρετεί σε 15 γλώσσες και έχει ανθρώπινο δυναμικό πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.

Μέσω της εφαρμογής της Airhelp, οι επιβάτες σε πτήσεις ανά τον κόσμο εξασφαλίζουν αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή υπερκράτηση. Η Airhelp μεσολαβεί στις αεροπορικές εταιρείες για λογαριασμό εκατομμυρίων επιβατών, που δε γνώριζαν από πριν τα δικαιώματα τους σύμφωνα με το κοινοτικό ή διεθνές δίκαιο. Λόγω έλλειψης χρόνου, εμπιστοσύνης είτε άγνοιας της διαδικασίας, ελάχιστοι επιβάτες έμπαιναν σε διαδικασία διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους. Το σημαντικό είναι ότι τα δικαιώματα των επιβατών ισχύουν το ίδιο για όλους και δεν υπάρχει περιθώριο διαφορετικής ερμηνείας από τον κάθε αερομεταφορέα.

Όπως τονίζει η κα Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας Airhelp για την Ελλάδα: “Ο ρόλος μας είναι να υπενθυμίζουμε στις αεροπορικές εταιρείες τις οικονομικές υποχρεώσεις τους απέναντι τους πελάτες τους. Προσφέρουμε νομική υποστήριξη, όπου χρειάζεται, σε συνεργασία με τους εκάστοτε εθνικούς φορείς και μέσω του διαδικτύου – βοηθώντας τις αεροπορικές εταιρείες να διαθέτουν προσβάσιμες και κατάλληλες πληροφορίες προς τους επιβάτες, ώστε να γνωρίζουν τα δικαιώματα τους. Στόχος μας είναι να κάνουμε τη διαδικασία αποζημίωσης όσο το δυνατόν εύκολη και απλή για όλους. Μέσω ανάλυσης δεδομένων και τεχνολογία αιχμής, σε συνδιασμό της παρουσίασης του ιστοτόπου και την εφαρμογή του κινητού που είναι φιλικές προς τον χρήστη, αυτό γίνεται εφικτό”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024