Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Παράπονα τουριστικών επιχειρηματιών της Μαγνησίας για χρηματική συμμετοχή τους σε διεθνείς εκθέσεις

Τατιάνα Ρόκου - 06 Φεβρουάριος 2018, 14:04

Η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας θεωρεί αδιανόητο σε μια τέτοια προσπάθεια (σ.σ. συμμετοχής σε διεθνείς εκθέσεις) 'που όλοι μαζί προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε την οικονομική λαίλαπα και την τεράστια οικονομική κρίση φέρνοντας έσοδα στην περιοχή μας, να συνεχίζουμε να παλεύουμε για το αυτονόητο'.


“Ήρθε εις γνώση μας ότι για τις αποστολές στις τουριστικές εκθέσεις του Βελιγραδίου και του Βουκουρεστίου, οι οποίες θα πραγματοποιούνταν οδικώς με τη βοήθεια της Περιφέρειας Θεσσαλίας, προκειμένου να συμμετάσχουμε σε αυτές, θα απαιτηθεί η χρηματική συμμετοχή των επιχειρηματιών που είχαν την πρόθεση να συμμετέχουν, καθώς ο ‘έλεγχος’ δεν επιτρέπει στην Περιφέρεια Θεσσαλίας να πραγματοποιήσει τέτοιου είδους δαπάνη.

Θεωρούμε ότι η τουριστική προβολή είναι ‘δουλειά’ των εμπλεκομένων σε αυτή. Είναι ‘δουλειά’ των ειδικών, οι οποίοι γνωρίζουν το αντικείμενο αυτοί και μόνο αυτοί μπορούν να αποφασίζουν για το αν πρέπει ή όχι να εκδίδουν τα έντυπα, να συμμετέχει η περιοχή σε τουριστικές εκθέσεις, να γίνονται δράσεις δημοσιότητας, να πραγματοποιούνται ‘ταξίδια εξοικείωσης’ τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων κ.λπ.”. Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας.

Και συνεχίζει: “Είχαμε δηλώσει με προηγούμενη επιστολή μας ότι η χρήση τουριστικών λεωφορείων, τα οποία θα μετέφεραν τους συμμετέχοντες στην έκθεση, ήταν απαραίτητη, καθώς σε αυτές τις εκθέσεις γίνονται παρουσιάσεις της περιοχής σε τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, με μεταφορά του αναγκαίου ‘υλικού’ για αυτές και παράλληλα πραγματοποιούνται δράσεις γαστρονομίας, όπου μεταφέροντας υλικά του τόπου μας, γίνονται γνωστά όχι μόνο τα γαστρονομικά, αλλά και τα αγροτικά προϊόντα της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας. Κόστος το οποίο αναλαμβάνουν οι επιχειρηματίες και τα επιμελητήρια, συμμετέχοντας έτσι στην κατανομή των εξόδων. Θεωρούμε αδιανόητο σε μια τέτοια προσπάθεια που όλοι μαζί προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε την οικονομική λαίλαπα και την τεράστια οικονομική κρίση φέρνοντας έσοδα στην περιοχή μας, να συνεχίζουμε να παλεύουμε για το αυτονόητο.

Οι επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι συνοδεύουν αυτές τις αποστολές, ασχολούνται με το περίπτερο, με την παρουσίαση, με την γαστρονομία, βρίσκονται εκεί για να παρουσιάσουν την περιοχή, όχι μόνο τα καταλύματά τους, αλλά και όλες τις άλλες εναλλακτικές δράσεις που μπορούν να κάνουν οι επισκέπτες, πληρώνοντας όλα τα άλλα έξοδά τους από το ελλιπές βαλάντιό τους με ένα και μόνο σκοπό: να προσελκύσουν επισκέπτες στην περιοχή, από τους οποίους επισκέπτες απολαμβάνουν οφέλη όλες οι άλλες επιχειρήσεις που εμπλέκονται έμμεσα στον τουρισμό, οι δήμοι, οι οποίοι εισπράττουν τους αναλογούντες φόρους, αλλά και το Ελληνικό Δημόσιο, εισπράττοντας και αυτό με τη σειρά του φόρους και ΦΠΑ.

Σε αυτό το σημείο θα κάνουμε την εξής σημείωση. Η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας είναι ο πρώτος φορέας, ο οποίος εισηγήθηκε οι συμμετέχοντες να είναι αμιγώς άνθρωποι του τουρισμού, κάνοντας γνωστό το ΜΗΤΕ τους, προκειμένου να διασφαλιστούν οι μετακινήσεις αυτές.

Η αγαστή συνεργασία της Περιφέρειας Θεσσαλίας, των δήμων, του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και όλων των ξενοδοχείων, ενοικιαζομένων δωματίων και τουριστικών γραφείων, μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει.

Υ.Γ. Το 2018 δεν τολμάμε να σκεφτούμε ότι ο ‘έλεγχος’ θα μας επιτρέψει να δαπανήσουμε κονδύλια για newsletters και γενικότερα δαπάνες που σήμερα ο σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας επιβάλλει”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top