Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια

Η Περιφέρεια Αττικής υλοποιεί για το έτος 2018 επιλεγμένες δράσεις τουριστικής προβολής

Βίκυ Καραντζαβέλου - 08 Φεβρουάριος 2018, 09:28

Η Περιφέρεια Αττικής υλοποιεί για το 2018 επιλεγμένες δράσεις τουριστικής προβολής, με βάση την νέα τουριστική της ταυτότητα. Το νέο τουριστικό λογότυπο μπορεί να προσαρμοστεί αναλόγως από τους δήμους, ώστε να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα στην έντυπη και ψηφιακή επικοινωνία τους στη διεθνή και την ελληνική τουριστική αγορά.


Η Περιφέρεια Αττικής προωθεί μια δέσμη ελκυστικών ταξιδιωτικών προϊόντων στην ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά, καθώς εκπροσωπεί μια από τις πιο προικισμένες από πλευράς φυσικού και πολιτισμικού πλούτου περιοχές της Μεσογείου. Για το σκοπό αυτό έχει ήδη δημιουργήσει και παρουσιάσει την νέα τουριστική της ταυτότητα στο ελληνικό κοινό.

Σε συνέχεια των συνεργατικών σχέσεων που έχουν καλλιεργηθεί με τους δήμους της Αττικής, δημιουργήθηκαν από την Περιφέρεια Αττικής επικοινωνιακά εργαλεία για τις δράσεις τουριστικής προβολής, τα οποία παραδίδονται στους άμεσα ενδιαφερόμενους, κατά την έναρξη του έτους για την εξυπηρέτηση των σκοπών τουριστικής προβολής τους.

Με επιστολή της εντεταλμένης περιφερειακής σύμβουλου για τον τουρισμό της Περιφέρεια Αττικής κας Ελένης Δημοπούλου προς τους 66 δήμους της Περιφέρειας Αττικής, απεστάλη ενημέρωση για το νέο τουριστικό λογότυπο της Αττικής, συνοδευόμενο από αρχείο με τις κατευθύνσεις της ορθής χρήσης του (brandmanual). Το νέο τουριστικό λογότυπο μπορεί να προσαρμοστεί αναλόγως από τους δήμους -τουριστικούς προορισμούς- ώστε να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα στην έντυπη και ψηφιακή επικοινωνία τους στη διεθνή και την ελληνική τουριστική αγορά.

Οι λιγότερο γνωστοί προορισμοί, χρησιμοποιώντας το νέο τουριστικό λογότυπο, σε εφαρμογή του “umbrellabranding”, ενδυναμώνουν την παρουσία τους στη διεθνή αγορά και καθιερώνονται ως τα νέα ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα του γεωγραφικού χαρτοφυλακίου της Αττικής, πλάι στα πλέον αναγνωρίσιμα διεθνώς ονόματα κύριων τουριστικών προορισμών, όπως η Αθήνα. Επιτυγχάνεται έτσι η αποτελεσματικότερη προβολή της Αττικής ως προορισμός διακοπών μικρής διάρκειας “shortbreak”, κατ’επέκταση του τουρισμού πόλεως “City Break”, που κυριαρχούσε ως τάση στην αγορά κατά τα προηγούμενα χρόνια.

Η μελέτη και δημιουργία των ξεχωριστών λογοτύπων των 66 Δήμων της Περιφέρειας Αττικής προσφέρεται από την περιφέρεια ως ένα πρόσθετο εργαλείο υποστήριξης των δράσεών της τουριστικής προβολή τους και ολοκληρώθηκε χωρίς καμία δική τους οικονομική επιβάρυνση.

H Περιφέρεια Αττικής προγραμματίζει επίσης, μια σειρά άμεσων ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) που σύντομα θα ανακοινωθούν αναλυτικά και θα υλοποιηθούν εντός του έτους 2018, με βάση ένα διακριτό digitalmarketingplan.


Βουλιαγμένη.

Ο προγραμματισμός της Διεύθυνσης Τουρισμού για το τρέχον έτος, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, συνεργασία με Δήμους, αλλά και άλλους συλλογικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στην τουριστική αγορά για την από κοινού συμμετοχή τους, ως οι επιλεγμένοι ανά περίπτωση, φιλοξενούμενοι συνεκθέτες στο περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής, κατά την παρουσία της σε διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού. Ενδεικτικά, αναφέρονται ο Δήμος Αθηναίων - EATA, ο Δήμος Πειραιά, οι δήμοι των νησιών του Σαρωνικού και των Κυθήρων, οι δήμοι του παραλιακού μετώπου, η ΕΞΑΑΑ, η ΕΠΕΣΤ, η ΕΝΟAΑ, οι εμπορικοί σύλλογοι, το productclub γαστρονομικού και οινικού τουρισμού κ.λπ.

Οι διεθνείς εκθέσεις τουρισμού που συμμετέχει η Περιφέρεια Αττικής αναφέρονται παρακάτω:

  • ITB, Βερολίνο (07-11/03/2018), με έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού, κυρίως στον πολιτιστικό και στον θαλάσσιο τουρισμό.
  • ΜΙΤΤ, Μόσχα (13-15/03/2018), με έμφαση στον αθλητικό, συνεδριακό, και στον εκπαιδευτικό τουρισμό.
  • Arabian Travel Market, Ντουμπάι (22-25/04/2018), με έμφαση στον τουρισμό πολυτελείας και στον θαλάσσιο τουρισμό.
  • EastMedYachtShow, Μαρίνα Ζέας (04-06/05/2018), με έμφαση στον θαλάσσιο τουρισμό.
  • IFTM (InternationalFrenchTravelMarket) - TopResa, Παρίσι (25-28/09/2018), με έμφαση στον συνεδριακό και γαστρονομικό τουρισμό.
  • WTM, Λονδίνο (05-07/11/2018), με έμφαση στον πολιτιστικό, γαστρονομικό, θαλάσσιο τουρισμό όπως και στον τουρισμό πολυτελείας.
  • Philoxenia, Θεσσαλονίκη (15-18/11/2018), με έμφαση στον εσωτερικό τουρισμό.

Κατά τη διάρκεια του έτους θα υλοποιηθούν επίσης, δύο σημαντικές περιοδείες (roadshows) σε επιλεγμένες αγορές στόχους, καθώς και δύο εξειδικευμένες παρουσιάσεις (workshops), που θα περιλαμβάνουν στοχευμένες ενέργειες παρουσιάσεων, όλων των δυνατοτήτων του τουριστικού προορισμού της Αττικής, σε τουριστικούς επαγγελματίες και δημοσιογράφους.

Επιπροσθέτως, καθ’όλη τη διάρκεια του έτους 2018, προγραμματίζεται η φιλοξενία μεγάλου αριθμού τουριστικών επαγγελματιών και δημοσιογράφων, σύμφωνα με την προβαλλόμενη κάθε φορά θεματική ενότητα του τουριστικού χαρτοφυλακίου της Αττικής.

Ειδικότερα, για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής κατά το έτος 2018, θα δοθεί έμφαση σε φιλοξενίες εκπροσώπων της τουριστικής αγοράς:

α) από την Κίνα, με αφορμή το “Έτος Τουρισμού Ε.Ε. – Κίνας 2018”
β) από τη Ρωσία, με αφορμή το “Αφιερωματικό έτος Τουρισμού Ελλάδας – Ρωσίας 2017-2018”
γ) από τις ΗΠΑ
δ) από τις παραδοσιακές αγορές της Αττικής, που εμφανίζουν σταθερή τουριστική παρουσία κατά τα τελευταία έτη (ενδεικτικά, αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, κ.ά.) καθώς και
ε) από τρίτες χώρες (τις μη παραδοσιακές αγορές της Αττικής), σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top