Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Στους ομιλητές του Hotel Strategy Masterclass ο Ν. Νικηταράς της Thomas Cook Hotels & Resorts

Άγγελος Ρεστάνης - 08 Φεβρουάριος 2018, 10:32

Το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο, που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων και θα αναλύσει τα οφέλη από τη στενότερη συνεργασία με έναν μεγάλο Tour Operator, θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 11 Φεβρουαρίου 2018.


Για τους τρόπους σύμπραξης ενός ελληνικού παραθεριστικού ξενοδοχείου με τον ξενοδοχειακό όμιλο της Thomas Cook, καθώς και για τα οφέλη από τη στενότερη συνεργασία με έναν μεγάλο Tour Operator θα μιλήσει ο κ. Νικήτας Νικηταράς στο προσεχές Hotel Strategy Masterclass. Αυτό το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 11 Φεβρουαρίου 2018.

Ο κ. Νικηταράς είναι ο περιφερειακός διευθυντής Ελλάδας για τα branded franchise ξενοδοχεία της Thomas Cook Hotels & Resorts και ένα εκ των καθηκόντων του είναι η εύρεση καινούργιων ευκαιριών για ανάπτυξη συμφωνιών franchise με Έλληνες ξενοδόχους. Πριν αναλάβει τη διαχείριση όλων των ξενοδοχειακών brands της Thomas Cook διετέλεσε διευθυντής Ελλάδας και Κύπρου για το brand Sentido Hotels. Προηγουμένως εργάστηκε στους ξενοδοχειακούς ομίλους Starwood, Hilton, Fairmont, Grecotel, Amathus και Mareblue στην Ελλάδα και το Ντουμπάι. Πραγματοποίησε ξενοδοχειακές σπουδές στην Ελλάδα και την Ελβετία.

Το ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο της Thomas Cook Hotels & Resorts παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ταχεία ανάπτυξη, έχοντας παρουσία στην Ελλάδα με επτά διαφορετικά brands. Για το 2018 η Thomas Cook θα λειτουργήσει στην Ελλάδα συνολικά 47 ξενοδοχεία, εκ των οποίων τα τέσσερα είναι ιδιόκτητα ή υπό τη διαχείριση της Thomas Cook, ενώ τα 43 έχουν συνάψει σύμβαση franchising με τον ξενοδοχειακό όμιλο. Υπό τα brands της Thomas Cook λειτουργούν στην Ελλάδα 16 SENTIDO Hotels, 18 smartline Hotels, 4 SunConnect Hotels, 3 Casa Cook Hotels, 3 Sunprime Hotels, δύο Sunwing Hotels και ένα Aldiana Club.

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από το TravelDailyNews και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study (εάν επιθυμούν μπορεί να αναλυθεί η περίπτωση του ξενοδοχείου τους ανωνύμως).

Το Hotel Strategy Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό τριήμερο της TravelDailyNews στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου 2018, με το Hotel Marketing Masterclass να πραγματοποιείται στις 10 Φεβρουαρίου και το Hotel Spa Masterclass στις 12 Φεβρουαρίου. Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δύο ή και τα τρία σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top