Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Φιλοξενία δημοσιογράφων και μεγάλων τουριστικών οίκων από μη παραδοσιακές αγορές της Περιφέρειας Αττικής

Βίκυ Καραντζαβέλου - 15 Φεβρουάριος 2018, 11:36

Οι συμμετέχοντες στο ταξίδι εξοικείωσης από τις μη παραδοσιακές αγορές, απέκτησαν προσωπικές εμπειρίες από τις διαφορετικές ποιοτικές υπηρεσίες (διαμονή, μεταφορές, γαστρονομία, διασκέδαση), ακόμα και μέσα στην 'καρδιά' του χειμώνα, που η Αττική μπορεί να τους προσφέρει.


Ένα ακόμα προγραμματισμένο τριήμερο ταξίδι εξοικείωσης (press- fam trip) πραγματοποιήθηκε με επιτυχία από τις 9 έως τις 11 Φεβρουαρίου 2018 για ομάδα δημοσιογράφων και τουριστικών επαγγελματιών από τις σημαντικές αγορές της Πολωνίας, του Ισραήλ και της Σερβίας, που έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για την Αττική. Η προσπάθεια της Περιφέρειας Αττικής εντοπίστηκε στο να παρουσιάσει ότι ο προορισμός της Αττικής είναι ιδανικός τόπος για διακοπές και κατά τη χειμερινή περίοδο, σε ένα ασφαλές και μοναδικό πολιτιστικό περιβάλλον, που μπορεί να συνδυάσει με ευκολία, δραστηριότητες για επισκέπτες κάθε ηλικίας και ειδικού ενδιαφέροντος, με έμφαση στην ανάδειξη του μοναδικού πολιτιστικού και γαστρονομικού - οινικού προορισμού.

Οι συμμετέχοντες στο ταξίδι εξοικείωσης από τις μη παραδοσιακές αγορές, απέκτησαν προσωπικές εμπειρίες από τις διαφορετικές ποιοτικές υπηρεσίες (διαμονή, μεταφορές, γαστρονομία, διασκέδαση), ακόμα και μέσα στην “καρδιά” του χειμώνα, που η Αττική μπορεί να τους προσφέρει, απολαμβάνοντας το street food, τη ζωηρή - νεανική και αποκριάτικη πλευρά του κέντρου της νυχτερινής Αθήνας, την υψηλή ποιότητα στη γαστρονομία και τις ξενοδοχειακές υποδομές, την αφθονία των φρέσκων τοπικών προϊόντων, και στο κέντρο της Αθήνας. Εκτός από τις καθιερωμένες επισκέψεις σε σημαντικά μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους (ενδεικτικά αναφέρονται ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης, το Μουσείο της Ακρόπολης, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο), οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν και το τελετουργικό της Αλλαγής της Προεδρικής Φρουράς μπροστά στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, ενώ είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (SNFCC), αποσπώντας έτσι τις θετικότερες εντυπώσεις για το μοντέρνο πρόσωπο του πολιτισμού στην Αθήνα. Όλα εξέπληξαν ευχάριστα τους επισκέπτες.



Οι φιλοξενούμενοι, δημοσιογράφοι, bloggers, ταξιδιωτικοί συντάκτες και εκπρόσωποι ταξιδιωτικών οίκων, επισκέφτηκαν τον Αττικού αμπελώνα των Ανατολικών Προαστίων της Αθήνας και δοκίμασαν κρασιά της Αττικής, σε μια πολύ εξειδικευμένη παρουσίαση από sommelier της Ένωσης Οινοπαραγωγών Αμπελώνα Αττικής (ΕΝΟΑΑ) σε γνωστό, επισκέψιμο, βραβευμένο oινοποιείο στα Μεσόγεια.

Ειδικότερα, κατά την επίσκεψή τους, οι product managers της TUI Πολωνίας για την Ελλάδα, Μ. Gnypek και P. Tadrowski, εκφράστηκαν με πολύ θετικά σχόλια για τις δυνατότητες της Αττικής ως προορισμός σύντομων διακοπών, λόγω του κλίματoς και της γαστρονομίας της. Η πολωνική αγορά, είναι δυναμικά ανερχόμενη με πολλά εκατομμύρια δυνητικών επισκεπτών μεσαίας τάξης, που κυρίως προτιμούν την Ελλάδα στα ταξίδια τους στο εξωτερικό και έχουν ιδιαίτερη προτίμηση στα φρέσκα ψάρια και θαλασσινά. Ως αποτέλεσμα της επίσκεψής τους, αναμένεται η ένταξη του προορισμού της Αττικής στα ελκυστικά τουριστικά πακέτα που ετοιμάζουν για την τρέχουσα τουριστική σεζόν.

Παράλληλα, οι δημοσιογράφοι, των εφημερίδων “Jerousalem Post” και του αμερικανικού newsletter “EverettPotter’s TravelReport”, Β. Gordon, καθώς και των διαδικτυακών καναλιών “Tourism & Leisure” και “Ynet, FoodΝ. Jaslowitzer, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την γαστρονομία και τον πολιτισμό της Αττικής, καθώς και για τις δυνατότητες που παρουσιάζει ο προορισμός για νυχτερινή διασκέδαση. Η ισραηλινή αγορά άλλωστε, έχει ήδη δείξει την προτίμησή της στην Αθήνα, με σημαντική αύξηση των επισκεπτών τα τελευταία τέσσερα χρόνια, και παρουσιάζει μεγάλες προοπτικές για περαιτέρω αύξηση.

Τέλος, η τουριστική πράκτορας του “FlyFlyTravelT. Deljanin, και η δημοσιογράφος της “Umetnost Putovanja Ι. Dukcevic Budja της σερβικής αγοράς, θεωρούν ήδη την Αθήνα, ως έναν οικονομικό, αλλά και αγαπημένο προορισμό. Καθώς η σερβική αγορά δείχνει σταθερή προτίμηση στον πολιτισμό και τους νησιωτικούς προορισμούς της χώρας μας, κατά τη συμμετοχή τους στο ταξίδι εξοικείωσης, τονίστηκε ιδιαιτέρως ότι η Αθήνα είναι προικισμένη με πληθώρα κοντινών νησιών, το καθένα με ιδιαίτερο χαρακτήρα και γαστρονομία, γεγονός που δεν είναι τόσο πολύ γνωστό στο Βελιγράδι.

Οι επισκέπτες παρακολούθησαν ακόμη αναλυτικές παρουσιάσεις, από τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού, καθώς και από εκπρόσωπο της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων.

Στο πλαίσιο αυτής της δράσης τουριστικής προβολής, με την πραγματοποίηση δηλαδή του ταξιδίου εξοικείωσης, η Περιφέρεια Αττικής επικοινωνεί στους συμμετέχοντες και στο κοινό τους, τη δυνατότητα της Αττικής να εδραιωθεί ως ένας ελκυστικός και φιλόξενος προορισμός ολιγοήμερων διακοπών, για τους επισκέπτες των μη παραδοσιακών τουριστικών αγορών της Αττικής, σε κάθε εποχή του έτους.

Με τη συνεργασία των γραφείων ΕΟΤ εξωτερικού και συγκεκριμένα, τους προϊσταμένους των γραφείων ΕΟΤ Ισραήλ, Πολωνίας και Σερβίας, υλοποιήθηκε ένα ακόμα πρόγραμμα (press- fam trip), για το όποιο η εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής κα Ε. Δημοπούλου εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίηση της.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top