Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Online booking

Ο κολοσσός Priceline Group αλλάζει το όνομά του σε Booking Holdings

Θοδωρής Κουμέλης - 22 Φεβρουάριος 2018, 10:27

Η αλλαγή του ονόματος σε Booking Holdings έχει ως στόχο να δώσει έμφαση στην ανάπτυξη της Booking.com, τον επιχειρισιακό 'βραχίονα' της Priceline, στον οποίο απασχολούνται οι 17.000 εργαζόμενοι από τους 22.000 συνολικά του ομίλου.


Η Priceline Group άλλαξε το όνομά της σε Booking Holdings Inc. Τα εμπορικά σήμετα της Booking Holdings περιλαμβάνουν τα Priceline, Kayak, Agoda, Rentalcars.com και OpenTable.



Η αλλαγή της επωνυμίας είναι αξιοσημείωτη, αν σκεφτεί κανείς ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί πιθανόν αναγνωρίζουν το Priceline.com ως μία από κορυφαίες online ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, μαζί με ανταγωνιστές της, όπως η Expedia, για αγορά αεροπορικών εισιτηρίων και κρατήσεις ξενοδοχείου.

Ενώ το όνομα Priceline είναι πολύ γνωστό στις ΗΠΑ (και θα συνεχίσει να υπάρχει ως Priceline.com), δε συμβαίνει το ίδιο με τον υπόλοιπο κόσμο, εξηγεί ο CEO της Booking Holdings Glenn Fogel. Εκτός ΗΠΑ, σε πόλεις όπως η Σαγκάη και το Τόκιο, οι άνθρωποι γενικά δε γνωρίζουν το Priceline.com -αντίθετα είναι περισσότερο εξοικιωμένοι με το Booking.com.



“Τις τελευταίες δύο δεκατίες, η επιχειρηματική μας δραστηριότητα επεκτάθηκε από το priceline.com, που λειτουργεί μόνο στις ΗΠΑ, σε έξι βασικές εμπορικές μάρκες, με κεντρικά γραφεία σε όλο τον κόσμο, σε πάνω από 220 χώρες και περιοχές, με πάνω από 40 διαφορετικές γλώσσες, εκπληρώνοντας μία συγκεκριμένη αποστολή: να βοηθήσει τους ανθρώπους να βιώσουν τον κόσμο. Σήμερα, το μεγαλύτερο μας εμπορικό σήμα είναι το Booking.com, με πάνω από 1,5 εκατ. καταλύματα και κατά μέσο όρο πάνω από ένα εκατ. κρατήσεις καθημερινά, παράγοντας το μεγαλύτερο κομμάτι των κερδών από κρατήσεις και των λειτουργικών κερδών της Booking Holdings. Βρισκόμαστε σε ένα καθοριστικό σημείο της εταιρικής μας ιστορίας. Προχωράμε σε αυτήν την αλλαγή για να ‘ευθυγραμμίσουμε’ περισσότερο το εταιρικό μας όνομα με την ευρύτερες δραστηριότητές μας, να συνδέσουμε τα συναιτεριστικά μας εμπορικά σήματα με ένα όνομα που αντικατοπτρίζει τη δυναμική τους να βοηθούν τους πελάτες να κλείνουν καταπληκτικές εμπειρίες, αλλά και που αντικατοπτρίζει καλύτερα τον πραγματικό διεθνή οργανισμό, στον οποίο έχουμε μετεξελιχθεί σήμερα”, καταλήγει ο Fogel.

Υπενθυμίζεται ότι η Priceline Group είχε εξαγοράσει τον Ιούλιο του 2005 την Booking.com προς 145 εκατ. δολ. μετρητά, κίνηση που αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες εξαγορές στην ιστορία του Internet.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top