Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΝ. Σαντορινιός: 'Πιο κερδοφόρα τα λιμάνια της χώρας επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ'
Λιμένες

Ν. Σαντορινιός: 'Πιο κερδοφόρα τα λιμάνια της χώρας επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ'

'Το δικό μας σχέδιο είναι η αξιοποίηση των λιμανιών ώστε να γίνουν μοχλός μιας δίκαιης παραγωγικής ανασυγκρότησης που θα εξυπηρετεί τον άνθρωπο και όχι τα μεγάλα συμφέροντα', είπε στη Βουλή ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτάριος Σαντορινιός.

Στη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής (χθες, 22 Φεβρουαρίου) για την κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης του ΟΛΘ, μίλησε ο κ. Νεκτάριος Σαντορινιός, υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Στην ομιλία του τόνισε μεταξύ άλλων: “Οι συμβάσεις ΟΛΠ και ΟΛΘ είναι κινήσεις που συμβάλλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση και δημιουργούν αναπτυξιακές προοπτικές σε λιμάνια που οι προηγούμενες διοικήσεις επίτηδες είχαν αφήσει να καταρρεύσουν. Εμείς θα προσπαθήσουμε τα λιμάνια μας να τα αξιοποιήσουμε, να τα κάνουμε μοχλό της παραγωγικής ανασυγκρότησης, μια παραγωγική ανασυγκρότηση, όμως, που θα εξυπηρετεί τον άνθρωπο, θα είναι δίκαιη και δε θα εξυπηρετεί τα μεγάλα συμφέροντα. Βρισκόμαστε ήδη σε διαβούλευση με τους Οργανισμούς Λιμένων και με το ΤΑΙΠΕΔ, με στόχο να καταρτίσουμε ένα συγκροτημένο στρατηγικό σχέδιο, το οποίο θα φέρουμε στην Εθνική Αντιπροσωπεία και το οποίο θα συζητήσουμε εκτενώς”.

Ο κ. Σαντορινιός επεσήμανε ότι επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ τα λιμάνια της χώρας έχουν γίνει πιο κερδοφόρα. “Τα στοιχεία μιλάνε από μόνα τους: Το 2016 το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης παρουσίασε αύξηση στον κύκλο εργασιών 40%, το λιμάνι του Βόλου 21,3%, ενώ το λιμάνι της Καβάλας 25,4%”.

Και συνέχισε: “Τόσο στην περίπτωση του ΟΛΠ, όσο και σε αυτή του ΟΛΘ, εμείς ανατρέψαμε τη λογική ότι το ξεπούλημα είναι μονόδρομος. Δέκα ακίνητα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης- συμπεριλαμβανομένης της Αποθήκης που δίνεται στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης- εξαιρούνται της Σύμβασης και παραχωρούνται για δημόσια χρήση. Επιπλέον, δύο κοινόχρηστοι χώροι και ο προβλήτας 1 θα είναι ανοιχτοί προς χρήση από το λαό της πόλης”.

Γ. Αμυράς (Ποτάμι): Ιδιωτικοποίηση ΟΛΘ, κάλλιο αργά παρά ποτέ

“Γιατί χρειάστηκαν 17 χρόνια για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ”
αναρωτήθηκε ο ειδικός αγορητής του Ποταμιού, κ. Γιώργος Αμυράς στην σημερινή του παρέμβαση στην Ολομέλεια της Βουλής για την ψήφιση του νομοσχεδίου για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ και σχολίασε ότι όσο οι συνεργασίες με ιδιώτες επενδυτές και οι μεταρρυθμίσεις γίνονται με ρυθμούς χελώνας, με απαρχαιωμένο νομικό πλαίσιο και χωρίς στρατηγικό σχέδιο, η χώρα θα χάνει στρατηγικές ευκαιρίες ανάπτυξης και εσόδων.

Επιπλέον ο κ. Αμυράς αναφέρθηκε ειδικά στις προοπτικές περιβαλλοντικής ελάφρυνσης της λιμενικής ζώνης Θεσσαλονίκης με τη δημιουργία έργων υποδομής, ανάδειξης της Θεσσαλονίκης σε πραγματικό διαμετακομιστικό κέντρο των μεταφορών στα Βαλκάνια καθώς επίσης στις προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας, του θαλασσίου αθλητισμού και της πολιτιστικής φυσιογνωμίας της πόλης μέσα από την αναβάθμιση της λιμενικής ζώνης της Θεσσαλονίκης.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024