Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΣτην ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και το TripAdvisor εστιάζει το επετειακό Hotel Quality Masterclass
Σεμινάρια

Στην ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και το TripAdvisor εστιάζει το επετειακό Hotel Quality Masterclass

Στόχος του Hotel Quality Masterclass είναι η πρακτική προσέγγιση στα θέματα ποιότητας όπως τα βιώνουν οι πελάτες ξενοδοχείων. Μέσα από τη σκοπιά ενός 'mystery guest' καταγράφονται με μεγάλη λεπτομέρεια και με ιδιαίτερα γλαφυρό τρόπο τα προβλήματα που συχνά απαντώνται στα ελληνικά ξενοδοχεία και προτείνονται απλές κα προσιτές λύσεις για την αντιμετώπισή τους.

Με τη συμπλήρωση πέντε ετών από την έναρξη της σειράς σεμιναρίων TravelDailyNews Masterclass Series” θα επαναληφθεί την 22η Μαρτίου στην Αθήνα  το σεμινάριο με τίτλο με τίτλο “Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor”. Αυτό το εντατικό και άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο που συνδιοργανώνουν το TravelDailyNews και ο εισηγητής του Masterclass δρ. Δημήτρης Κούτουλας, εστιάζει στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και της ριζικής αναβάθμισής της. Επίσης εξηγούνται με πολύ πρακτικό τρόπο οι ενέργειες που μπορεί να κάνει η διοίκηση ενός ξενοδοχείου για να βελτιώσει τη βαθμολογία στο TripAdvisor και να χειριστεί αποτελεσματικά τις κριτικές των πελατών.

“Ξεκινήσαμε την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία μας με τον δρα Δημήτρη Κούτουλα ακριβώς πριν από πέντε χρόνια, όταν το Μάρτιο του 2013 συνδιοργανώσαμε το πρώτο Hotel Quality Masterclass στην Αθήνα και είναι μεγάλη μου χαρά που επαναλαμβάνουμε για άλλη μία φορά αυτό το σεμινάριο”, δήλωσε η αρχισυντάκτρια του TravelDailyNews κα Βίκυ Καραντζαβέλου για την επέτειο της σειράς των Hotel Management Masterclasses. “Το Hotel Quality Masterclass είναι το δημοφιλέστερο από όλα μας τα σεμινάρια, καθώς το έχουν παρακολουθήσει πάνω από χίλια άτομα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ακολούθησαν και άλλα Masterclasses με επιστημονικό υπεύθυνο και κύριο εισηγητή τον κ. Κούτουλα, τα οποία ξεχώρισαν για τα πρωτοποριακά τους θέματα, τον υψηλό βαθμό εξειδίκευσης και τους εξαίρετους guest speakers που τα πλαισίωσαν. Ο κ. Κούτουλας έχει το χάρισμα της μεταδοτικότητας και με την πολύ ζωντανή και πρακτική ανάλυση που κάνει έχει βοηθήσει ένα μεγάλο αριθμό ιδιοκτητών και διευθυντών ξενοδοχείων από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Kροατία και τη Ρουμανία να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στη δουλειά τους”.

Στόχος του Hotel Quality Masterclass είναι η πρακτική προσέγγιση στα θέματα ποιότητας όπως τα βιώνουν οι πελάτες ξενοδοχείων. Μέσα από τη σκοπιά ενός “mystery guest” καταγράφονται με μεγάλη λεπτομέρεια και με ιδιαίτερα γλαφυρό τρόπο τα προβλήματα που συχνά απαντώνται στα ελληνικά ξενοδοχεία και προτείνονται απλές κα προσιτές λύσεις για την αντιμετώπισή τους με βάση βέλτιστες πρακτικές τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Επίσης θα παρουσιαστεί μια δοκιμασμένη τα τελευταία χρόνια μέθοδος για την αύξηση των θετικών κριτικών στο TripAdvisor και τον ενδεδειγμένο χειρισμό των δυσαρεστημένων πελατών. Σε όσα ξενοδοχεία εφαρμόστηκε αυτή η μέθοδος επετεύχθη σημαντικότατη βελτίωση της βαθμολογίας στο TripAdvisor.

Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε ξενοδόχους, σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, σε επιχειρηματίες ξενοδοχειακού εξοπλισμού καθώς και σε επαγγελματίες που σχετίζονται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, μηχανικοί, διακοσμητές κ.ο.κ.).

O εισηγητής κ. Κούτουλας διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων καθώς εργάστηκε ως «mystery guest» και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία σε δέκα χώρες. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και εκπαίδευσης διευθυντικών στελεχών, προσεγγίζει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και εστιάζει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ο κ. Κούτουλας εργάζεται ως πανεπιστημιακός και ως σύμβουλος σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία, περιφέρειες και τουριστικούς οργανισμούς σε συνολικά 31 χώρες.

Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο ο κ. Κούτουλας έχει συνεργαστεί με ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, boutique hotels, ξενοδοχεία πόλης κ.ο.κ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κ.ο.κ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.

Το Hotel Quality Masterclass θα διεξαχθεί την 22η Μαρτίου 2018 στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel στην Αθήνα. Αναλυτική περιγραφή για το σεμινάριο και οδηγίες για την εγγραφή σε αυτό παρατίθενται εδώ. Πρόσθετες πληροφορίες μπορούν να ζητηθούν στο email tma@tma.travel και στο τηλέφωνο 210 9374050.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024