Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Πάνω από 4 εκατ. Γερμανοί θα επισκεφθούν φέτος την Ελλάδα

Τατιάνα Ρόκου - 08 Μάρτιος 2018, 10:11

Ο Ομοσπονδιακός Σύνδεσμος της Γερμανικής Τουριστικής Βιομηχανίας εκτιμά ότι η αύξηση των τουριστών που έρχονται στην Ελλάδα σχετίζεται με τις προόδους που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια, αλλά ο Γερμανικός Σύνδέσμος Τουριστικών Γραφείων αναφέρει ότι για να αυξήσει η Ελλάδα ακόμη περισσότερο τον αριθμό των ξένων τουριστών θα πρέπει να επιμηκύνει την τουριστική σεζόν.


Στο ελληνικό περίπτερο της 52ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού ΙΤΒ εκπροσωπούνται 85 τουριστικοί και ξενοδοχειακοί οργανισμοί, περιφέρειες και ναυτιλιακές εταιρείες. Από τις προκρατήσεις προκύπτει ότι η Ελλάδα είναι ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός των Γερμανών μετά την Ισπανία.

Σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας της Τουριστικής Αγοράς GfK τα γερμανικά γραφεία ταξιδιών σημειώνουν μια αύξηση των πωλήσεων για ελληνικούς προορισμούς σε σχέση με πέρυσι κατά 40%. Αν και δεν είναι σίγουρο ότι αυτός ο αριθμός θα επιβεβαιωθεί στο τέλος της χρονιάς σε αυτό το ύψος, οπωσδήποτε όμως επιβεβαιώνεται μια τάση: Από 2,27 εκατ. Γερμανούς παραθεριστές το 2012 ο αριθμός τους αυξήθηκε σταδιακά στα 3,7 εκατομμύρια το 2017. Με τα μέχρι στιγμής στοιχεία αναμένεται ότι πάνω από 4 εκατ. Γερμανοί θα επισκεφτούν φέτος την Ελλάδα.

Μιλώντας στη Deutsche Welle o δρ. Michael Frenzel, πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Συνδέσμου της Γερμανικής Τουριστικής Βιομηχανίας (Bundesverband der Deutschen Tourismuswirtschaft - BTW), εκτιμά ότι η αύξηση των τουριστών που έρχονται στην Ελλάδα (27 εκατομμύρια το 2017) σχετίζεται με τις προόδους που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια: “Η Ελλάδα είχε τη φήμη ενός ακριβού προορισμού. Από τότε που ξέσπασε η κρίση ακολουθήθηκε μια λογική πολιτική σε ό,τι αφορά στη σχέση τιμής-υπηρεσιών. Οι Γερμανοί αγαπούν την Ελλάδα, η χώρα είχε για αυτούς πάντα υψηλή προτεραιότητα. Με λογικές ξενοδοχειακές προσφορές και τιμές η Ελλάδα θα παραμείνει ένας δυνατός προορισμός”. Εκτός αυτού, πολλοί Έλληνες ξενοδόχοι αξιοποίησαν τα αυξημένα έσοδα για να αναβαθμίσουν τα ξενοδοχεία τους, λέει o Norbert Fiebig, πρόεδρος του Γερμανικού Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων (DRV). Όμως αυτές οι προσπάθειες δεν αρκούν... Για να αυξήσει η Ελλάδα ακόμη περισσότερο τον αριθμό των ξένων τουριστών θα πρέπει να επιμηκύνει την τουριστική σεζόν. “Αυτό εξακολουθεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό” τονίζει στη Deutsche Welle ο κ. Fiebig. “Η σεζόν είναι σχετικά σύντομη. Οι αρμόδιοι έχουν μεν το θέμα στην ατζέντα τους, αλλά το έχουν, ομολογουμένως, εδώ και πολλά χρόνια. Έχω όμως την εντύπωση ότι τώρα καταβάλλονται εντατικές προσπάθειες για την επιμήκυνση έτσι, ώστε να δημιουργηθεί δυναμικό ανάπτυξης”.

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος θα πρέπει να αναπτυχθούν προσφορές για τους τουρίστες πέραν του ήλιου, της θάλασσας και της αμμουδιάς. Αυτό σημαίνει για παράδειγμα διεύρυνση των πολιτιστικών προσφορών, αλλά και του τουρισμού που σχετίζεται με διάφορες δραστηριότητες, όπως η πεζοπορία και το γκολφ. “Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ο μικρός κλήρος. Για μια ξενοδοχειακή μονάδα είναι ένα απίστευτα επίπονο εγχείρημα επειδή θα πρέπει να διαπραγματευτεί με δεκάδες ιδιοκτήτες. Αυτός είναι ο λόγος που σε αντίθεση με την Τουρκία, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν καθόλου προσφορές για γκολφ”, σημειώνει ο κ. Fiebig.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top