Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Γυναικεία πληρώματα σε πτήσεις του Ομίλου Lufthansa τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Θοδωρής Κουμέλης - 08 Μάρτιος 2018, 16:23

Έξι αμιγώς γυναικεία πληρώματα του Ομίλου Lufthansa απογειώθηκαν προς το Βερολίνο για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. 12 γυναίκες πιλότοι πέταξαν από τη Φρανκφούρτη, το Μόναχο, την Κολωνία, τη Ζυρίχη, τη Βιέννη και τις Βρυξέλλες στη γερμανική πρωτεύουσα.


Σήμερα, 8 Μαρτίου, έξι αμιγώς γυναικεία πληρώματα των αεροπορικών εταιρειών Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Eurowings και Brussels Airlines έφυγαν στην ώρα τους με την πρωινή πτήση τους προς το Βερολίνο τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. Με δύο γυναίκες στον έλεγχο του πιλοτηρίου κάθε αεροσκάφους, οι πτήσεις αναχώρησαν από τη Φρανκφούρτη, το Μόναχο, το Ντίσελντορφ, τη Βιέννη, τη Ζυρίχη και τις Βρυξέλλες.

Η Lufthansa έστειλε ένα ακόμα συμβολικό μήνυμα για αυτή την ημέρα. Το FlyingLab στην πτήση LH440 από Φρανκφούρτη προς Χιούστον υλοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση των γυναικείων πληρωμάτων που στελέχωσαν την καμπίνα, τον θά-λαμο διακυβέρνησης, αλλά και τις θέσεις μπροστά από την κάμερα. Το συνέδριο κατά τη διάρκεια της πτήσης με το A380 δεν επικεντρώθηκε μόνο στις διάφορες πτυχές του digital transformation, αλλά επεσήμανε και τα επιτεύγματα που έχουν καταφέρει οι γυναίκες σε ένα καθαρά τεχνολογικό περιβάλλον. Συνολικά έξι ομιλήτριες μίλησαν για την τεχνητή νοημοσύνη, την εικονική πραγματικότητα και το μέλ-λον της εργασίας και της κινητικότητας. Το FlyingLab είναι η μόνη ανοιχτή πλατφόρμα καινοτομίας εν πτήσει. Περιλαμβάνει ένα συνέδριο εν πτήσει στο οποίο κάθε επιβάτης μπορεί να συμμετέχει μέσα από την προσωπική του συσκευή, ενώ παράλληλα του δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσει καινοτόμα προϊόντα και σύγχρονες υπηρεσίες. Ο στόχος του συγκεκριμένου FlyingLab ήταν το South by Southwest (SXSW) - το μεγαλύτερο φεστιβάλ διαδραστικού μάρκετινγκ, μουσικής και κινηματογράφου στον κόσμο, το οποίο πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Ώστιν του Τέξας.



“Έχουμε ήδη αυξήσει τον αριθμό των γυναικών που κάνουν αίτηση στη σχολή πι-λότων της Lufthansa, απευθυνόμενοι στις υποψήφιες πιο στοχευμένα και διευκολύνοντας το συνδυασμό οικογένειας και εργασίας”, σημείωσε η δρ. Bettina Volkens, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Ανθρώπινων Πόρων και Νομικών Υποθέσεων της Deutsche Lufthansa AG. “Σήμερα το 15% των junior πιλότων μας είναι γυναίκες”.

Το 1988 οι δύο πρώτες γυναίκες πιλότοι ξεκίνησαν να εργάζονται στη Lufthansa. Το 2010 πραγματοποιήθηκε μια πρεμιέρα στον διεθνή κλάδο αερομεταφορών: Ένα φορτηγό αεροσκάφος της Lufthansa Cargo απογειώθηκε με αμιγώς γυναικείο πλήρωμα. Οι γυναίκες στο πιλοτήριο δεν είναι πλέον σπάνιο φαινόμενο. Περίπου το 6% των πιλότων του Ομίλου Lufthansa είναι γυναίκες -και το ποσοστό αυτό αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια – ενώ σχεδόν το 80% των πληρωμάτων καμπίνας είναι γυναίκες. Για τις γυναίκες πιλότους η Lufthansa καθιέρωσε τη λέξη “Kapitänin” (“Captain”) με ειδική έγκριση από το Γερμανικό Ινστιτούτο Γλωσσολογικών Ερευνών.

Εκτός από τη στελέχωση των θαλάμων διακυβέρνησης, ο Όμιλος Lufthansa στο-χεύει και στην αύξηση του ποσοστού των γυναικών σε διευθυντικές θέσεις, το οποίο σήμερα είναι 15 %. Μέχρι το 2021, το ποσοστό των γυναικών στελεχών στην ανώτατη διοίκηση θα αυξηθεί στο 18%, ενώ στο δεύτερο επίπεδο διοίκησης θα φτάσει στο 24%. “Για να επιτύχουμε αυτούς τους στόχους, ετοιμάζουμε τις κα-λύτερες γυναίκες στελέχη μας για τις μελλοντικές διοικητικές ευθύνες τους με το δικό μας ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης”, λέει η Volkens. “Eίναι σημαντικό για εμάς να εξαλείψουμε κάθε μεροληπτική στάση που μπορεί να υιοθετήσουμε άθελα μας όταν κάνουμε προσλήψεις. Ένα ειδικό συμβουλευτικό βίντεο υποστηρίζει τους διευθυντές προσλήψεων του Ομίλου στην επιλογή του σωστού ατόμου για τη σωστή δουλειά”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top