Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Η Booking.com θέλει να κερδίσει τον 'πόλεμο' της διαμονής, χωρίς να μιμηθεί την Airbnb

Βίκυ Καραντζαβέλου - 09 Μάρτιος 2018, 15:30

Οι λίστες με καταλύματα ιδιωτικής διαμονής εντός Booking.com δεν αποτελούν νέο τμήμα στην εταιρεία υποστηρίζει η διευθύνουσα σύμβουλος της Booking.com, Gillian Tans, αλλά υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τη βάση των χρηστών για αυτό το ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της διαμονής.


Τα παγκόσμια δεδομένα στην αγορά της διαμονής αλλάζουν πλέον μέσα σε λίγες εβδομάδες... Κάποτε η Airbnb αποτελούσε μεγάλη απειλή για τα ξενοδοχεία, πλέον όμως όλη η προσοχή της αγοράς δίνεται στην ανάδειξή της ως ανταγωνιστή των online ταξιδιωτικών πρακτορείων. Και η μάχη καλά κρατεί, από τη στιγμή που η Airbnb ανακοίνωσε την είσοδό της στην ξενοδοχειακή διανομή με μια δέσμη παρατηρήσεων για τους νέους ανταγωνιστές της, τους κολοσσούς των μεσαζόντων στο χώρο της διαμονής, Booking.com και Expedia.

Ο επικεφαλής της μητρικής εταιρείας της Booking.com, Booking Holdings, Glenn Fogel, φάνηκε αρκετά συγκρατημένος σχετικά με την υποτιθέμενη απειλή της Airbnb, σε δηλώσεις του σε μια πρόσφατη συζήτηση με αναλυτές, αλλά προκύπτουν αναπόφευκτα σοβαρά και άμεσα ερωτήματα σχετικά με τα νέα δεδομένα, τα οποία αντιμετωπίζει η εταιρεία του.


Η διευθύνουσα σύμβουλος της Booking.com, Gillian Tans κατά τη διάρκεια της συνέντευξής στις 7 Μαρτίου, με τον ιδρυτή της Phocuswright Philip Wolf στη διεθνή τουριστική έκθεση ITB του Βερολίνου.


Μιλώντας σε πάνελ συζήτησης που διοργάνωσε ο ιδρυτής της Phocuswright Philip Wolf κατά τη διεθνή τουριστική έκθεση ITB του Βερολίνου αυτήν τη βδομάδα, η διευθύνουσα σύμβουλος της Booking.com, Gillian Tans, ήταν πιο ξεκάθαρη για τον ανταγωνισμό στην ιδιωτική διαμονή.

“Είμαστε σε αυτήν την κατηγορία για να την κερδίσουμε”, λέει, επισημαίνοντας ότι κάθε κατάλυμα που βάζει στη λίστα της για ιδιωτική διαμονή είναι άμεσα διαθέσιμο για κράτηση σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην Airbnb, η οποία κυμαίνεται σε περίπου 2,1 εκατομμύρια καταλύματα διαθέσιμα, από τα συνολικά 4,5 εκατομμύρια.

Δεν πρόκειται για ένα νέο τμήμα στην εταιρεία, εξηγεί η Gillian Tans, αλλά υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τη βάση των χρηστών για το ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της ιδιωτικής διαμονής. “Έτσι, η παροχή του περιεχομένου” (που σήμερα αποτελείται από περίπου ένα εκατομμύριο καταλύματα) “γίνεται όλο και πιο σημαντική για μας”, λέει.

Εκτός από την παρούσα στρατηγική που ακολουθεί, η Booking.com, με έδρα την Ολλανδία, δεν επιθυμεί να αντιγράψει την Airbnb, από τη Δυτική Ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών. “Δε θέλουμε να κατασκευάσουμε μια Airbnb μέσα στην Booking.com”, λέει η Tans.

Στην πραγματικότητα, η Booking.com εξακολουθεί να προσπαθεί να συμπεριφέρεται και αυτή σαν μια startup εταιρεία, παρά το γεγονός ότι έχει χιλιάδες υπαλλήλους (η Tans ήταν μία από τους πρώτους 10 υπαλλήλους το 2002, τρία χρόνια πριν από την απόκτησή της από την Booking Holding υπό το προηγούμενο όνομα του Ομίλου Priceline). “Θέλαμε να αμφισβητήσουμε το status quo τότε, να ταρακουνήσουμε τα πράγματα στο τοπίο των OTAs”, λέει.

Η εταιρεία πιστεύει ότι εξακολουθεί να έχει έναν ρόλο στο να “διευκολύνει τη ζωή” σε όσους αναζητούν να βρουν και να κλείσουν καταλύματα.

Εκτός των προαναφερθέντων, η Tans δήλωσε ότι η εταιρεία δοκιμάζει το πως οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τις νέες υπηρεσίες που προστέθηκαν πρόσφατα στην ιστοσελίδα (links σε πακέτα, πτήσεις, εστιατόρια κ.λπ.) και δεν αποκλείει την έναρξη πλήρους αλληλεπιδραστικής λειτουργικότητας στο μέλλον. Αν η εταιρεία διαπιστώσει ότι η ενσωμάτωση αυτή λειτουργεί για τους χρήστες, τότε θα εξετάσει το ενδεχόμενο καθιέρωσης τέτοιων υπηρεσιών, πρόσθεσε.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top