Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορές#SayY-esToTheWorld: Νέα παγκόσμια καμπάνια της Lufthansa
Αεροπορικές εταιρείες

#SayY-esToTheWorld: Νέα παγκόσμια καμπάνια της Lufthansa

H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της Lufthansa ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου.

“Say yes to the world” (Πες ναι στον κόσμο), ανακάλυψε κι εξερεύνησε τον κόσμο διευρύνοντας τους ορίζοντές σου: αυτό το μήνυμα είναι η καρδιά της νέας παγκόσμιας διαφημιστικής καμπάνιας της Lufthansa, που -μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας- έχει ήδη ξεκινήσει σε πολλές διεθνείς αγορές. Η συγκεκριμένη κα-μπάνια είναι μία από τις πιο καινοτόμες στην ιστορία της εταιρείας, καθώς απο-σκοπεί στο να βγάλει τους ανθρώπους από συνήθειες και οικείους τρόπους σκέψης, αναδεικνύοντας παράλληλα τις πλούσιες εμπειρίες που προσφέρουν τα ταξίδια και η ανακάλυψη του κόσμου μέσα από αυτά.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας η Lufthansa διοργανώνει τον διαγωνισμό #SayYesToTheWorld, όπου όσοι επιθυμούν, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια προς ονειρεμένους προορισμούς του δικτύου της Lufthansa. Οποιοσδήποτε μπορεί να λάβει μέρος στον διαγωνισμό και να διεκ-δικήσει τα δώρα ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα: Να επισκεφθεί την ιστοσελίδα  https://yestotheworld.com/gr/gr, να τοποθετήσει μία πινέζα επάνω στην εικονική υφήλιο και τέλος να διαλέξει μια εμπειρία που θα ήθελε να ζήσει εκεί επιλέγοντας “ΝΑΙ”.

Ο πρώτος μεγάλος τυχερός θα κερδίσει δύο εισιτήρια Business Class μετ’επι-στροφής προς έναν διηπειρωτικό προορισμό. Ο δεύτερος νικητής θα λάβει δύο εισιτήρια Economy Class μετ επιστροφής επίσης προς έναν διηπειρωτικό προορι-σμό, ενώ οι νικητές της τρίτης και της τέταρτης θέσης θα κερδίσουν ο καθένας από δύο εισιτήρια Economy Class μετ’επιστροφής προς έναν ευρωπαϊκό προορισμό. Ο διαγωνισμός θα ισχύει μέχρι τις 15 Απριλίου 2018 και οι νικητές θα ανα-δειχθούν μετά από κλήρωση τον Μάιο του 2018.

Με την καμπάνια #SayYesToTheWorld η Lufthansa μέσα από ερωτήσεις που δη-μιουργούν γνώση, αλλά και προβάλλουν τα ταξίδια ως πηγή έμπνευσης, ενθαρρύνει τους ανθρώπους να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να γνωρίσουν τον κόσμο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας η Lufthansa εγκατέστησε καθίσματα αεροσκα-φών σε δημόσιους χώρους στο Μόναχο, στη Σαγκάη και στη Νέα Υόρκη ζητώντας από τους περαστικούς να καθίσουν και να απαντήσουν στην ερώτηση «Γιατί αγα-πάς τον κόσμο;” Η καμπάνια δεν βασίζεται στην περιγραφή μιας συγκεκριμένης εμπειρίας, αλλά σε ανοικτές ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν με βάση τις προσωπικές και μοναδικές εμπειρίες που έχει ζήσει ο καθένας από εμάς.

Η καμπάνια #SayYesToTheWorld αποτελεί συνέχεια της πρόσφατης ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας του Oμίλου και της νέας εμφάνισης του στόλου των αε-ροσκαφών που σταδιακά ντύνεται πλέον με τα νέα εταιρικά χρώματα -μία αλλαγή που ανακοινώθηκε με την ευκαιρία της 100ής επετείου του γερανού, του διάση-μου λογότυπου της Lufthansa.

Οι εταιρείες που ανέλαβαν την ανάπτυξη και την υλοποίηση της καμπάνιας ήταν: η Kolle Rebbe, που επιμελήθηκε το δημιουργικό concept, η DDB που ανέλαβε το κομμάτι της ψηφιακής υλοποίησης και η Mindshare που ανέλαβε τη στρατηγική σχεδιασμού του διαφημιστικού προγράμματος και την επιλογή των διαφημιστικών μέσων.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024