Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤην είσοδό της σε 14.000 δωμάτια έφτασε η handy σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα σε 9 μήνες
Εξοπλισμός

Την είσοδό της σε 14.000 δωμάτια έφτασε η handy σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα σε 9 μήνες

Αθήνα, Μύκονος και Σαντορίνη παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στο διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου, με κύριους νέους συνεργάτες τα boutique και luxury καταλύματα.

Πρόσφατα η πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας handy έκανε την είσοδό της στην ελληνική αγορά. Το smartphone handy που έχει κατακτήσει ήδη την παγκόσμια αγορά ως μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία για τους επισκέπτες, είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα. Μέσα σε εννέα μήνες λειτουργίας του ελληνικού γραφείου η εταιρεία δημιούργησε ένα δίκτυο 150 συνεργατών και τοποθέτησης 14.000 συσκευών.

Το handy είναι ένα smartphone που τοποθετείται ως επιπλέον παροχή στο δωμάτιο και το οποίο παρέχεται στον πελάτη χωρίς κανένα κόστος. Οι ταξιδιώτες επωφελούνται από τη χρήση του smartphone εντός και εκτός του δωματίου που σημαίνει ότι μπορούν να το πάρουν μαζί τους και να το χρησιμοποιούν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους στον προορισμό. Οι ταξιδιώτες στην Ελλάδα, πέρα από τις δωρεάν διεθνείς κλήσεις σε σταθερά και κινητά, έχουν με το handy δωρεάν χρήση 4G Internet όπου και αν βρίσκονται, έτσι μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που επιθυμούν, να έχουν πρόσβαση σε χάρτες, στα email τους, στο Facebook, Instagram, Twitter κ.λπ. και να σερφάρουν ελεύθερα. Μπορούν, επίσης, να κατεβάσουν οποιαδήποτε επιπλέον εφαρμογή επιθυμούν, όπως ακριβώς θα έκαναν και στο προσωπικό τους smartphone.

Ο υπεύθυνος πωλήσεων για την Ελλάδα κ. Μιλτιάδης Καρατζήμας σημειώνει: “Είναι ένα πρωτοποριακό προϊόν που βοηθά πολύ τους επαγγελματίες της φιλοξενίας δίνοντας τους απεριόριστες δυνατότητες προώθησης των υπηρεσιών τους. Οι πελάτες μας καλύπτουν μια ευρεία γκάμα καταλυμάτων, θα βρείτε το handy τόσο σε εποχικά όσο και αστικά καταλύματα, μεγάλα παραθεριστικά ή μικρά boutique ξενοδοχεία ακόμα και βίλες ή διαμερίσματα”.

Οι βασικές παροχές του handy:

  • Δωρεάν χρήση Internet (4G)
  • Δωρεάν τοπικές και διεθνείς κλήσεις σε σταθερά και κινητά τηλέφωνα
  • Τοπικό οδηγό για τον προορισμό (destination content from LUXOS)
  • Εγκατάσταση και χρήση εφαρμογών (Facebook, Twitter, Instagram κ.λπ.)
  • Άμεση επικοινωνία με τα καταλύματα (προκαθορισμένες ταχείες κλήσεις ή live chat σε real time)
  • WiFi hotspot
  • Concierge Chat (άμεση επικοινωνία με τους πελάτες όπου και αν βρίσκονται)
  • In Room Dining
  • Pre loaded hotel app
  • Keyless application
  • Smart Dock PBX integration (αντικαθιστά το τηλεφωνικό κέντρo και τις σταθερές συσκευές των δωματίων με το handy)
  • Social Media banner  / Feed

“Εκτός από την προστιθέμενη αξία που παρέχει στον πελάτη, το handy είναι και ένα σημαντικό selling tool για τους επαγγελματίες της φιλοξενίας. Μπορούν να αξιοποιήσουν το handy για να προβάλλουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν (και συνεπώς να αυξήσουν τα έσοδα τους) με εύκολο τρόπο μέσω των προσωποποιημένων μηνυμάτων (push messages) που μπορούν να στέλνουν στους πελάτες τους. Οδηγός τους σε αυτό είναι η πρόσβαση στο Content Management System που τους παρέχουμε, ένας εύκολος τρόπος να διαχειρίζονται τις συσκευές και να έχουν στατιστικά για τη χρήση τους”, σημειώνει ο κ. Πάνος Ζερίτης, Operations Manager για την Ελλάδα και Κύπρο.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024