Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤο Instagram αναδεικνύεται ιδανικό κανάλι για τουριστικές μάρκες στα Social Media
Τάσεις

Το Instagram αναδεικνύεται ιδανικό κανάλι για τουριστικές μάρκες στα Social Media

Σε τρεις εξεταζόμενες κατηγορίες (ταξιδιωτικά πακέτα, κρατήσεις πτήσεων και διαμονή) οι περισσότερες αναφορές έγιναν στο Twitter, ενώ η μεγαλύτερη διαδραστική επικοινωνία έγινε μέσω του Instagram.

Η Traackr, εταιρεία IRM (Influencer Relationship Management), διεξήγαγε μια μελέτη μεταξύ των 250 κορυφαίων ταξιδιωτικών διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers), με βάση την επιρροή που ασκούν στους ακολούθους τους, καθώς και την απήχηση του περιεχομένου τους, την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2017 έως 31 Δεκεμβρίου 2017.

Σε τρεις κατηγορίες, ταξιδιωτικά πακέτα, κρατήσεις πτήσεων και διαμονή, η μελέτη εντόπισε ποιες εταιρείες είχαν τις περισσότερες αναφορές και ποιες τη μεγαλύτερη απήχηση, πόσοι influencers ανέφεραν τις εταιρείες, ποια κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποίησαν και ποια από αυτά είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση.

Σε όλες τις κατηγορίες, οι περισσότερες αναφορές έγιναν στο Twitter, ενώ η μεγαλύτερη διαδραστική επικοινωνία έγινε μέσω του Instagram.

Η κατηγορία των ταξιδιωτικών πακέτων περιελάμβανε τα εμπορικά σήματα Expedia, Priceline, Travelocity, Kayak, TripAdvisor, Orbitz, Hotwire, Lastminute.com και Hipmunk. Με ποσοστό 46%, η Travelocity ήταν πρώτη σε αναφορές. η TripAdvisor ήταν δεύτερο με 18%, και η Expedia έκλεισε την κορυφαία τριάδα με 14%. Με 38% και 33% αντίστοιχα, η Expedia και η TripAdvisor ήταν οι κορυφαίες εταιρείες σε απήχηση, με την Travelocity να έρχεται τρίτη με 20%. Συνολικά, 163 ξεχωριστοί influencers ανέφεραν την Kayak, με την TripAdvisor να ακολουθεί με 161, και την Expedia με 129.

Η κατηγορία κράτησης πτήσεων περιελάμβανε τις εταιρείες Skyscanner, Seatguru, CheapOair, Cheapflights και Momondo. Η CheapOAir είχε τις περισσότερες αναφορές με ποσοστό 52%, ακολουθούμενη από τις Skyscanner (41%) και Momondo (6%). Η Skyscanner ήταν με διαφορά πρώτη σε απήχηση, με τα ποσοστά της να αγγίζουν το 92%. Οι CheapOair (4%) και Momondo (3%) κατάχθηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Η Skyscanner.com συγκέντρωσε τις περισσότερες μεμονομένες αναφορές από influencers με 103 στο σύνολο, ακολουθούμενο από τις Momondo με 52 και CheapOair με 47.

Τέλος, η κατηγορία των καταλυμάτων συμπεριελάμβανε τις Airbnb, Booking.com, Hoteltonight, HomeAway, Hotels.com, Trivago και HotelsCombined. Η Airbnb είχε το μεγαλύτερο ποσοστό σε αναφορές, με 76%, και σε απήχηση, 88%. Όσον αφορά σε αναφορές, η HomeAway ήταν στη δεύτερη θέση με 11% και η Booking.com στην τρίτη με 6%. Σχετικά με την απήχηση, τη δεύτερη θέση κατέλαβε η Booking.com με 8%, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η HomeAway με 3%.

Συνολικά 196 influencers ανέφεραν σε αναρτήσεις τους την Airbnb, ακολουθούμενη από την Booking.com (71) και τη HomeAway (70).

Η μελέτη εξέτασε επίσης και τα εμπορικά σήματα στο χαρτοφυάλιο των Booking Holdings και Expedia Group.

Από τις εταιρείες του Ομίλου Booking Holdings (Priceline, Agoda, Booking.com, Cheapflights, Kayak, Momondo και Opentable), η Kayak κυριάρχησε με ποσοστό 48% σε αναφορές και 59% σε απήχηση. όσον αφορά στις αναφορές, η Booking.com κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 15% και η Agoda την τρίτη με 11%. Σε θέμα απήχησης, η Agoda πήρε τη δεύτερη θέση με 22% και η Booking.com την τρίτη με 13%.

Από τον Όμιλο Expedia (Travelocity, HomeAway, Hotels.com, Orbitz, Trivago, Wotif, Hotwire και Egencia), η Travelocity κυριάρχησε, με ποσοστά 83% και 95% σε αναφορές και απήχηση αντίστοιχα. Στις αναφορές, η HomeAway ήρθε στη δεύτερη θέση με 7% και οι Orbitz και Hotwire “έκλεισαν” την τρίτη θέση 3% η κάθε μία. Όσον αφορά στην απήχηση, η Homeaway κατέκτησε τη δεύτερη θέση με 3%, με το υπόλοιπο ποσοστό να διαμοιράζεται μεταξύ των άλλων εταιρειών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024