Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός στη Μεσόγειο για διακοπές πολυτελείας

Τατιάνα Ρόκου - 12 Απρίλιος 2018, 15:03

Στη μελέτη του SETE Intelligence 'Προφίλ εισερχόμενου Τουρισμού Πολυτελείας για Διακοπές στην Μεσόγειο, 2016', η Ελλάδα αναδεικνύεται ως τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός στη Μεσόγειο για διακοπές πολυτελείας μετά την Ιταλία και την Ισπανία, με περίπου 400.000 τουρίστες, περιλαμβανομένης της κρουαζιέρας.


Σκοπός της μελέτης “Προφίλ εισερχόμενου Τουρισμού Πολυτελείας για Διακοπές στη Μεσόγειο, 2016” του SETE Intelligence είναι η καταγραφή και η παρουσίαση αναλυτικών στοιχείων για το προφίλ του τουρισμού για διακοπές πολυτελείας σε προορισμούς της Μεσογείου. Απώτερος στόχος της μελέτης είναι η ενημέρωση των επαγγελματιών και άλλων εμπλεκόμενων φορέων του τουρισμού, ώστε οι μεν πρώτοι να είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις παρουσιαζόμενες ευκαιρίες και να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες, και οι δεύτεροι να διαμορφώσουν πολιτικές για τον τουρισμό που να ανταποκρίνονται με τον βέλτιστο τρόπο στις επιδιώξεις για την ανάπτυξή του.

Σημειώνεται ότι ως “Μεσόγειος” νοούνται οι ακόλουθοι προορισμοί: Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα, Νότια Γαλλία, Πορτογαλία, Τουρκία, Κύπρος, Κροατία, Μάλτα, Βουλγαρία, Σλοβενία, Μαυροβούνιο, Αλβανία.

Ακόμη, ως “Διακοπές Πολυτελείας” χαρακτηρίζονται οι διακοπές με δαπάνες > 750 ευρώ ανά διανυκτέρευση και ανά άτομο για διάρκεια παραμονής 1-3 νύχτες, ή > 500 ευρώ ανά διανυκτέρευση και ανά άτομο για διάρκεια παραμονής > 4 νύχτες.

Τα στοιχεία παρουσιάζονται για:

  • το σύνολο του εισερχόμενου τουρισμού στην Μεσόγειο (“Κόσμος”),
  • το σύνολο της Ευρώπης, με αναλυτική παρουσίαση για τις 5 κύριες αγορές βάσει διανυκτερεύσεων (Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ρωσία), καθώς και για τις λοιπές ευρωπαϊκές χώρες (“Λοιπές Ευρώπης”) συνολικά,
  • το σύνολο των μη ευρωπαϊκών χωρών, με περαιτέρω ανάλυση για τις κύριες αγορές (ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία, Βραζιλία) και Λοιπές μη ευρωπαϊκές χώρες.

Η μελέτη βασίζεται σε στοιχεία της IPK International, εταιρείας με εξειδίκευση στην έρευνα της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των τουριστών και στα ενδιαφέροντα κύρια σημεία της ανάλυσης συγκαταλέγονται τα εξής:

  • Η αγορά για διακοπές πολυτελείας στην Μεσόγειο αριθμεί συνολικά περίπου 4,4 εκατομμύρια, από τα οποία σχεδόν 2 εκατομμύρια. είναι από Ευρώπη και τα υπόλοιπα 2,4 εκατομμύρια από χώρες εκτός Ευρώπης. Η Ιταλία και η Ισπανία είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί.
  • Η Ελλάδα υποδέχθηκε περίπου 400.000 τουρίστες, περιλαμβανομένης της κρουαζιέρας και αποτελεί τον τρίτο δημοφιλέστερο προορισμό στην Μεσόγειο για διακοπές πολυτελείας.
  • Η μέση δαπάνη ανά ταξίδι / ημέρα ανήλθε σε 4.498 ευρώ / 833 ευρώ στο σύνολο, 3.242 ευρώ / 772 ευρώ από Ευρώπη και 5.518 ευρώ / 866 ευρώ από χώρες εκτός Ευρώπης. Σημειώνουμε ότι στα ποσά αυτά συμπεριλαμβάνεται η αξία του αεροπορικού εισιτηρίου ή άλλου μεταφορικού μέσου.
  • Η σημαντικότερη ηλικιακή ομάδα ήταν 35-44 ετών και η πλειοψηφία ήταν άνδρες.
  • Σχεδόν 4 στους 5 ταξιδιώτες είχαν ανώτερο οικογενειακό εισόδημα και ανώτερη επίπεδο εκπαίδευσης.
  • Σχεδόν 1 στους 2 έμεινε σε ξενοδοχείο 4* ενώ ήταν αμελητέο το % των ταξιδιωτών που έκαναν κράτηση διαμονής μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού.
  • Η προτιμώμενη μέση διάρκεια παραμονής των περισσότερων Ευρωπαίων ταξιδιωτών ήταν 1-3 νύχτες, ενώ των ταξιδιωτών εκτός Ευρώπης 4-7 νύχτες.
  • Ο συχνότερος τύπος διακοπών των Ευρωπαίων ήταν για ‘Ήλιος & Θάλασσα’ ενώ των μη Ευρωπαίων για ‘Περιηγητικό Τουρισμό’.

 

SETE Intelligence - Προφίλ εισερχόμενου Τουρισμού Πολυτελείας για Διακοπές στην Μεσόγειο, 2016




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top