Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

80 εκατ. ταξιδιώτες επηρεάζονται από τις ταινίες που βλέπουν πριν ταξιδέψουν

Θοδωρής Κουμέλης - 17 Απρίλιος 2018, 11:21

Οι σινεφίλ είναι πιο ενεργοί στο να μοιραστούν τις εμπειρίες του ταξιδιού στα Κοινωνικά Μέσα και εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά στο να συστήσουν την εμπειρία τους και σε άλλους μετά τη δική τους επίσκεψη, από το μέσο όρο των επισκεπτών.


“La La Land”, “Narcos”, “Πειρατές της Καραϊβικής”, “Buddies in India”, “Manchester by the sea”... Πέρυσι, τουλάχιστον 80 εκατ. ταξιδιώτες επέλεξαν τους προορισμούς των διακοπών τους με βάση κάποιες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Αν και ο κινηματογραφικός τουρισμός δεν είναι κάτι καινούριο για τους προορισμούς παγκοσμίως, νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η επιρροή του έχει φτάσει σε ασυναγώνιστο μέγεθος, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν ότι οι επισκέπτες των σχετικών με ταινίες προορισμών έχουν διπλασιαστεί μέσα σε 5 χρόνια χάρη σε αυτές.


Τυνησία, κοντά στην πόλη Tozeur: Σκηνικά από τη ταινία “Star Wars Episode IV”. Το τοπίο χρησιμοποιήθηκε για να μετατραπεί στον πλανήτη Tatooine.


Η ερευνητική ομάδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού αναδεικνύει μερικούς από τους κορυφαίους προορισμούς που προσελκύουν επισκέπτες λόγω της εμπλοκής τους σε ταινίες:



Η TCI Research επισημαίνει ότι οι επισκέπτες που είναι επηρεασμένοι από τον κινηματογράφο είναι κυρίως οι Millennials και προέρχονται από τις αγορές που δαπανούν πολλά χρήματα στα ταξίδια τους, όπως η Κίνα και οι χώρες του Κόλπου. Αυτός ο μικρός τομέας αποτελεί πολύτιμο στόχο για τους προορισμούς, σε σύγκριση με τους μέσους επισκέπτες. Επίσης, οι ειδικοί της TCI τονίζουν ότι:

  • Οι σινεφίλ είναι πιο ενεργοί στο να μοιραστούν τις εμπειρίες του ταξιδιού στα Κοινωνικά Μέσα (+ 27%) και εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά στο να συστήσουν την εμπειρία τους και σε άλλους μετά τη δική τους επίσκεψη (+6) από το μέσο όρο των επισκεπτών.
  • Ακόμη, συμμετέχουν κατά 19% περισσότερο σε πολιτιστικές και φυσικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι επίσης περισσότερο ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στις περισσότερες πτυχές της διαμονής τους, αναφέροντας υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης για ξεναγήσεις και εκδρομές (+31%), όμορφα τοπία (+21%) και ψυχαγωγική και πολιτιστική ποικιλομορφία (+29%).
  • Είναι 10% πιο ευάλωτοι στη διαφήμιση του εκάστοτε προορισμού και τείνουν να ταξιδεύουν πιο συχνά κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής.

Το Dunluce Castle στη βόρεια Ιρλανδία χρησιμοποιήθηκε στα γυρίσματα της σειράς του HBO “Game of Thrones”.

 

 

Στη φωτογραφία, η τοποθεσία Wallilabou Bay στο νησί St. Vincent της Καραϊβικής, τόπος γυρισμάτων σκηνών από τους “Πειρατές της Καραϊβικής”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top