Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Βιώσιμος τουρισμός

Virtuoso: Ολοένα και μεγαλύτερο το ενδιαφέρον των τουριστών για βιώσιμο τουρισμό

Τατιάνα Ρόκου - 17 Απρίλιος 2018, 14:11

Ενώ οι σύμβουλοι της Virtuoso αναφέρουν ότι όλοι οι πελάτες της λαμβάνουν πλέον υπόψιν τους τις βιώσιμες πρακτικές στα ταξίδια τους, οι 'Millennials' είναι αυτοί που δείχνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε αυτό το ζήτημα.


Το δίκτυο πολυτελών ταξιδιών της Virtuoso έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεια για το πως οι συμβεβλημένοι ταξιδιωτικοί σύμβουλοί της “βλέπουν” το αυξανόμενο ενδιαφέρον των πελατών τους στην αναζήτηση βιώσιμων τουριστικών διακοπών. Η έρευνα της εταιρείας με τίτλο “2018 Virtuoso Luxe Report” εξέτασε τη βιωσιμότητα ως παράγοντα επιλογής των καταναλωτών, όταν πρόκειται να ταξιδέψουν.

Οι σύμβουλοι της Virtuoso αναφέρουν ότι ενώ όλοι οι πελάτες λαμβάνουν υπόψιν τους τις βιώσιμες πρακτικές στα ταξίδια τους, δηλαδή κάνουν ταξίδια πιο φιλικά προς το περιβάλλον, υποστηρίζουν την προστασία της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς και παρέχουν κοινωνικά και οικονομικά οφέλη στους ντόπιους, όταν φτάνει η ώρα να πάρουν αποφάσεις για το ταξίδι τους, οι “Millennials” είναι αυτοί που δείχνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε αυτά τα ζητήματα. Οι “Millennials” είναι τρεις φορές πιο πιθανό, σε σύγκριση με τη “Generation X” (οι σημερινοί 45ρηδες), να αναζητήσουν και να υποστηρίξουν ταξιδιωτικές εταιρείες που έχουν δεσμευτεί για βιώσιμο τουρισμό. Οι “Baby Boomers” (ηλικίες άνω των 60) ακολουθούν στην επόμενη θέση, με την “Generation Z” (γεννημένοι από το 1995 και μετά) να είναι αμέσως μετά, με μικρή διαφορά.

Οι “Baby Boomers” διακρίνονται για την υποστήριξη που δείχνουν στον αειφόρο τουρισμό, δεδομένου ότι αντιπροσωπεύουν ένα βασικό δημογραφικό πυλώνα της ταξιδιωτικής αγοράς. Ως συνδυασμένη ομάδα, “Millennials”, “Gen X” και “Gen Z” είναι το ταξιδιωτικό κύμα του μέλλοντος, και όπως αναφέρουν οι σύμβουλοι της Virtuoso, αντιπροσωπεύουν πάνω από το 80% των πελατών που είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση ταξιδιών, που θα ωφελήσουν τους κατοίκους της εκάστοτε περιοχής και θα βοηθήσουν στην προστασία του πλανήτη. Καθώς η αγοραστική δύναμη της “Gen Z” αυξάνεται, η Virtuoso αναφέρει ότι πιθανότατα η γενιά αυτή θα έχει ίδια δύναμη, εάν όχι θα υπερβεί και τους “Millennials”, στην υποστήριξη ταξιδιών που ενισχύουν προορισμούς και κουλτούρες.

Οι σύμβουλοι του Virtuoso προσδιόρισαν επίσης ποιοι παράγοντες του βιώσιμου τουρισμού είναι περισσότεροι αρεστοί στους πελάτες τους:

  • Μείωση πλαστικών απορριμμάτων
  • Οικολογικές πρακτικές
  • Προστασία της άγριας φύσης
  • Τοπικά τρόφιμα, για την υποστήριξη των ντόπιων αγροτών
  • Οφέλη από τον τουρισμό στις τοπικές κοινότητες
  • Καλή μεταχείριση των ζώων
  • Σεβασμός στον πολιτισμό
  • Διαμονή σε “πράσινα” (οικολογικά) ξενοδοχεία
  • Διατήρηση κοραλλιογενών υφάλων
  • Προστασία ιστορικών χώρων

Τέλος, εξέφρασαν την ανησυχία τους για κάποιες από τις επιπτώσεις που εμφανίζονται σε δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής του κλίματος που οδήγησε στον αφανισμό των κοραλλιών κατά μήκος του Great Barrier Reef, της αύξησης των επιπέδων της θάλασσας που απειλούν παράκτιες πόλεις όπως η Νέα Ορλεάνη, αλλά και ολόκληρες χώρες όπως οι Μαλδίβες, καθώς και της αυξανόμενης δημοτικότητας που λαμβάνουν οι αρχαιολογικοί χώροι, όπως το Machu Picchu προσελκύοντας εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top