Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Η Turkish Airlines αύξησε σημαντικά το δείκτη πληρότητας της το πρώτο τρίμηνο του 2018

Βίκυ Καραντζαβέλου - 23 Απρίλιος 2018, 13:26

Στο διάστημα του πρώτου τριμήνου, η αύξηση της ζήτησης και του συνολικού αριθμού των επιβατών ήταν 25% και 29% αντίστοιχα, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου χρόνου. Ο συνολικός αριθμός των επιβατών έφθασε τα 17 εκατομμύρια.


Σε συνέχεια του διψήφιου ρυθμού αύξησης της επιβατικής κίνησης που κατέγραψε τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, ο συνολικός αριθμός των επιβατών της Turkish Airlines αυξήθηκε τον Μάρτιο κατά 24%, φτάνοντας τους 6 εκατομμύρια επιβάτες. Ως αποτέλεσμα της αύξησης αυτής, η εταιρεία πέτυχε για το μήνα Μάρτιο δείκτη πληρότητας (Load Factor), 82%, τον υψηλότερο των τελευταίων πέντε ετών.
 
Ο συνολικός δείκτης πληρότητας βελτιώθηκε κατά 6 μονάδες, με αύξηση 13% της χωρητικότητας (διαθέσιμες χιλιομετρικές θέσεις), ενώ ο διεθνής δείκτης πληρότητας αυξήθηκε κατά περίπου 6 μονάδες σε 81,7% και ο εγχώριος δείκτης πληρότητας σε 84%.
 
Ο διψήφιος ρυθμός αύξησης της ζήτησης (έσοδα ανά χιλιόμετρο) που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2017, συνεχίστηκε με αύξηση της ζήτησης κατά 22% τον Μάρτιο του 2018.
 
Εξαιρουμένων των επιβατών transit (από διεθνείς σε διεθνείς πτήσεις), η διεθνής επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 28%. Η αύξηση αυτή αποτελεί σημαντική ένδειξη του συνεχώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος προς την Τουρκία.
 
Τον Μάρτιο, ο δείκτης πληρότητας (Load Factor) αυξήθηκε σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές. Σημαντική αύξηση παρουσίασαν η Βόρεια Αμερική, η Κεντρική και Νότια Αμερική, η Αφρική και η Ευρώπη μεταξύ άλλων περιφερειών, με 12 μονάδες, 10 μονάδες, 10 μονάδες και 5 μονάδες αύξηση, αντίστοιχα.
 
Αποτίμηση των αποτελεσμάτων της κίνησης Ιανουαρίου-Μαρτίου 2018:
 
Στο διάστημα του πρώτου τριμήνου, η αύξηση της ζήτησης και του συνολικού αριθμού των επιβατών ήταν 25% και 29% αντίστοιχα, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου χρόνου. Ο συνολικός αριθμός των επιβατών έφθασε τα 17 εκατομμύρια.
 
Στο διάστημα του πρώτου τριμήνου, ο συνολικός δείκτης πληρότητας (Load Factor) βελτιώθηκε κατά 6.5 μονάδες, φθάνοντας το 80.5%, καταγράφοντας τον υψηλότερο δείκτη πληρότητας στην ιστορία της Turkish Airlines για το πρώτο τρίμηνο. Ενώ ο διεθνής δείκτης πληρότητας βελτιώθηκε κατά 7 μονάδες, φθάνοντας το 80%, ο εγχώριος δείκτης πληρότητας αυξήθηκε κατά περίπου 4 μονάδες, φθάνοντας το 85%. Έτσι, η Turkish Airlines κατέγραψε τον υψηλότερο διεθνή δείκτη πληρότητας των τελευταίων πέντε ετών τον υψηλότερο εγχώριο δείκτη πληρότητας στην ιστορία της.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top