Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Αύξηση πάνω από 20% στις αφίξεις Λιβανέζων τουριστών στην Ελλάδα

Τατιάνα Ρόκου - 07 Μάιος 2018, 15:00

Πλην της Αθήνας, στα πλάνα των Λιβανέζων φέρεται να εισέρχεται και η τουριστική αγορά της Κεντρικής Μακεδονίας, με επίκεντρο την Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, κυρίως από το 2019.


Διευρύνονται οι προσδοκίες για τη δημιουργία ανόδου ρεκόρ από την τουριστική αγορά του Λιβάνου προς την Ελλάδα. Τούτο κατέδειξε το 3ο Greek Tourism Workshop στη Βηρυτό που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στην πρωτεύουσα του Λιβάνου, παρουσία 217 Λιβανέζων τουριστικών πρακτόρων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που κατεγράφησαν κατά τη διάρκεια των B2B συναντήσεων, το 2018 θα σημειωθεί αύξηση άνω του 20% στις αφίξεις Λιβανέζων τουριστών, σε σχέση με το περυσινό τουριστικό έτος, ενώ στην ίδια θετική πορεία θα κινηθούν και οι πτήσεις τσάρτερ οι οποίες θα κατευθυνθούν προς Κρήτη και Νότιο Αιγαίο. Αρωγός στην πορεία αναρρίχησης των τουριστικών μεγεθών του Λιβάνου είναι τόσο η Aegean Airlines, η οποία πλην των Αθηνών από φέτος το καλοκαίρι θα έχει απ‘ευθείας πτήσεις από Βηρυτό προς Ηράκλειο, Ρόδο και Μύκονο, όσο και η Middle East Airlines. Πάντως πλην της Αθήνας στα πλάνα των Λιβανέζων φέρεται να εισέρχεται και η τουριστική αγορά της Κεντρικής Μακεδονίας με επίκεντρο την Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική κυρίως από το 2019.

Μάλιστα, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Middle East Airlines Walid Abillama, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει πτήσεις τσάρτερ από φέτος συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη με τον Λίβανο, ενώ, κατόπιν συντονισμένων ενεργειών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για προγραμματισμό μόνιμης αεροπορικής σύνδεσης των δύο πόλεων στο άμεσο μέλλον.


Από αριστερά ο κ. Ανδρέας Ηλίοβιτς, ιδιοκτήτης του “The Bridge” Εμπορικού Κέντρου που φιλοξένησε την εκδήλωση, δίπλα του ο υπουργός Τουρισμού του Λιβάνου, Avedis Guidanian και δεξιά ο Marwan Alhaber, διευθυντής Πωλήσεων της Middlle East Airlines.


Υπογραμμίζεται ότι το 3ο Greek Tourism Workshop πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού της Ελλάδας και της Ελληνικής Πρεσβείας στον Λίβανο, με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ, ενώ χορηγοί ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια Κρήτης, οι αεροπορικές εταιρείες Middle East Airlines και Aegean Airlines, το γραφείο τουρισμού Mideast Travel και η online πλατφόρμα The Booking Expert.

Στα αξιοσημείωτα της εκδήλωσης καταγράφεται το εντυπωσιακό σκηνικό, στο οποίο διενεργήθηκαν οι B2B συναντήσεις που προσιδίαζε με τον προορισμό “Ελλάδα” και “στήθηκε” από τους διοργανωτές, ειδικά για τις ανάγκες της εκδήλωσης στο Πολυτελές Εμπορικό Κέντρο “The Bridge”. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια του Gala Dinner και μετά από την παρουσίαση των χορηγών, ένα χορευτικό συγκρότημα ενθουσίασε τους συμμετέχοντες με τους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς που παρουσίασε.

Το 3ο Greek Tourism Workshop της Βηρυτού τίμησαν με την παρουσία τους ο υπουργός Τουρισμού του Λιβάνου, Avedis Guidanian και ο δήμαρχος – κυβερνήτης της Βηρυτού, Ziad Chbib, ενώ την Ελληνική Πρεσβεία στο Λίβανο εκπροσώπησε ο αναπληρωτής επικεφαλής της ελληνικής αποστολής της Πρεσβείας, κ. Κωνσταντίνος Χατζηθωμάς και ο διευθύνων του Προξενικού Γραφείου, κ. Αθανάσιος Λεούσης.


Από αριστερά ο κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, γενικός γραμματέας ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Χατζηθωμάς, αναπλ. επικεφαλής της ελληνικής αποστολής της Πρεσβείας, ο κ. Ανδρέας Ηλίοβιτς, ιδιοκτήτης του “The Bridge” και ο κ. Αθανάσιος Λεούσης, διευθύνων του Προξενικού Γραφείου.


Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, χαιρετίζοντας τις εργασίες του Workshop επισήμανε ότι η Αραβική αγορά παραμένει προτεραιότητα της Εθνικής τουριστικής πολιτικής της χώρας και της Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά. Επίσης τόνισε ότι η Ελλάδα είναι ένας πανέμορφος και απολύτως ασφαλής τουριστικός προορισμός με πλούσια γεωμορφολογία, ήπιο κλίμα και πλήθος επιλογών αναψυχής και ευεξίας σε υπερσύγχρονες τουριστικές εγκαταστάσεις. Ακολούθως κάλεσε τους πολίτες του Λιβάνου να επισκεφτούν την Ελλάδα ώστε να γνωρίσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τουριστικών προϊόντων που προσφέρει, 365 ημέρες το χρόνο, όπως είναι το πλήθος επιλογών που διαθέτει για αγορές και αναψυχή στα αστικά κέντρα, τον πολιτισμό της, τον εναλλακτικό και ιαματικό τουρισμό και τις θαλάσσιες δραστηριότητες (yachting, sailing, cruises). Τέλος, τους ζήτησε να ανακαλύψουν τους λιγότερο γνωστούς αλλά ιδιαίτερα ελκυστικούς προορισμούς σε ολόκληρη τη χώρα, την ιδιαίτερα γευστική και υγιεινή Ελληνική γαστρονομία, καθώς και το πλήθος των δραστηριοτήτων που προσφέρει ο τουρισμός υπαίθρου στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα.

Η κα Κατερίνα Μούσμπε, Managing Director της Mideast Travel, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός ότι η κουλτούρα των Ελλήνων έχει πολλά κοινά με αυτή των Λιβανέζων, οι οποίοι έχουν αγαπήσει την Ελλάδα θεωρώντας την έναν ξεχωριστό τουριστικό προορισμό που τους χαρίζει ευχάριστες στιγμές και αναμνήσεις. Τόνισε, επίσης, ότι χάρη στην αμοιβαία συμπάθεια και εμπιστοσύνη που χτίσθηκε τα τελευταία χρόνια μεταξύ των Λιβανέζων τουριστών και των Ελλήνων που τους φιλοξένησαν αναμένεται και νέα αύξηση των επισκεπτών από το Λίβανο προς τη χώρα μας το 2018.


Στιγμιότυπο από το επίσημο δείπνο της εκδήλωσης.


Σημειώνεται ότι η Βηρυτός του Λιβάνου αποτέλεσε τον τελευταίο σταθμό του προγράμματος εκδηλώσεων του Greek Tourism Workshop για το 2018, που έλαβε χώρα επιπλέον στην Ινδία (Νέο Δελχί), το Κουβέιτ (Πόλη του Κουβέιτ), τη Σαουδική Αραβία (Ριάντ) και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι). Το Greek Tourism Workshop θεωρείται πλέον θεσμός στις συγκεκριμένες χώρες καθώς συμμετείχαν συνολικά πάνω από 800 travel agents και tour operators.

Διοργανωτής των εκδηλώσεων του Greek Tourism Workshop είναι η εταιρεία Congress and Business Planners.



Στη φωτογραφία η B2B meetings area.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top