Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Η Ελλάδα δεύτερη στον κόσμο σε καλή ξενοδοχειακή φήμη

Βίκυ Καραντζαβέλου - 09 Μάιος 2018, 11:53

Τα ξενοδοχεία στην Κίνα (4,53), την Ελλάδα (4,36) και το Μεξικό (4,29) έλαβαν τις υψηλότερες βαθμολογίες κατά μέσο όρο στην έρευνα 2018 Global Hotel Reputation Benchmark Report της Revinate, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο (4,07), οι Ηνωμένες Πολιτείες (4,03) και η Γαλλία (3,94) τις χαμηλότερες.


Η Revinate, εταιρεία Software as a Service (SaaS) εξέδωσε πρόσφατα την 3η ετήσια έρευνα “2018 Global Hotel Reputation Benchmark Report”. Φέτος, η έρευνα ανέλυσε στοιχεία από 132 εκατ. online κριτικές πελατών σε 138.000 ξενοδοχεία από 200 χώρες, κατά τα δύο τελευταία χρόνια.

Εξετάζοντας τις καθιερωμένες αγορές - εκείνες με περισσότερες από 100.000 ετήσιες κριτικές - αποκαλύπτεται ότι τα ξενοδοχεία σε Κίνα (4.53), Ελλάδα (4.36) και Μεξικό (4.29) έλαβαν τις υψηλότερες μέσες βαθμολογίες, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο (4,07), οι Ηνωμένες Πολιτείες (4,03) και η Γαλλία (3,94) τις χαμηλότερες.

Τα δεδομένα αυτά για κάθε χώρα συμβαδίζουν με την παγκόσμια αύξηση των αξιολογήσεων γενικότερα. Τα ποσοστά αυξήθηκαν σε σύγκριση με το 2016 σε όλες τις αγορές εκτός της Νότιας Αφρικής και της Γαλλίας, οι οποίες παρέμειναν σταθερές. Η Ιαπωνία ήταν η μόνη αγορά, στην οποία σημειώθηκε ετήσια μείωση (-0,47%).

Η Κίνα και η Ινδονησία ήταν οι χώρες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη μέση αύξηση στις βαθμολογίες τους σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, ενώ οι θέσεις 3 και 4 καταλήφθηκαν από χώρες της Λατινικής Αμερικής (Βραζιλία και Μεξικό). Αυτά τα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι το γενικό κλίμα για τα ξενοδοχεία της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής βελτιώνεται με ταχύτερο ρυθμό σε σχέση με άλλες περιοχές του κόσμου.

“Η ανάλυση των μέσων βαθμολογιών των κριτικών σε καθιερωμένες αγορές επιβεβαίωσε τα βασικά ευρήματα του παγκόσμιου δείκτη της έρευνάς μας. Οι επισκέπτες αξιολόγησαν τις διαμονές τους πιο θετικά από ό,τι το 2016, με τέσσερις αγορές στην Ασία και τη Λατινική Αμερική να σημειώνουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις”, δήλωσε ο Marc Heyneker, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Revinate. “Για να συνεχίσουν να αυξάνονται τα αποτελέσματά τους το 2018, οι ξενοδόχοι πρέπει να συμβαδίζουν με τις ηλεκτρονικές απαντήσεις που δίνουν στις κριτικές που τους γίνονται, για να διατηρήσουν μια ισχυρή και θετική παρουσία στο διαδίκτυο”.

Μεταξύ των άλλων κύριων ευρημάτων της, η έρευνα της Revinate διαπίστωσε επίσης ότι το 74% όλων των κριτικών το 2017 προήλθε από τη Booking.com, το Google, το TripAdvisor και το Facebook, με το τελευταίο να εισέρχεται στην κορυφαία τετράδα για πρώτη φορά και το Google να διπλασιάζει τον όγκο των κριτικών του σε σύγκριση με το 2016. Πέρυσι, οι επισκέπτες έγραψαν 27% περισσότερες κριτικές και οι ξενοδόχοι απάντησαν στο 30% του συνόλου.

2018 Global Hotel Reputation Benchmark Report




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top