Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΜ. Κόνσολας: 'Το τέλος πλοίων αναψυχής και ημερόπλοιων διώχνει τα σκάφη από τις μαρίνες'
Θαλάσσιος τουρισμός

Μ. Κόνσολας: 'Το τέλος πλοίων αναψυχής και ημερόπλοιων διώχνει τα σκάφη από τις μαρίνες'

Ο τομεάρχης Τουρισμού της ΝΔ επισήμανε σε ομιλία του στη Λευκάδα ότι για κάθε 1 ευρώ που δαπανάται για ελλιμενισμό σε μία μαρίνα, δημιουργούνται μια σειρά παράλληλων δαπανών από 5 έως 10 ευρώ σε άλλα επαγγέλματα και δραστηριότητες, αυξάνοντας τα έσοδα, αλλά και την απασχόληση, γεγονός που δείχνει τη δυναμική του θαλάσσιου τουρισμού.

Στις προγραμματικές θέσεις και προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού, αναφέρθηκε στην ομιλία του στη Λευκάδα στις “Ιόνιες Μέρες Ανάπτυξης”, ο τομεάρχης Τουρισμού και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας.

Ο τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας επισήμανε ότι για κάθε 1 ευρώ που δαπανάται για ελλιμενισμό σε μία μαρίνα, δημιουργούνται μια σειρά παράλληλων δαπανών από 5 έως 10 ευρώ σε άλλα επαγγέλματα και δραστηριότητες, αυξάνοντας τα έσοδα αλλά και την απασχόληση, γεγονός που δείχνει τη δυναμική του θαλάσσιου τουρισμού.

Ο κ. Κόνσολας που μίλησε για τη δημιουργία ενός δικτύου μαρίνων στα νησιά του Ιονίου, τόνισε: “Η ανάπτυξη έρχεται μέσα από μεγάλης κλίμακας επενδύσεις, όπως η κατασκευή μιας σύγχρονης μαρίνας.

Τις επενδύσεις δεν τις κάνει το Κράτος που αντιμετωπίζει συγκεκριμένους δημοσιονομικούς περιορισμούς, αλλά η ιδιωτική πρωτοβουλία. Απαραίτητη προϋπόθεση, όμως, είναι να υπάρχει και ένα θεσμικό και φορολογικό πλαίσιο που να είναι σε θέση να προσελκύσει επενδύσεις, και αυτό, σήμερα, δεν υπάρχει”.

Ο τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας έκανε ειδική αναφορά στη συνολική επανεξέταση του τέλους πλοίων αναψυχής και ημερόπλοιων, το οποίο, όχι μόνο αποτρέπει την προσέλκυση νέων σκαφών στις ελληνικές μαρίνες, αλλά διώχνει και τα σκάφη που ήδη βρίσκονται σε αυτές.

Ο κ. Κόνσολας επισήμανε ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επέβαλλε νέες φορολογικές επιβαρύνσεις στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού. “Η τάση της κυβέρνησης για υπερφορολόγηση είναι ισχυρότερη της λογικής και της πραγματικότητας, αφού, διαφορετικά, θα έπρεπε πριν να έχει συνειδητοποιήσει τι ακριβώς κάνει, ποιους ακριβώς στοχεύει με το νέο αυτό φόρο στα σκάφη αναψυχής. Αύξησαν το φόρο για τα σκάφη 12 έως 13 μέτρων, σε ποσοστό που κινείται σε ποσοστό από 44% έως 55%. Με αυτόν τον τρόπο, ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ελλάδα έχει πρόβλημα ανταγωνιστικότητας, δεν μπορεί να γίνει μοχλός ανάπτυξης”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024