Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Πιθανό τέλος για το Club 18-30 της Thomas Cook, οι Βρετανοί λένε όχι στις διακοπές 'sex-and-booze'

Άγγελος Ρεστάνης - 15 Μάιος 2018, 12:49

Οι νέοι της Βρετανίας αποφεύγουν τις έντονες, γεμάτες αλκοόλ διακοπές και πλέον προσανατολίζονται για τις διακοπές τους σε προορισμούς που 'πουλάνε' περισσότερο στο Instagram. Η αλλαγή αυτή θα μπορούσε να σημάνει το τέλος των διακοπών 'sex-and-booze' σε θέρετρα όπως τα Μάλια και η Αγία Νάπα.


Η Thomas Cook εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει το γνωστό της brand της “Club 18-30” μετά το καλοκαίρι του 2018. Η εταιρεία δήλωσε ότι είναι δεσμευμένη να συνεχίσει το Club 18-30 για την καλοκαιρινή σεζόν του 2018, αλλά εξετάζει και άλλες επιλογές για το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα μετά το πέρας του καλοκαιριού.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, οι νέοι αποφεύγουν τις έντονες, γεμάτες αλκοόλ διακοπές και πλέον προσανατολίζονται για τις διακοπές τους σε προορισμούς που “πουλάνε” περισσότερο στο Instagram.

Έρευνα που δημοσίευσε πρόφατα η Thomas Cook και αφορά σε κοινό 18-25 ετών έδειξε ότι πολλοί προτιμούν τα ταξίδια που “τρέφουν” τον εγωισμό τους, ταξίδια δηλαδή που τους επιτρέπουν να δημοσιεύουν εικόνες για να κάνουν τους φίλους τους να ζηλέψουν, και όχι τόσο εικόνες από μεθύσια και κραιπάλη. Η έρευνα διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σκέφτονται πρώτα πως θα φαίνονται οι δημοσιεύσεις που θα κάνουν στο Facebook και μετά κάνουν κράτηση των διακοπών τους.

Στην περίοδο αιχμής της, η Thomas Cook έστελνε περίπου 100.000 άτομα στο εξωτερικό κάθε χρόνο με το “Club 18-30”. Η εταιρεία έχει στην κατοχή της το “Club 18-30” από το 1998, παρόλο που το εμπορικό σήμα ξεκίνησε το 1965, όταν 580 νεαροί επισκέφθηκαν μέσω αυτού την Costa Brava στην Ισ πανια. Μέχρι το 2001, το brand είχε το δικό του τηλεοπτικό σόου, το Club Reps, στο κανάλι ITV.

Η εφημερίδα Sun ανέφερε ότι η αλλαγή αυτή θα μπορούσε να σημάνει το τέλος των διακοπών sex-and-booze σε θέρετρα, όπως τα Μάλια στην Κρήτη και η Αγία Νάπα στην Κύπρο.

Η Thomas Cook δήλωσε: “Παραμένουμε δεσμευμένοι στο ‘Club 18-30’ για το καλοκαίρι του 2018. Ωστόσο, ερευνούμε επιλογές για το μέλλον του brand, οι οποίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την πώλησή του”.




Στη φωτογραφία, καλοκαιρινό βράδυ στα Μάλια της Κρήτης.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top