Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Η Thomas Cook κατευθύνει τους πελάτες της στην ανατ. Μεσόγειο

Βίκυ Καραντζαβέλου - 17 Μάιος 2018, 12:50

Η αγορά του Ην. Βασιλείου έχει πληγεί από τα μικρότερα περιθώρια κέρδους στα Κανάρια Νησιά, του ισχυρού πληθωρισμού στο ξενοδοχειακό κόστος στην Ισπανία, την ασθενέστερη στερλίνα και τον αυξημένο ανταγωνισμό. Σε απάντηση η εταιρεία στρέφεται σε Ελλάδα, Τουρκία, Αίγυπτο και Κύπρο.


Η Thomas Cook “μεταφέρει” τη χωρητικότητά του από την Ισπανία στην ανατολική Μεσόγειο. Ο επικεφαλής Peter Fankhauser, με την ευκαιρία της ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του α’ εξαμήνου 2018, δήλωσε: “συνεχίζουμε να δεχόμαστε πιέσεις όσον αφορά στα περιθώρια κέρδους στη βρετανική αγορά, λόγω ενός συνδυασμού παραγόντων (πληθωρισμού στο ξενοδοχειακό κόστος στην Ισπανία, τον αντίκτυπο στο νόμισμά μας και την αύξηση της χωρητικότητας στην αγορά). Για να αποσυμπιέσουμε την κατάσταση, αφαιρέσαμε χωρητικότητα από την Ισπανία και τη μεταφέραμε στην ανατολική Μεσόγειο”.

Η εταιρεία ανέφερε ότι το πρόγραμμα για το καλοκαίρι του 2018 έχει ήδη πωληθεί σε ποσοστό 59%. Οι κρατήσεις σε ολόκληρο τον όμιλο είναι αυξημένες κατά 13% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, με ιδιαίτερα ισχυρή τη ζήτηση για την Ελλάδα, την Τουρκία και την Αίγυπτο.

“Παρατηρούμε επίσης μια αύξηση στις κρατήσεις προς μικρότερους προορισμούς, όπως η Κροατία και η Ιταλία, καθώς και η Τυνησία, η οποία και έχει ξεκινήσει θετικά ύστερα από την επανέναρξή της στη βρετανική αγορά τον περασμένο Φεβρουάριο”, συμπλήρωσε.



“Οι κρατήσεις στα νησιά της Ισπανίας από τους πράκτορες του ομίλου είναι χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι, σε ακολουθία με την απόφασή μας να μειώσουμε τη χωρητικότητα για το φετινό καλοκαίρι. Η βόρεια Ευρώπη αναπτύσσεται ικανοποιητικά, με τις κρατήσεις να είναι αυξημένες κατά 7% και αύξηση στη μέση τιμή πώληση κατά 5%, λόγω της ισχυρής ζήτησης για τα δικά μας ξενοδοχεία και διαφοροποιημένες διακοπές σε Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο”.

Οι κρατήσεις στην ηπειρωτική Ευρώπη εμφανίζουν αύξηση κατά 4%, όσο και οι πρατήσεις των πρακτόρων στο Ην. Βασίλειο, με αύξηση των τιμών κατά 6%.

Η Thomas Cook κατέγραψε αύξηση 5% στον κύκλο εργασιών, σε 3,227 δισ. λίρες, λόγω αύξησης στην αγορά την Αιγύπτου και ανάπτυξης των μακρινών προορισμών. Αυξημένη ζημία όμως εμφανίζει η βρετανική αγορά, από -8 εκατ. λίρες σε -77 εκατ. λίρες

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αγορά του Ην. Βασιλείου έχει πρωτίστως πληγεί από τα μικρότερα περιθώρια κέρδους στα Κανάρια Νησιά, τον μεγαλύτερο χειμερινό προορισμό της, εξαιτίας του ισχυρού πληθωρισμού στο ξενοδοχειακό κόστος στην Ισπανία, την ασθενέστερη στερλίνα και τον αυξημένο ανταγωνισμό.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top