Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Expedia: Το 60% των επαγγελματικών ταξιδιών παρατείνονται για διασκέδαση

Θοδωρής Κουμέλης - 17 Μάιος 2018, 15:03

Οι 'bleisure' ταξιδιώτες πραγματοποιούν περισσότερα από έξι επαγγελματικά ταξίδια ετησίως και πάνω από το 60% των ταξιδιών αυτών κατά το τελευταίο έτος διήρκεσαν πάραπάνω ημέρες για λόγους αναψυχής.


Σύμφωνα με νέα έρευνα του ομίλου Expedia Media Solutions, το 60% των ανθρώπων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς σε παγκόσμιο επίπεδο, παρατείνουν τα ταξίδια τους για να προσθέσουν κάποιες επιπλέον δραστηριότητες αναψυχής. Η μελέτη υπογραμμίζει το -λεγόμενο- φαινόμενο “bleisure”, όπου και παρατηρείται μια όλο και πιο αυξανόμενη ανάμειξη ταξιδιών για λόγους τόσο επαγγελματικούς όσο και αναψυχής.

Η Expedia ανέθεσε τη μελέτη στην εταιρεία Luth Research, συγκεντρώνοντας στοιχεία από Αμερικανούς, Βρετανούς, Κινέζους, Γερμανούς και Ινδούς ταξιδιώτες.

Διαπιστώθηκε ότι οι bleisure ταξιδιώτες πραγματοποιούν περισσότερα από έξι επαγγελματικά ταξίδια ετησίως και πάνω από το 60% των ταξιδιών αυτών κατά το τελευταίο έτος διήρκεσαν παραπάνω ημέρες για λόγους αναψυχής.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αλλαγή του επαγγελματικού ταξιδιού σε ταξίδι bleisure ακολουθεί τον διεθνή μέσο όρο του 60%, πράγμα που συμβάλει σε σχεδόν 40% αύξηση των αμερικανικών ταξιδιών από το 2016.

Ακόμη, σύμφωνα με τη μελέτη της Expedia, το 72% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι υπάρχουν προορισμοί που έχουν επισκεφτεί ή θα επισκεφθούν στο μέλλον για επαγγελματικούς λόγους, στους οποίους θα ήθελαν να παρατείνουν τις διακοπές τους και για ξεκούραση. Ποσοστό 56% δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να εξετάσουν ένα ταξίδι bleisure σε προορισμό με εξαιρετικό φαγητό και εστιατόρια, ακολουθούμενοι από περίπου 50%, που επηρεάζονται από τις παραλίες, τον καιρό, τη φύση, τα ιστορικά μνημεία ή τα αξιοθέατα.

Άλλα βασικά ευρήματα:

  • Τα επαγγελματικά ταξίδια που διαρκούν 2-3 διανυκτερεύσεις είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν σε ταξίδια bleisure (50%), όπως τα ταξίδια όπου ο προορισμός είναι πολύ μακριά, ή περισσότερα από 400 μίλια από το σπίτι (49%).
  • Οι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις για ένα ταξίδι bleisure είναι ένας προορισμός με μεγάλη ποκιλία ψυχαγωγίας (48%) και ένας διάσημος προορισμός - ή προορισμός απωθημένο για τον ταξιδιώτη (43%). Επίσης, η εύκολη πλοήγηση, οι ημέρες που θα γίνει το ταξίδι να είναι κοντα στο Σαββατοκύριακο, αλλά και πρόσθετες προσωπικές δαπάνες που απαιτούνται για την παράταση του ταξιδιού για αναψυχή αποτελούν σημαντικούς παράγοντες.
  • Τα 2/3 παλαιότερων bleisure ταξιδιών ήταν στην ίδια πόλη με το επαγγελματικό ταξίδι, όμως πάνω από το 80% των ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν από τον προορισμό για δουλειά, για διασκέδαση
  • Σε εγχώρια και διεθνή ταξίδια, πάνω από το 50% των bleisure ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν 1-2 ώρες με το αυτοκίνητο από τον προορισμό τους για δουλειά χάριν διασκέδασης, και περισσότερο από 28% θα ταξίδευαν 1-2 ώρες με αεροπλάνο.
  • Όταν πρόκειται για εγχώρια ταξίδια μεταξύ επαγγελματικού και προορισμού διασκέδασης, το 38% των bleisure ταξιδιωτιών δεν επιθυμεί να μετακινηθεί με λεωφορείο και το 25% δεν επιθυμεί να ταξιδέψει αεροπορικώς.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top