Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Οι αεροπορικές εταιρείες με τα καλύτερα προγράμματα επιβράβευσης θέσεων

Θοδωρής Κουμέλης - 21 Μάιος 2018, 11:11

Το να κερδίζει κανείς μίλια ή πόντους από τις αεροπορικές εταιρείες πλέον αλλάζει με βάση τις δαπάνες του καθενός και όχι τις αποστάσεις που διανύει. Η κάλυψη των προσδοκιών και η ικανοποίηση των μελών είναι σημαντικές για τις αεροπορικές, καθώς οι χαρούμενοι πελάτες είναι αυτοί που αγοράζουν περισσότερα εισιτήρια και χρησιμοποιούν τις πιστωτικές τους κάρτες συχνότερα.


Νέα έρευνα με τίτλο CarTrawler Reward Seat Availability Survey απαντά στην ερώτηση “Πόσο εύκολη είναι η εξαργύρωση για τον βασικό και πιο δημοφιλή τύπο ανταμοιβής που προσφέρουν οι κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο;”. Οι 25 αερομεταφορείς της έρευνας παρέμειναν σχεδόν ίδιοι με αυτούς της έρευνας του 2017, με την China Eastern, και τη WestJet να εμφανίζονται για πρώτη φορά το 2018.

Τα βασικότερα ευρήματα της φετινής χρονιάς είναι:

  • Το νόμισμα των προγραμμάτων επιβράβευσης frequent flyer αλλάζει δραματικά
  • Η τιμολόγηση των επιβραβεύσεων επηρεάζεται από τους φόρους στις μεταφορές και τις αλλαγές στην οικονομία
  • Κάποιες αεροπορικές κάνουν δραματικές βελτιώσεις για να επιβραβεύσουν διαθεσιμότητα και αξία

Το να κερδίζει κανείς μίλια ή πόντους πλέον αλλάζει με βάση τις δαπάνες του καθενός και όχι τις αποστάσεις που διανύει. Από τις 25 αεροπορικές που εξετάστηκαν, οι 11 εξ αυτών βασίζονται στις τιμές των εισιτηρίων των επιβατών για να υπολογίσουν τους κερδισμένους πόντους και τα αντίστοιχα μίλια. Η αλλαγή αυτή σημειώνεται ότι ξεκίνησε από τις Air France/KLM και τον Όμιλο Lufthansa, που πήραν αυτήν την απόφαση μέσα στο 2018.

Αυτές οι μεταρρυθμίσεις επηρεάζουν τον τρόπο που οι αεροπορικές εταιρείες παρέχουν τις ανταμοιβές στα μέλη τους. Με προφανείς τρόπους, οι τιμές των εισιτηρίων επιβράβευσης επηρεάζονται από τους φόρους στις μεταφορές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η παγκόσμια επέκταση των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους δημιούργησε αναταραχές στις τιμές. Οι αεροπορικές εταιρείες διεθνούς δικτύου συνειδητοποιούν ότι η παλιά μέθοδος που χρησιμοποιούσαν με τους πίνακες επιβραβρεύσεων βάσει της απόσταση που διένευε ο κάθε πελάτης, δημιουργεί αναξιόπιστη επιβράβρευση. Τα μέλη πιστεύουν όλο και περισσότερο ότι οι χαμηλοί ναύλοι πρέπει να αντιστοιχούν σε χαμηλότερες επιβραβεύσεις.

Η κάλυψη των προσδοκιών και η ικανοποίηση των μελών είναι σημαντικές για τις αεροπορικές εταιρείες που αναζητούν την επιτυχία, καθώς οι χαρούμενοι πελάτες είναι αυτοί που αγοράζουν περισσότερα εισιτήρια και χρησιμοποιούν τις πιστωτικές τους κάρτες συχνότερα. Μεταξύ των βασικότερων αλλαγών είναι μια τεράστια αύξηση της τάξης του 27,8 μονάδων στη συνολική διαθεσιμότητα των θέσεων επιβράβευσης στο πρόγραμμα “AAdvantage” της American, καθώς επίσης και μια αντίστοιχα μεγάλη αύξηση ύψους 31,4 μονάδων για το πρόγραμμα “Miles&Smiles” της Turkish Airlines, για διαθέσιμες επιβραβεύσεις σε μακρινά ταξίδια. Το πρόγραμμα “Rapid Rewards” της Southwest διατήρησε την πρώτη θέση με το εξαιρετικό σκορ 100%.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top