Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Διαμοιραζόμενη οικονομία

Έρευνα: Η Airbnb πιο επωφελής για τις τοπικές οικονομίες από τις ξενοδοχειακές αλυσίδες

Βίκυ Καραντζαβέλου - 31 Μάιος 2018, 16:16

Οι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν την Airbnb έχουν μια πιο ιδιαίτερη σχέση με τον προορισμό που επισκέπτονται, μέσω ενός συνόλου ποικίλων δραστηριοτήτων, σε σχέση με τους ταξιδιώτες που παραμένουν σε παραδοσιακά καταλύματα, ισχυρίζεται η ίδια η εταιρεία.


Τα τελευταία χρόνια, οι συνέπειες της εντυπωσιακής ανάπτυξης της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας έχουν ωθήσει σε ένα διάλογο σχετικά με την αλληλεπίδραση μεταξύ των ταξιδιωτών και των τόπων που επισκέπτονται. Η “εξερεύνηση” αυτής της αλληλεπίδρασης έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ, ιδίως υπό το πρίσμα των νέων τεχνολογιών και της καινοτομίας στον τομέα των ταξιδιών. Οι νέες τεχνολογίες έχουν τη δυνατότητα να επιταχύνουν διεργασίες που είναι επιζήμιες για τους τουριστικούς προορισμούς. Εναλλακτικά, η ίδια η τεχνολογία μπορεί να δημιουργήσει νέα, υγιή μοντέλα για τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες αλληλεπιδρούν με τους προορισμούς που επισκέπτονται.


Μια νέα έρευνα της Airbnb μελετά τα φαινόμενα αυτά της αλληλεπίδρασης. Η έρευνα επικεντρώνεται στην άνοδο της διαμοιραζόμενης οικονομίας και διερευνά τις επιπτώσεις της Airbnb στις αλληλεπιδράσεις ταξιδιώτη - προορισμού. Παρουσιάζει νέα παγκόσμια δεδομένα σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους ταξιδεύουν οι επισκέπτες της Airbnb και τη ροή των παροχών μέσω του εκάστοτε προορισμού. Ακόμη, παρουσιάζει τοπικά στοιχεία από οκτώ προορισμούς, αναζητώντας τη σχέση του κάθε ενός από αυτούς με τα ταξίδια και τον τουρισμό.

Από την έρευνα προέκυψε ότι οι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν την Airbnb έχουν μια πιο ιδιαίτερη σχέση με τον προορισμό που επισκέπτονται, μέσω ενός συνόλου ποικίλων δραστηριοτήτων, σε σχέση με τους ταξιδιώτες που παραμένουν σε παραδοσιακά καταλύματα. Ειδικά, σε εξέταση τριών δημοφιλών διεθνών προορισμών, οι ταξιδιώτες που χρησιμοποίησαν Airbnb είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν με μια ποικιλία  καλλιτεχνικών, αθλητικών ή κοινωνικών δραστηριοτητων στους προορισμούς που επισκέφθηκαν. Στο τέλος του ταξιδιού, σε ποσοστό 11-28% είναι πιο πιθανό να εκφράσουν την επιθυμία τον ίδιο προορισμό ξανά.

Healthy Travel and Healthy Destinations

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top