Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχεία

Τα Spyrou Hotels γιορτάζουν 40 χρόνια στη Σκόπελο με rebranding του ομίλου

Τατιάνα Ρόκου - 07 Ιούνιος 2018, 14:24

Η 'Spyrou Skopelos Experience' έχει εμπλουτίσει τη διαμονή στα ξενοδοχεία της δημιουργώντας τρία νέα γαστρονομικά εστιατόρια, τα οποία πλαισιώνουν τις υπηρεσίες ευεξίας, τις παραλίες, τη διοργάνωση γάμων και τα πακέτα πεζοπορικού τουρισμού.


O Όμιλος Σπύρου γιόρτασε μέσα από μία σειρά εκδηλώσεων τα 40 χρόνια από την ίδρυσή του στη Σκόπελο. Ξεκινώντας με ένα μικρό οικογενειακό ξενοδοχείο το 1978 ο Όμιλος έχει πλέον εξελιχθεί στη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα της Σκοπέλου με τέσσερις ξενοδοχειακές μονάδες (Rigas Hotel, Skopelos Holidays Hotel & Spa, Blue Green Bay-Skopelos και Elios Holidays Hotel-Skopelos) και δραστηριοποιείται και σε μια σειρά από άλλους κλάδους. Πρόσφατα προχώρησε στην ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας με τη μετονομασία του ξενοδοχειακού και τουριστικού σκέλους σε “Spyrou Skopelos Experience”.

Σημειώνεται ακόμη ότι ο όμιλος ολοκληρώνει αυτήν την περίοδο μια σειρά ανακαινίσεων στις ξενοδοχειακές του μονάδες, συνολικού ύψους 1,5 εκατ. ευρώ.



Το Blue Green Bay-Skopelos στην Πάνορμο Σκοπέλου.

Ο επανασχεδιασμός αυτός σχετίζεται με την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου σε νέους τομείς. Στόχο αποτελεί η ολοκληρωμένη και καλά οργανωμένη εμπειρία διακοπών για τον ταξιδιώτη από κάθε γωνιά της γης. Η “Spyrou Skopelos Experience” έχει εμπλουτίσει τη διαμονή στα ξενοδοχεία της δημιουργώντας τρία νέα γαστρονομικά εστιατόρια, τα οποία πλαισιώνουν τις υπηρεσίες ευεξίας, τις οργανωμένες και πεντακάθαρες παραλίες, τη διοργάνωση γάμων και τα πακέτα πεζοπορικού τουρισμού. Επιπρόσθετα, η επιτυχημένη δραστηριοποίηση του Ομίλου στον εμπορικό κλάδο τα τελευταία έξι χρόνια με την δημιουργία του Best Shop Skopelos, οδήγησε στην επέκταση των εργασιών με τα πρόσφατα εγκαίνια του Best Shop στη Σκιάθο.


Από αριστερά, ο καθηγητής κ. Δημήτρης Κούτουλας, ο γενικός διευθυντής του ομίλου κ. Γιώργος Μιχάλης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Βασίλης Σπύρου, ο κ. Βασίλης Τέγος, διεθυντικό στέλεχος του ομίλου και η executive chef του ομίλου κα Μαρία Γεωργαλά.

“Από την ανάπτυξη της εταιρείας και τη σταδιακή εδραίωσή της ως του μεγαλύτερου εργοδότη της Σκοπέλου, προκύπτει μία αυξημένη ευθύνη για τον Όμιλό μας να στηρίξουμε τον τόπο, χάρη στον οποίο τα ξενοδοχεία μας είχαν μία τόσο επιτυχημένη πορεία”
, τόνισε ο κ. Βασίλης Σπύρου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου. “Έτσι ενθαρρύνουμε τους νέους της Σκοπέλου να στραφούν επαγγελματικά προς τον τουρισμό και να σταδιοδρομήσουν στα ξενοδοχεία μας, ενώ στο μέτρο του δυνατού χρησιμοποιούμε τοπικά προϊόντα στις επιχειρήσεις μας”.

Με αφορμή τα 40 χρόνια λειτουργίας του, o Όμιλος Σπύρου πραγματοποίησε ένα τριήμερο εκδηλώσεων για την τοπική κοινωνία του νησιού, με σκοπό να αναδείξει τη Σκόπελο ως ένα δυναμικό και ανερχόμενο τουριστικό προορισμό με παράδοση, μοναδική φύση, πλούσια γαστρονομία και ποιοτικά καταλύματα.


Η έναρξη των επετειακών εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 4 Ιουνίου, με συνέντευξη Τύπου, παρουσία δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ που φιλοξενήθηκαν στη Σκόπελο από τον Όμιλο Σπύρου, με χορηγούς τη Hellenic Seaways και το Alkyon Travel, καθώς και με την υποστήριξη του Πολιτιστικού Συλλόγου Σκοπέλου και του κινηματογράφου “Ορφέας”. Μετά τη συνέντευξη τύπου τοπικοί παραγωγοί ενημέρωσαν τους δημοσιογράφους για την αγάπη και το μεράκι που περιβάλουν τα προϊόντα που παρουσίασαν.

“Ήταν για εμάς μία πρώτης τάξης ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη Σκόπελο στους δημοσιογράφους που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας να παρευρεθούν όχι απλά στις επετειακές μας εκδηλώσεις, αλλά και να βιώσουν από πρώτο χέρι την ομορφιά και τα πάμπολλα θέλγητρα αυτού του τόπου”, δήλωσε ο κ. Γιώργος Μιχάλης, γενικός διευθυντής του Ομίλου. “Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να προβάλλουμε όχι μόνο τις δικές μας επιχειρήσεις, αλλά συνολικά τη Σκόπελο, αφού την όποια επιτυχία μας την οφείλουμε σε αυτό το νησί”.

Οι επετειακές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη, 6 Ιουνίου, με εντατικό ολοήμερο σεμινάριο για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, το οποίο παρουσίασε ο σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός δρ. Δημήτρης Κούτουλας σε στελέχη και ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων της Σκοπέλου.



Στη φωτογραφία, άποψη του Rigas Hotel στη χώρα της Σκοπέλου.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top