Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχεία

Η TripAdvisor άλλαξε τον τρόπο αξιολόγησης των ξενοδοχείων

Θοδωρής Κουμέλης - 11 Ιούνιος 2018, 11:38

Ένα ξενοδοχείο που λάμβανε σταθερά καλές αξιολογήσεις για μια δεκαετία θα ξεπεράσει ένα ξενοδοχείο που έχει κερδίσει εξαιρετικές κριτικές μέσα σε λίγους μήνες, αλλά ήταν λιγότερο δημοφιλές πριν. Ως αποτέλεσμα της νέας έκδοσης του αλγορίθμου, ορισμένα ξενοδοχεία έχουν δει την κατάταξή τους να ανεβαίνει, ενώ άλλα να μειώνεται.


Ο αλγόριθμος δημοτικότητας που χρησιμοποιεί η TripAdvisor άλλαξε το 2016 και πιο πρόσφατα τον Μάρτιο του 2018. Η τελευταία ενημέρωση του αλγορίθμου σχεδιάστηκε για να παρέχει μια πιο δίκαιη και πιο συνεπή μορφή κατάταξης που εξετάζει τη “διαχρονική απόδοση”.

Η TripAdvisor δεν έχει περιγράψει ρητά τον τρόπο με τον οποίο ο αλγόριθμος έχει τροποποιηθεί, αλλά υποδεικνύει ότι ένα ξενοδοχείο που λάμβανε σταθερά καλές αξιολογήσεις για μια δεκαετία θα ξεπεράσει ένα ξενοδοχείο που έχει κερδίσει εξαιρετικές κριτικές μέσα σε λίγους μήνες, αλλά ήταν λιγότερο δημοφιλές πριν. Ως αποτέλεσμα της νέας έκδοσης αυτού του αλγορίθμου, ορισμένα ξενοδοχεία έχουν δει την κατάταξή τους να ανεβαίνει, ενώ άλλα να μειώνεται.

Πιο συγκεκριμένα, η τρέχουσα έκδοση του αλγορίθμου βασίζεται στην αξιολόγηση τριών τομέων: ποιότητα, ενημερότητα δραστηριότητα και ποσότητα.

Ποιότητα
Η TripAdvisor διαθέτει ένα σύστημα βαθμολόγησης με αριθμούς από το 1 ως το 5 και κάθε επισκέπτης που υποβάλλει μια κριτική μπορεί να αξιολογήσει το ξενοδοχείο ανάλογα. Αυτές οι αξιολογήσεις επηρεάζουν άμεσα την βαθμολογία ποιότητας του ξενοδοχείου. Όπως είναι φυσιολογικό, περισσότερες ποιοτικές κριτικές σημαίνουν βελτίωση στη συνολική κατάταξη του ξενοδοχείου. Οι αξιολογήσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικές, επειδή δίνουν στους πιθανούς επισκέπτες άμεση εικόνα της ξενοδοχειακής μονάδας. Το ξενοδοχείο μπορεί να κριθεί με μια ματιά, χωρίς να διαβαστεί καν κάποια κριτική. Σύμφωνα με την TripAdvisor, το 83% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι αυτές οι αξιολογήσεις είναι σημαντικές, όταν πρόκειται για διαμονή σε καταλύματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αξιολογήσεις είναι διαφορετικές από τις εκτιμήσεις με αστέρια, οι οποίες καθορίζονται από τρίτους, όπως η Expedia και η Giata.

Ενημερότητα
Οι επισκέπτες θέλουν να μάθουν πως είναι να μείνουν στο ξενοδοχείο που τους ενδιαφέρει σήμερα, όχι πως ήταν το 2015. Για να εξασφαλίσει στους χρήστες τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες, η TripAdvisor δίνει μεγαλύτερο βάρος σε ξενοδοχεία με πιο πρόσφατες κριτικές απ‘ότι σε εκείνα με παλαιότερες. Είναι αυτονόητο ότι το ξενοδοχείο πρέπει να προσφέρει μια ακριβή εικόνα της εμπειρίας που προσφέρει. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν πρόσφατα έχουν γίνει αναβαθμίσεις στις εγκαταστάσεις, τα δωμάτια ή τις παροχές του ξενοδοχείου. Εάν οι νεότερες κριτικές του είναι κάποιων μηνών, η τρέχουσα παρουσία του στο TripAdvisor ενδέχεται να μην το αντιπροσωπεύει.

Ποσότητα
Ο τυπικός χρήστης του TripAdvisor διαβάζει πολλές κριτικές όταν κοιτάζει ένα ξενοδοχείο. Εάν, κάποιο ξενοδοχείο έχει υψηλό όγκο σταθερών απαντήσεων στις κριτικές που λαμβάνει (feedback), οι πιθανοί επισκέπτες ενδέχεται να αισθάνονται πιο σίγουροι για την κράτησή τους, Ακόμα κι αν το ξενοδοχείο έχει βαθμολογία 5, η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών θα μειωθεί σημαντικά, εάν αυτό βασίζεται απλώς στην τυπική βαθμολόγιση μερικών χρηστών. Ωστόσο, το να έχει κάποιο ξενοδοχείο περισσότερες κριτικές από ένα αντίπαλο δεν εγγυάται ότι θα καταγεί και υψηλότερα στις λίστες της TripAdvisor. Η TripAdvisor απαιτεί μόνο μια επιχείρηση να έχει “αρκετές κριτικές για να είναι στατιστικά σημαντική”. Η ιστοσελίδα δεν αποκαλύπτει ξεκάθαρα ποιο είναι το ποσοστο αυτό, αλλά αναφέρει ότι όταν μια επιχείρηση έχει συγκεντρώσει ένα “κρίσιμο αριθμό κριτικών”, μπορεί να προβλέψει καλύτερα πού θα πρέπει να κατατάσσεται.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top