Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αθλητικός τουρισμός

Οι Ρώσοι ακυρώνουν τις διακοπές τους για χάρη του Μουντιάλ

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Ιούνιος 2018, 12:58

Πολλοί Ρώσοι φαίνεται να προτιμούν να μείνουν στη χώρα τους για χάρη του Μουντιάλ και δεν πηγαίνουν διακοπές, όπως συνήθιζαν τέτοια περίοδο. Αυτό αποτυπώνεται και στις εξερχόμενες κρατήσεις από τη Ρωσία, που υπολείπονται κατά 12,4% σε σχέση με πέρυσι.


Η Ρωσία βρίσκεται αντιμέτωπη με μια έκρηξη του αθλητικού τουρισμού, καθώς οι οπαδοί του ποδοσφαίρου πλημμυρίζουν τη χώρα για να υποστηρίξουν τις ομάδες τους, που ανταγωνίζονται στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ForwardKeys, οι κρατήσεις πτήσεων για αφίξεις στη Ρωσία για το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA (14 Ιουνίου - 15 Ιουλίου) είναι σήμερα 50,5% πάνω σε σχέση με πέρυσι. Επιπλέον, πολλοί Ρώσοι φαίνεται να προτιμούν να μείνουν στη χώρα τους για χάρη του Μουντιάλ και δεν πηγαίνουν διακοπές, όπως συνήθιζαν τέτοια περίοδο. Αυτό αποτυπώνεται και στις εξερχόμενες κρατήσεις από τη Ρωσία, που υπολείπονται κατά 12,4% σε σχέση με πέρυσι.

Οι κάτοχοι εισιτηρίων των αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου πρέπει να αποκτήσουν μια ειδική ταυτότητα φιλάθλου (FAN ID), η οποία τους επιτρέπει να εισέλθουν χωρίς βίζα στη Ρωσία από τις 14 Ιουνίου μέχρι τις 15 Ιουλίου (ημερομηνία του τελικού), απαιτώντας όμως να έχουν εξέλθει από τη χώρα έως τις 25 Ιουλίου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να παραμείνουν και μετά τον τελικό του Κυπέλλου στη Ρωσία και για διακοπές. Ωστόσο, η βαθύτερη ανάλυση των στοιχείων κρατήσεων, με εστίαση στον αριθμό των διανυκτερεύσεων στη χώρα, αποκαλύπτει ότι η μέση διάρκεια παραμονής είναι 13 νύχτες, αλλά οι διανυκτερεύσεις πέφτουν σε κανονικά επίπεδα απότομα μετά τον τελικό. Αυτό δείχνει ότι, ενώ οι οπαδοί σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο ως ευκαιρία να επισκεφθούν τη Ρωσία, το πραγματικό ενδιαφέρον τους είναι στο ποδόσφαιρο, πολύ περισσότερο από ό,τι στην ίδια τη Ρωσία. Οι προσφορές για διανυκτερεύσεις στη Ρωσία για ολόκληρη την περίοδο εισόδου χωρίς θεώρηση στη χώρα είναι κατά 39,6% αυξημένη από την αντίστοιχη περίοδο το 2017.



Παρότι αναμένεται ότι το Παγκόσμιο Κύπελλο θα προσελκύσει τους φίλους του ποδοσφαίρου για χάρη των ομάδων τους, μια ανάλυση της αύξησης των κρατήσεων στη Ρωσία κατά την περίοδο του Μουντιάλ αποκαλύπτει ότι υπάρχουν σημαντικές αυξήσεις στα επίπεδα επισκεπτών από χώρες που δεν έχουν καν προκριθεί στον Παγκόσμιο Κύπελλο. Από τις χώρες που έχουν περάσει στους ομίλους, εκείνες με τη μεγαλύτερη άνοδο στον αριθμό των επισκεπτών στη Ρωσία είναι, για παράδειγμα, η Βραζιλία, η Ισπανία, η Αργεντινή, η Νότια Κορέα, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Αίγυπτος και το Περού. Από τις χώρες που δεν αγωνίζονται στο Μουντιάλ, εκείνες με τη μεγαλύτερη άνοδο είναι οι ΗΠΑ, η Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, το Ισραήλ, η Ινδία, τα ΗΑΕ, η Παραγουάη, ο Καναδάς, η Τουρκία και η Νότια Αφρική.

Είναι επίσης φανερό ότι υπάρχουν και άλλα οφέλη από τη μίνι τουριστική έκρηξη στη Ρωσία, όπως για παράδειγμα τα μεγάλα αεροδρόμια της Ευρώπης, καθώς πάνω από το 40% των επισκεπτών κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου θα φτάσουν στη χώρα με πτήσεις με ανταπόκριση. Ο κατάλογος των μεγάλων αεροδρομίων με τον μεγαλύτερο αριθμό επιβατών προς τη Ρωσία, κατευθύνεται από το Ντουμπάι, με τις πρόωρες κρατήσεις προς τη Ρωσία να είναι κατά 202% αυξημένες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ακολουθεί το Παρίσι, των οποίων οι κρατήσεις από τη Ρωσία είναι κατά 164% αυξημένες, η Φρανκφούρτη με 49%, το Άμστερνταμ με 92%, το Λονδίνο Heathrow με 236%, η Κωνσταντινούπολη με 148%, το Ελσίνκι με 129%, η Ρώμη με 325% και η Βαρσοβία με 71%.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top