Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Νέο αεροπορικό κάθισμα κάνει τις πτήσεις φθηνότερες αλλά οι επιβάτες είναι όρθιοι

Άγγελος Ρεστάνης - 15 Ιούνιος 2018, 13:22

Το Skyrider 2.0 είναι ένα νέο αεροπορικό κάθισμα με όρθιο σχεδιασμό, στο οποίο οι επιβάτες θα είναι ουσιαστικά όρθιοι σε όλη τη διάρκεια της πτήσης. Πολλοί άνθρωποι στο διαδίκτυο εξέφρασαν ανησυχίες για την άνεση και την προσβασιμότητα που προσφέρει αυτό το κάθισμα.

Η ιταλική εταιρεία κατασκευής αεροπορικών καθισμάτων Aviointeriors, δημιούργησε ένα σχέδιο για ένα κάθισμα αεροπλάνου το οποίο ισχυρίζεται ότι θα κάνει τις πτήσεις πολύ φθηνότερες.

Το κάθισμα αυτό όμως έχει και τα αρνητικά του, καθώς οι επιβάτες θα πρέπει ουσιαστικά να παραμένουν όρθιοι καθ ‘όλη τη διάρκεια της πτήσης.

Η ιδέα του κατασκευαστή για το κάθισμα Skyrider 2.0, λανσαρίστηκε στην έκθεση Aircraft Interiors Expo του Αμβούργου στις αρχές Απριλίου.

Ένας εκπρόσωπος της Aviointeriors δήλωσε στην INSIDER ότι το κάθισμα διαθέτει ένα κλασικό κάτω μέρος, που “εξασφαλίζει στον επιβάτη μια πιο όρθια από την συνηθισμένη θέση”.

Σύμφωνα με την Aviointeriors, η όρθια θέση των επιβατών του Skyrider 2.0 θα επέτρεπε στις αεροπορικές εταιρείες να εγκαταστήσουν τα καθίσματα σε μικρότερο χώρο, δηλαδή σε μικρότερη απόσταση μεταξύ δυο σειρών καθισμάτων. Παρά το γεγονός ότι ο μειωμένος χώρος θα σήμαινε και λιγότερος χώρος για τα πόδια των επιβατών, ο κατασκευαστής αναφέρει ότι ο σχεδιασμός του καθίσματος θα εξακολουθούσε να “διατηρεί επαρκή άνεση” για τους επιβάτες.



Σύμφωνα με την εταιρεία, ο συμπαγής σχεδιασμός του καθίσματος θα επέτρεπε στις αεροπορικές εταιρείες να φιλοξενήσουν 20% περισσότερους επιβάτες στ’ αεροπλάνα. Το Skyrider 2.0 είναι επίσης ελαφρύ, ζυγίζοντας 50% λιγότερο από τα καθίσματα της οικονομικής θέσης.

Αυτό σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να μειώσουν το κόστος τόσο των καυσίμων όσο και της συντήρησης, και πιθανώς να προσφέρουν πτήσεις σε πολύ φθηνότερες τιμές.

Η Aviointeriors πιστεύει ότι η ιδέα της “είναι ο συνδυασμός των εισιτηρίων χαμηλού κόστους και της καλής εμπειρίας των επιβατών” και παρόλο που το συγκεκριμένο κάθισμα ίσως ν’ αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν οι άνθρωποι, δεν φαίνεται να υλοποιείται σύντομα.
Παρά την προοπτική φθηνότερων πτήσεων, πολλοί άνθρωποι έχουν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για το σχεδιασμό του πρωτοποριακού αυτού καθίσματος.

Αφού έλεγξε το κάθισμα αυτοπροσώπως στην Aircraft Interiors Expo, ο JT Genter από την ιστοσελίδα The Points Guy έγραψε ότι “τα 10 λεπτά που καθόταν στο κάθισμα δεν φάνηκε να είναι τόσο κακή σαν εμπειρία”. Ωστόσο, με ύψος 1.80μ παρατηρούσε ότι τα γόνατα του ακουμπούσαν στο πίσω κάθισμα καθ ‘όλη την διάρκεια της δοκιμής.

Όταν ρωτήθηκε για τις ανησυχίες σχετικά με την άνεση, ο εκπρόσωπος της Aviointeriors δήλωσε ότι το Skyrider 2.0 που παρουσιάστηκε στο Expo είναι μόνο μια μακέτα.

Το τελικό κάθισμα θα έχει τη δυνατότητα ρύθμισης ύψους για να ικανοποιεί όλες τις κατηγορίες επιβατών”, δήλωσε ο εκπρόσωπος. “Πιστεύουμε ότι για ένα μικρό ταξίδι (λιγότερο από 90 λεπτά) τα καθίσματα είναι αρκετά άνετα. Πιστεύουμε ότι η τελική έκδοση θα μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και ηλικιωμένους και παιδιά.”

Παρά τις κριτικές που έχει λάβει το Skyrider 2.0, ορισμένες αεροπορικές εταιρείες έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους γι’ αυτά τα πρωτότυπα καθίσματα.

Μάλιστα, η Ryanair είχε παρουσιάσει παλαιότερα αντίστοιχες ιδέες για “κάθετες θέσεις” το 2010 και η αεροπορική εταιρεία VivaColombia της Κολομβίας έχει αρχίσει επίσης να ερευνά εάν οι επιβάτες θα μπορούσαν να πετάξουν σε τέτοιες συνθήκες.

Η Aviointeriors είπε στην INSIDER ότι έχει ήδη υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον για το Skyrider 2.0, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει αν οι άνθρωποι είναι πραγματικά πρόθυμοι να σταθούν όρθιοι σε όλο το ταξίδι τους σε αντάλλαγμα για ένα φτηνό εισιτήριο.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top