Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχεία

Η Thomas Cook θα φέρει 3 εκατ. τουρίστες στην Ελλάδα το 2018

Τατιάνα Ρόκου - 20 Ιούνιος 2018, 09:11

Το νέο Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης είναι η τελευταία προσθήκη στις 188 δυνατές ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στην εταιρεία παγκοσμίως, καθώς και ένα από τα 47 ξενοδοχεία που της ανήκουν και φέρουν το σήμα της στην Ελλάδα. H Thomas Cook επιδιώκει να προσθέsei επιπλέον 10 έως και 15 ξενοδοχεία έως το καλοκαίρι του 2019.


Η Thomas Cook δεσμεύθηκε για τη συνέχιση των επενδύσεών της στην Ελλάδα, ανακοινώνοντας ότι αναμένεται να φέρει τρία εκατομμύρια επισκέπτες στη χώρα το 2018, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 1/3, συγκριτικά με τα δύο προηγούμενα χρόνια.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook, κ. Peter Fankhauser και η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, μίλησαν σε ειδική εκδήλωση στην Κρήτη, με αφορμή τα επίσημα εγκαίνια της νέας, καινοτόμου αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας, με την επωνυμία Cook’s Club. Ο κ. Fankhauser  τόνισε ότι η εταιρεία έχει επεκταθεί σε τέσσερις νέους προορισμούς στη χώρα, ενώ πρόσθεσε περισσότερα από 34 νέα αεροπορικά δρομολόγια μόνο τα τελευταία δύο χρόνια, καθιστώντας την Thomas Cook, σήμερα, τον μεγαλύτερο οργανισμό διακοπών, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.

Το νέο Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης, είναι η τελευταία προσθήκη στις 188 δυνατές ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στην εταιρεία παγκοσμίως, καθώς και ένα από τα 47 ξενοδοχεία που της ανήκουν και φέρουν το σήμα της στην Ελλάδα. Με τα εγκαίνια του πρώτου ξενοδοχείου Cook’s Club στην Ελλάδα, η Thomas Cook επιδιώκει να επεκταθεί, προσθέτοντας επιπλέον 10 έως και 15 ξενοδοχεία, μέχρι το καλοκαίρι του 2019.

Η “άφιξη” των ξενοδοχείων Cook’s Club ακολουθεί την επιτυχία της boutique lifestyle αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας, Casa Cook, η οποία, επίσης, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2016, στη Ρόδο, με τη δεύτερη ξενοδοχειακή μονάδα της αλυσίδας να προστίθεται το καλοκαίρι του 2017, στην Κω, και την τρίτη να είναι προγραμματισμένη να ανοίξει προς το τέλος του καλοκαιριού, στα Χανιά.

Ο κ. Fankhauser δήλωσε: “Η Ελλάδα έχει αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων, ώστε πλέον να είναι ο δεύτερος ισχυρότερος προορισμός για την Thomas Cook. Από το 2016, έχουμε διευρύνει τις επιλογές των προορισμών και των περιοχών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Ελλάδας, έχουμε προσθέσει πτήσεις σε νέους προορισμούς συνολικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και σε πολλά από τα όμορφα νησιά της χώρας, ενώ έχουμε φέρει καινοτόμες ιδέες και υπηρεσίες, εγκαινιάζοντας δύο νέες αλυσίδες ξενοδοχείων υπό την επωνυμία μας, τα Casa Cook και Cook’s Club.

Oι σχέσεις μας με τους τοπικούς συνεργάτες μας στην Ελλάδα, στα ξενοδοχεία υπό την επωνυμία μας, είναι υψίστης σημασίας και φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε το ρυθμό ανάπτυξης των ιδιόκτητων ξενοδοχειακών μονάδων στην χώρα, παρουσιάζοντας ήδη από αυτήν την άνοιξη, ένα νέο επενδυτικό κεφάλαιο για την ανάπτυξη ξενοδοχείων. Έχουμε την πρόθεση να μιλήσουμε με υποψήφιους συνεργάτες, που αναζητούν συμφωνίες για την διαχείριση ξενοδοχείων και franchise, καθώς και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων σε κορυφαίους προορισμούς δίπλα στη θάλασσα, τα οποία μπορούμε να αποκτήσουμε για να ανακαινίσουμε και να επανα-λανσάρουμε, ώστε να αποτελέσουν μέρος μιας από τις 8 ξενοδοχειακές μας αλυσίδες.



Με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους και πολλούς πολύτιμους συνεργάτες στην Ελλάδα, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε μία βιώσιμη ανάπτυξη, προς όφελος τόσο της Thomas Cook όσο και της τοπικής κοινωνίας στην οποία ζούμε και εργαζόμαστε”.

Η κα Κουντουρά ανέφερε: “H Ελλάδα είναι ένας παγκόσμιος ελκυστικός προορισμός για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο, που στις διεθνείς τάσεις αναδεικνύεται ως  εξαιρετική επιλογή για μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στη Μεσόγειο και την Ευρώπη. Η Thomas Cook είναι βασικός συνεργάτης στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς. Υποστηρίζουμε και καλωσορίζουμε νέες επενδύσεις στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τουριστικό τομέα που ενισχύουν την εμπειρία και την υψηλή ποιότητα του τουριστικού μας προϊόντος. Η στρατηγική συνεργασία συμβάλλει ώστε να προωθήσουμε νέους ελληνικούς τουρισμούς και να διευρύνουμε την τουριστική προσφορά μας όλο το χρόνο, με επίκεντρο τα οφέλη που δημιουργούνται για τις τοπικές κοινωνίες από τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη”.

Ο τουριστικός οργανισμός Thomas Cook Group, πρόκειται να επενδύσει περίπου 150 εκατ. ευρώ στην ελληνική τουριστική βιομηχανία το 2018, σημειώνοντας αύξηση ύψους 22% από το 2016. Η εταιρεία απασχολεί 1.050 εργαζομένους, σε τοπικό επίπεδο, στις τρεις ιδιόκτητες ξενοδοχειακές μονάδες της, στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης εισερχόμενου τουρισμού και τις εμπορικές ομάδες.

Επιπλέον, η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των ενεργειών της Thomas Cook για τη βιωσιμότητα. Το πρόγραμμα πιστοποίησης Travelife – ένα εργαλείο που απευθύνεται σε ξενοδόχους, για να βελτιώνουν τον κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο – είναι μεγαλύτερο στην Ελλάδα από ότι σε οποιονδήποτε άλλο προορισμό, στον οποίο δραστηριοποιείται η Thomas Cook.

Ο κ. Fankhauser πρόσθεσε: “Το Travelife βοηθά να διασφαλίσουμε ότι τα περισσότερα από τα οφέλη της οικονομικής μας δραστηριότητας στους προορισμούς, γίνονται αισθητά εδώ στην Ελλάδα, γι’ αυτό εργαζόμαστε σκληρά για την 100% πιστοποίηση όλων των ξενοδοχειακών μονάδων που βρίσκονται υπό το δικό μας εμπορικό σήμα. Τα τρία ξενοδοχεία μας στην Ελλάδα συνεχίζουν να λαμβάνουν την πιστοποίηση Travelife Gold τα τελευταία οκτώ χρόνια και είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε ότι η πρώτη μας ιδιοκτησία Casa Cook στη Ρόδο βραβεύτηκε, επίσης, με πιστοποίηση Gold Travelife τον Ιούνιο”.

Πραγματοποιήθηκε ακόμη συνέντευξη Τύπου μετά την μηνιαία συνάντηση της Εκτελεστικής Επιτροπής της εταιρείας στο SENTIDO Blue Sea Beach, ένα από τα ξενοδοχεία υπό το εμπορικό σήμα της Thomas Cook, όπου φιλοξένησε τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας για δύο ημέρες στην Κρήτη, τα οποία πραγματοποίησαν διάφορες συναντήσεις και περιοδείες στους προορισμούς. Σε βραδινή εκδήλωση με οικοδεσπότες τον κ. Fankhauser και την υπουργό Τουρισμού, δόθηκε η ευκαιρία σε εκπροσώπους τραπεζών, επενδυτές και συνεργάτες ξενοδόχους από όλη την Ελλάδα να πάρουν μια γεύση από την εμπειρία που προσφέρουν τα ξενοδοχεία Cook’s Club και να ενημερωθούν για τα σχέδια συνεχούς ανάπτυξης της Thomas Cook.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top