Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τεχνολογία

Η Amazon λανσάρει το σύστημα Alexa στα ξενοδοχεία της Marriott

Θοδωρής Κουμέλης - 21 Ιούνιος 2018, 09:12

Το Alexa for Hospitality λειτουργεί μέσω συσκευών Echo εγκατεστημένες στα δωμάτια, τα οποία θα είναι προσαρμοσμένα για το κάθε ξενοδοχείο. Το σύστημα μπορεί να προσαρμοστεί ακόμη και για να ελέγχει διάφορες λειτουργίες 'έξυπνης κατοικίας', όπως τα φώτα, τις περσίδες, τον κλιματισμό, ακόμη και τις τηλεοράσεις.


Το Alexa for Hospitality έχει σχεδιαστεί για να φέρει την τεχνολογία φωνητικού βοηθού της Amazon σε όλα τα είδη καταλύματος, από αλυσίδες ξενοδοχείων έως ενοικιαζόμενα. Το σύστημα, το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να περιλαμβάνει βασικές πληροφορίες για τον εκάστοτε επισκέπτη, όπως ώρα check out ή τις ώρες λειτουργίας η πισίνα του ξενοδχοείου, επιτρέπει στους επισκέπτες να ζητήσουν υπηρεσίες καθαριότητας ή την υπηρεσία δωματίου, και μπορεί παράλληλα να διαμορφωθεί έτσι ώστε να ελέγχει τις “έξυπνες” λειτουργίες των δωματίων του ξενοδοχείου, όπως τη ρύθμιση της θερμοκρασίας ή τον έλεγχο λειτουργίας των περσίδων.

Η Marriott είναι ο βασικός συνεργάτης της Amazon στη νέα αυτή πλατφόρμα, η οποία είναι αξιοσημείωτη, όχι μόνο για τις δυνατότητες που προσφέρει, αλλά και επειδή η συγκεκριμένη ξενοδοχειακή αλυσίδα είχε δοκιμάσει τις υπηρεσίες Siri και Alexa και παλιότερα.



Το Alexa for Hospitality λειτουργεί μέσω συσκευών Echo εγκατεστημένες στα δωμάτια, τα οποία θα είναι προσαρμοσμένα για το κάθε ξενοδοχείο. Επί του παρόντος, οι υποστηριζόμενες συσκευές περιλαμβάνουν το Amazon Echo Dot, το Echo και το Echo Plus. Μέσω του Echo, οι επισκέπτες θα μπορούν να ζητήσουν πληροφορίες από την Alexa για το ίδιο το ξενοδοχείο - όπως το σημείο όπου βρίσκεται το γυμναστήριο, πότε θα είναι ανοιχτή η πισίνα και άλλες γενικές πληροφορίες. Θα μπορούν επίσης να καλέσουν διάφορες υπηρεσίες για να ζητήσουν φαγητό στο δωμάτιο, τον θυρωρό, τη ρεσεψιόν, την υπηρεσία καθαριότητας, το σπα κ.ά., απλά μιλώντας στο Alexa.

Η Amazon αναφέρει ότι το σύστημα θα λειτουργήσει επίσης με την υπάρχουσα ξενοδοχειακή τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων των DigiValet, Intelity, Nuvola και Volara. Αυτό επιτρέπει στους επισκέπτες να πουν π.χ. “Alexa, παράγγειλε μου κρασί” ή “Alexa, κλείσε μου ραντεβού για το σπα” και στη συνέχεια να δρομολογηθούν αυτά τα αιτήματα στον εκάστοτε αρμόδιο για να εκτελεστούν. Το Alexa μπορεί εν μέρει να αντικαταστήσει το τηλεφώνο στο δωμάτιο.



Εάν το επιθυμεί το ξενοδοχείο, το σύστημα Alexa μπορεί να προσαρμοστεί περαιτέρω, για να ελέγχει διάφορες λειτουργίες “έξυπνης κατοικίας”, όπως τα φώτα, τις περσίδες, τον κλιματισμό, ακόμη και τις τηλεοράσεις.

Σύμφωνα με την Amazon, η Marriott International θα παρουσιάσει τη νέα εμπειρία της Alexa σε επιλεγμένα ξενοδοχεία των αλυσίδων Marriott Hotels, Westin Hotels & Resorts, St. Regis Hotels & Resorts, Aloft Hotels και Autograph Collection Hotels ξεκινώντας αυτό το καλοκαίρι.

Το σύστημα θα είναι επίσης διαθέσιμο άμεσα, κατόπιν πρόσκλησης, και σε άλλους παρόχους φιλοξενίας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top