Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Κρουαζιέρα

61 κρουαζιερόπλοια λιγότερα 'πιάνουν' Ελλάδα το 2018, από το 2017

Τατιάνα Ρόκου - 16 Ιούλιος 2018, 14:00

Μετά τη μείωση κατά 20% των κρουαζιεροπλοίων που ήρθαν στην Ελλάδα το 2017, συνεχίζεται και το 2018 η υποχώρηση της Ελλάδας, ως προορισμού για την κρουαζιέρα.


Ο τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, με αφορμή τη νέα μείωση στις αφίξεις κρουαζιεροπλοίων το 2018, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα παρακολουθεί απαθής, εδώ και δύο χρόνια, την πτωτική πορεία στην κρουαζιέρα. Μετά την ελεύθερη πτώση του 2017, οπότε σημειώθηκε μείωση κατά 20% των κρουαζιεροπλοίων που ήρθαν στην Ελλάδα, συνεχίζεται και το 2018 η υποχώρηση της Ελλάδας, ως προορισμού για την κρουαζιέρα. Είναι πια σαφές ότι με την κυβέρνηση του κ. Τσίπρα δεν πρόκειται να υπάρξει καμία προοπτική για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας”.

Η πλήρης δήλωσή του είναι η ακόλουθη: “Η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα παρακολουθεί απαθής, εδώ και δύο χρόνια, την πτωτική πορεία στην κρουαζιέρα. Μετά την ελεύθερη πτώση του 2017, οπότε σημειώθηκε μείωση κατά 20% των κρουαζιεροπλοίων που ήρθαν στην Ελλάδα, συνεχίζεται και το 2018 η υποχώρηση της Ελλάδας, ως προορισμού για την κρουαζιέρα.

Με βάση τα πρώτα στοιχεία, το 2018 θα έρθουν 61 κρουαζιερόπλοια λιγότερα από το 2017 -χρονιά στην οποία παρατηρήθηκε η μεγαλύτερη πτώση- ενώ θα υπάρξει και μείωση του αριθμού των επισκεπτών. Η κρουαζιέρα στην Ελλάδα βρίσκεται στον αυτόματο πιλότο, την ίδια ώρα που η Τουρκία επενδύει σε νέες υποδομές στο συγκεκριμένο τομέα και στην προοπτική του homeporting.

Είναι πια σαφές ότι με την κυβέρνηση του κ. Τσίπρα δεν πρόκειται να υπάρξει καμία προοπτική για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

Η Νέα Δημοκρατία έχει ολοκληρωμένη πρόταση για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας που περιλαμβάνει:

  • Άρση των αντικινήτρων για την κρουαζιέρα και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των υπηρεσιών στα ελληνικά λιμάνια.
  • Παραχώρηση λιμενικών εγκαταστάσεων σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κρουαζιέρα προκειμένου να δημιουργηθούν νέες υποδομές.
  • Δημιουργία νέων ανταγωνιστικών προϊόντων, όπως η εφαρμογή νέων τουριστικών πακέτων “Cruise & Stay” και “Short Cruising”.
  • Νέο φορέα προβολής και προώθησης της κρουαζιέρας σε ελληνικούς προορισμούς, σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα”.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top