Η βράβευση βασίζεται στον εξαιρετικά υψηλό δείκτη ικανοποίησης των επισκεπτών του ξενοδοχείου, όπως αυτός καταγράφηκε στην έρευνα ικανοποίησης πελατών του τουριστικού γραφείου.
Το βραβείο “Quality Award 2017” για το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει απέσπασε, για 2η συνεχόμενη χρονιά, το Creta Maris Beach Resort, καθώς κέρδισε τα καλύτερα σχόλια των Άγγλων επισκεπτών του, μέσω του τουριστικού γραφείου Jet2holidays.
Αυτή η σημαντική βράβευση βασίζεται στον εξαιρετικά υψηλό δείκτη ικανοποίησης των επισκεπτών του ξενοδοχείου, όπως αυτός καταγράφηκε στην έρευνα ικανοποίησης πελατών του τουριστικού γραφείου. Μάλιστα, αξίζει να αναφερθεί πως το Creta Maris βρέθηκε στη δεκάδα των πιο αγαπημένων ξενοδοχείων – συνεργατών του Jet2holidays, που συμμετείχαν στην έρευνα.
Το βραβείο παρέδωσε η Louisa Tsikouthe, Resort Manager του Jet2Holidays για το Ηράκλειο και η Tracy Lea, Island Manager – Crete του Jet2holidays στη διοίκηση του ξενοδοχείου την Τετάρτη 4 Ιουλίου. Οι εκπρόσωποι του γραφείου επισήμαναν τη σπουδαιότητα του βραβείου, δίνοντας θερμά συγχαρητήρια στον κ. Νίκο Βλασιάδη, δευθυντή του Creta Maris Beach Resort, και τον κ. Μιχάλη Ρουσάκη, υποδιευθυντή του ξενοδοχείου, για την άριστη διοίκηση και τις έξοχες υπηρεσίες.