Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροδρόμια

Χάος από βλάβη των ηλεκτρονικών συστημάτων check-in στο αεροδρόμιο Ρόδου

Τατιάνα Ρόκου - 01 Αύγουστος 2018, 12:24

Λόγω βλάβης των ηλεκτρονικών συστημάτων check in, πολλές πτήσεις αναχώρησαν με πολύωρες καθυστερήσεις.


Πτήσεις αναχώρησαν με πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ κάποιες άλλες με προορισμό τη Ρόδο αναγκάστηκαν να προσγειωθούν σε άλλα αεροδρόμια, ακόμα και στην Τουρκία, όταν το πρωί της Κυριακής στο αεροδρόμιο “Διαγόρας” της Ρόδου “έπεσε” το σύστημα της Fraport, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν τα check-in, προκειμένου να αναχωρήσουν οι επιβάτες προς εξωτερικό και το εσωτερικό.


Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα rodiaki.gr, μετά από σχεδόν μία ημέρα η κατάσταση σταδιακά ομαλοποιείται, με τις πτήσεις να εκτελούνται σχεδόν κανονικά. Οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου βρίσκονται σε συνεννόηση με τους Tour Operators, ώστε οι τουρίστες να μεταφέρονται στο “Διαγόρας” στις νέες και ακριβείς ώρες αναχώρησης των πτήσεών τους για να μην ταλαιπωρούνται, λόγω των καθυστερήσεων.

Ανάμεσα στους τουρίστες που ταλαιπωρήθηκαν βρέθηκαν και 1.000 Νορβηγοί, πελάτες του τουριστικού γραφείου Ving, που γυρνούσαν στην πατρίδα τους. Κάποια γκουπο από αυτούς κατευθύνθηκαν προς την Τουρκία, στην οποία όμως δεν τους επετράπη η είσοδος λόγω ληγμένων διαβατηρίων, με αποτέλεσμα να ξαναγυρίσουν με καράβι πίσω στη Ρόδο.

Άλλο ένα γκρουπ Νορβηγών τουριστών από τον Τ.Ο. Apollo στάθηκε στην Κρήτη.

Μ. Κόνσολας: ‘Η Fraport οφείλει εξηγήσεις για τις πρωτοφανείς εικόνες και τις καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο της Ρόδου’
Ο τομεάρχης Τουρισμού και βουλευτής Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάνος Κόνσολας, έκανε την ακόλουθη δήλωση: “Τη Δευτέρα στο αεροδρόμιο της Ρόδου υπήρχαν πρωτοφανείς εικόνες με καθυστερήσεις στις πτήσεις, λόγω βλάβης των ηλεκτρονικών συστημάτων check in. Στο αεροδρόμιο δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο, πολλές πτήσεις αναχώρησαν με πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ κάποιες άλλες με προορισμό τη Ρόδο αναγκάστηκαν να προσγειωθούν σε άλλα αεροδρόμια, ακόμα και στην Τουρκία.

Είναι σαφές ότι η Fraport οφείλει εξηγήσεις, κυρίως όμως οφείλει να αναλαμβάνει και τις ευθύνες της. Γιατί ο πάροχος ηλεκτρονικών υπηρεσιών με τον οποίο συνεργάζεται, αποτελεί δική της ευθύνη. Το ίδιο ισχύει και για τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας, που είναι εντεταλμένα να ασκούν ελεγκτικό και ρυθμιστικό ρόλο στα αεροδρόμια.

Η παραχώρηση των 13 περιφερειακών αεροδρομίων έγινε για να υπάρχουν καλύτερες υπηρεσίες και να αναβαθμιστεί το τουριστικό μας προϊόν. Εικόνες όπως αυτές της Δευτέρας στο αεροδρόμιο της Ρόδου, όχι μόνο δε συνδέονται με καλύτερες υπηρεσίες, αλλά έχουν και αρνητικές επιπτώσεις για τον τουρισμό μας”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top