Κατά τη διάρκεια της τουριστικής έκθεσης του Βερολίνου ITB, η Γαλλία δήλωσε ότι έχει προγραμματίσει ειδική καμπάνια με στόχο τη διατήρηση της στην πρώτη θέση στον παγκόσμιο τουρισμό. Το Maison […]
Κατά τη διάρκεια της τουριστικής έκθεσης του Βερολίνου ITB, η
Το
Το κεντρικό σλόγκαν της καμπάνιας είναι 'J' aime la France' και θα ξεκινήσει να κάνει την εμφάνιση του στο τέλος του Απριλίου στις κύριες αγορές που είναι η Γερμανία, η Ισπανία, η Ιταλία, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, και η Ιαπωνία.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.