Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η Ισπανία υστερεί στην τουριστική αγορά του Internet σε σχέση με τις άλλες χώρες της Ευρώπης

Θοδωρής Κουμέλης - 11 Απρίλιος 2002, 00:00

Το μερίδιο της τουριστικής αγοράς της Ισπανία<.>ς στο Internet αναλογεί μόλις στο 16% των<...>

πωλήσεων στο Internet, ποσοστό που κρίνεται αρκετά χαμηλό αν συγκριθεί με τα αντίστοιχα ποσοστά διαφορετικών προϊόντων όπως τα βιβλία που αναλογούν 21% των πωλήσεων και η μουσική που φθάνει στο 25%.

Τα έσοδα που προέρχονται από τουριστικές υπηρεσίες που πωλούνται μέσω του Internet φθάνουν τα 388 εκατ. δολάρια, ενώ παρουσιάζουν μεγάλα ποσοστά αύξησης. Συγκεκριμένα, μεταξύ 1998 και 1999 υπήρξε αύξηση 252%, ενώ το 2000 ήταν 151% και το 2001 155%.

Στην Γαλλία και την Γερμανία, οι κρατικοί σιδηρόδρομοι Renfe προσελκύουν τους περισσότερους επισκέπτες του Internet. Οι Renfe έχουν περίπου το 16% στην Ισπανική αγορά σε σχέση με το 12% που έχει η Iberia.

Το πιο αγαπημένο και συχνό τουριστικό προϊόν που παρουσιάζεται στο Internet είναι τα δωμάτια των ξενοδοχείων που καταλαμβάνουν το 81% συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων πολλαπλών εμφανίσεων των ιδίων δωματίων σε διαφορετικού κόμβους. Τα αεροπορικά εισιτήρια καταλαμβάνουν το 62% και τα 'πακέτα' το 50%. Το 2001 η Iberia πούλησε περίπου 437.000 εισιτήρια μέσω του Internet που στοίχιζαν 67 εκατ. δολάρια ΗΠΑ σημειώνοντας 119% αύξηση σε σχέση με πέρσι.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top