Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΔύο ολλανδικά αεροδρόμια αποζημιώνουν τους ταξιδιώτες που έχασαν την πτήση τους
Αεροδρόμια

Δύο ολλανδικά αεροδρόμια αποζημιώνουν τους ταξιδιώτες που έχασαν την πτήση τους

Τα αεροδρόμια Schiphol και Eindhoven δήλωσαν ότι θα αποζημιώσουν τους ταξιδιώτες που έχασαν τις πτήσεις τους λόγω των μεγάλων ουρών για να περάσουν από την ασφάλεια αυτό το καλοκαίρι.

Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ θα εισαγάγει ένα πρόγραμμα για επιβάτες που βρέθηκαν στο αεροδρόμιο εγκαίρως μεταξύ 23 Απριλίου 2022 και 11 Αυγούστου 2022 αλλά έχασαν την πτήση τους λόγω εξαιρετικής διάρκειας αναμονής στον έλεγχο ασφαλείας. Βασική προϋπόθεση είναι βέβαια να βρισκόντουσαν στο αεροδρόμιο νωρίς και να είχαν τον απαιτούμενο χρόνο για να επιβιβαστούν.

Ουρές πολλών ωρών για να περάσει ο έλεγχος διαβατηρίων και η ασφάλεια σε πολλά Ευρωπαϊκά αεροδρόμια οδήγησαν εκατοντάδες ανθρώπους να χάσουν το αεροπλάνο τους σε όλη την Ευρώπη, αναγκάζοντας τις αεροπορικές εταιρείες να ακυρώσουν ορισμένες υπηρεσίες και να μεταφέρουν ορισμένες πτήσεις σε άλλα αεροδρόμια αυτό το καλοκαίρι. Τα αεροδρόμια θα αποζημιώνουν τους ταξιδιώτες για έξοδα που δεν καλύπτονται από την αεροπορική τους εταιρεία ή την ταξιδιωτική τους ασφάλεια – όπως οι χαμένες νύχτες σε ξενοδοχείο που δεν ήταν δυνατό να ακυρωθούν. Μέχρι στιγμής το αεροδρόμιο Schiphol έχει 1.500 αιτήσεις και αναμένει πολλές περισσότερες πριν από την καταληκτική ημερομηνία της 30ης Σεπτεμβρίου.

Οι ταξιδιώτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για αποζημίωση για έξοδα για εκ νέου κράτηση πτήσης ή για πτήση αντικατάστασης, για εναλλακτική μεταφορά εάν έχουν επιλέξει να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό με άλλα μέσα ή για επιπλέον έξοδα ταξιδιού που πραγματοποιούνται για να ταξιδέψουν στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ή σε άλλο αεροδρόμιο. Οι ταξιδιώτες μπορούν επίσης να διεκδικήσουν έξοδα διαμονής στο ή κοντά στο Schiphol και τα έξοδα για διαμονή, μεταφορά ή δραστηριότητες στον προορισμό τους που δεν μπορούν να ακυρωθούν.

«Πολλοί άνθρωποι ανυπομονούσαν πραγματικά για τις διακοπές τους στο εξωτερικό, ειδικά μετά από δύο χρόνια COVID. Λυπούμαστε πολύ που ορισμένα άτομα έχασαν την πτήση τους λόγω της μεγάλης ουράς ελέγχου ασφαλείας. Έπρεπε να χάσουν το σύνολο ή μέρος των διακοπών τους και τους συμπονάμε πραγματικά. Η εκπομπή του MAX Vakantieman και η έκκληση που έκανε η Ένωση Καταναλωτών μας ευαισθητοποίησαν. Κατά τη διάρκεια αυτών των ειδικών περιστάσεων, δεν πρέπει να αφήσουμε αυτούς τους ανθρώπους χωρίς αποζημίωση», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Schiphol, Dick Benschop.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024