Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΈτοιμος ο ΔΑΑ για τον τελικό του UEFA Champions League 2007
Εκτιμήσεις για αριθμό ρεκόρ ημερήσιας κίνησης

Έτοιμος ο ΔΑΑ για τον τελικό του UEFA Champions League 2007

Ενόψει ενός ακόμη μεγάλου αθλητικού γεγονότος στη χώρα μας, το αεροδρόμιο μπαίνει σε ρυθμούς Champions League. Με 180 επιβατικές πτήσεις charter επιπλέον της υπόλοιπης κίνησης κατά την περίοδο 21-24 Μαΐου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει μία ακόμη μεγάλη πρόκληση…

Ενόψει ενός ακόμη μεγάλου αθλητικού γεγονότος στη χώρα μας, το αεροδρόμιο μπαίνει σε ρυθμούς Champions League. Με 180 επιβατικές πτήσεις charter επιπλέον της υπόλοιπης κίνησης κατά την περίοδο 21-24 Μαΐου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών<...>“Ελ. Βενιζέλος” ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει μία ακόμη μεγάλη πρόκληση, με ιδιαίτερες απαιτήσεις και χαρακτηριστικά.

Ημέρα υψηλών επιχειρησιακών απαιτήσεων η 24η Μαΐου, χαρακτηρίζεται από επιβατική κίνηση που αναμένεται να είναι 20% υψηλότερη σε σχέση με το ιστορικό ρεκόρ ημερήσιας επιβατικής κίνησης του ΔΑΑ κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων (30.08.2004 – 68.000 επιβάτες). Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία κίνησης, τη συγκεκριμένη ημέρα ο ΔΑΑ αναμένεται ότι θα εξυπηρετήσει περίπου 800 κινήσεις αεροσκαφών.

Η «πρόκληση» της περιόδου 21 – 24 Μαΐου σε αριθμούς / προκαταρκτικά στοιχεία: Κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών θα πραγματοποιηθούν 180 επιβατικές πτήσεις charter (360 αφίξεις & αναχωρήσεις επιβατικών πτήσεων charter, πέραν της υπόλοιπης κίνησης): 80 εντός Σένγκεν (Ιταλία / Μίλαν) και 100 εκτός Σένγκεν (Βρετανία / Λίβερπουλ), με τις οποίες θα διακινηθούν 34.000 επιβάτες [14.000 εντός Σένγκεν (Ιταλία / Μίλαν) και 20.000 εκτός Σένγκεν (Βρετανία / Λίβερπουλ)]. Μάλιστα, εκτιμάται πως το 60% των επιβατών θα έρθουν και θα αναχωρήσουν σε λιγότερο από ένα 24ωρο.

Βασικοί στόχοι του ΔΑΑ είναι η εξυπηρέτηση της αυξημένης αεροπορικής κίνησης, η επιτυχής διαχείριση φιλάθλων, διακεκριμένων επιβατών (VIP) και προσκεκλημένων, όπως επίσης η ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του αερολιμένα για το υπόλοιπο επιβατικό κοινό. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων έχει εκπονηθεί από το ΔΑΑ επιχειρησιακό σχέδιο με βάση την εμπειρία των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 (ένταξη στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της ΕΛ.ΑΣ., συνεργασία με εμπλεκόμενους φορείς– ΥΠΑ, αεροδρομιακή κοινότητα, ΥΜΕ / Μέσα Μεταφοράς, Οργανωτική Επιτροπή, UEFA, ΕΠΟ).

Έτσι, σύμφωνα με το σχεδιασμό της ΕΛ.ΑΣ. θα γίνει διαχωρισμός των φιλάθλων των δύο ομάδων και η εξυπηρέτηση τους θα γίνει μέσω διαφορετικών εγκαταστάσεων (Λίβερπουλ: Κτίριο Ταχείας Εξυπηρέτησης – Μίλαν: Δορυφορικός Αεροσταθμός), ενώ διαφορετικά θα είναι και τα μέσα μεταφοράς που θα χρησιμοποιηθούν από τους φιλάθλους (Λίβερπουλ, με λεωφορεία ΕΘΕΛ – Μίλαν, με Προαστιακό Σιδηρόδρομο).

Ο διαχωρισμός των φιλάθλων θα γίνει μέσω χρωματικού φίλτρου (ειδικό βραχιολάκι, διανομή κατά την άφιξη), με στόχο την ελεγχόμενη και σταδιακή αποχώρηση των φιλάθλων από το ΟΑΚΑ προς το αεροδρόμιο. Ακόμη, ο ΔΑΑ θα διανείμει ειδική κάρτα στους φιλάθλους με οδηγίες άφιξης και αναχώρησης, ενώ στους χώρους του θα λειτουργήσουν τα προξενεία Ιταλίας και Μ. Βρετανίας τόσο κατά την άφιξη όσο και κατά την αναχώρησή των φιλάθλων.

Ακόμη, θα υπάρξει ειδική διαδικασία συντονισμού των ad hoc πτήσεων για την περίοδο του τελικού (22 – 24 Μαΐου), σε συνεργασία με την ΥΠΑ, επιπλέον προσωπικό ασφαλείας στον έλεγχο επιβατών, χειραποσκευών και πρόσβασης (+300 άτομα), πρόγραμμα εθελοντισμού εργαζομένων ΔΑΑ, ενώ 120 υπάλληλοι του ΔΑΑ με πράσινα μπλουζάκια θα προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια στους χώρους του αεροδρομίου, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και το ΟΑΚΑ.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024