Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileAmadeus: Αυξημένες κατά 200% οι online κρατήσεις της Thai Airways

Amadeus: Αυξημένες κατά 200% οι online κρατήσεις της Thai Airways

Σε πέντε σημαντικές αγορές έχει ήδη λανσάρει την λύση e-Merchandise της Amadeus η Thai Airways, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες. Με την υιοθέτηση της κορυφαίας λύσης e-Merchandise για να […]

Σε πέντε σημαντικές αγορές έχει ήδη λανσάρει την λύση e-Merchandise της Amadeus η Thai Airways, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες. Με την υιοθέτηση της κορυφαίας λύσης e-Merchandise για να παρέχει αυξημένες δυνατότητες<...>πώλησης στην ιστοσελίδα της, η Thai Airways έχει αυξήσει τις εσωτερικές online κρατήσεις της κατά 200% τους τελευταίους τρεις μήνες, ενώ έχει θέσει σαν στόχο τον τετραπλασιασμό των online κρατήσεων μέχρι το τέλος του 2009.

Η λύση e-Merchandise της Amadeus προσφέρει πλήρη ημερολογιακή παρουσίαση και ποικιλία δυνατοτήτων πώλησης στην ιστοσελίδα της Thai Airways. Έχοντας ενσωματώσει την μηχανή κράτησης e-Retail της Amadeus, η Thai Airways προσφέρει πλέον ακόμα καλύτερη καταναλωτική και ταξιδιωτική εμπειρία, η οποία οδηγεί αποδεδειγμένα στη ενισχυμένη απόδοση και την κερδοφορία.

Ο κ. Khun Danuj Bunnag, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Marketing Planning και Revenue Management της Thai Airways, δήλωσε σχετικά: “Από το 2000, συνεργαζόμαστε με την Amadeus σε μια συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της online εμπειρίας και της λειτουργικότητας που προσφέρουμε στους πελάτες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας. Στην προσπάθεια εκπλήρωσης των φιλόδοξων στόχων μας, όσον αφορά στις online κρατήσεις, είναι σημαντικό να συνεργαζόμαστε με μια εταιρεία η οποία κατανοεί τις επιχειρηματικές μας διαδικασίες και διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στην μεγιστοποίηση της αξίας των online καναλιών. Τα αποτελέσματα που έχουμε δει μέχρι στιγμής από την Amadeus είναι εξαιρετικά λόγω τόσο της αύξησης κατά 200%, των online κρατήσεων όσο και των βελτιώσεων στην αναλογία επισκεψιμότητας – πωλήσεων κατά 62%”.

“Όντας μακρόχρονος πελάτης της Amadeus”, σχολίασε ο κ. Philippe der Arslanian, Global Director του Τμήματος Airline Direct Channels της Amadeus, “χαιρόμαστε να βλέπουμε την Thai Airways να ξεπερνά τους επιχειρηματικούς της στόχους χάρη στο e-Merchandise. Λόγω της διεθνούς παρουσίας, των υπηρεσιών end-to-end και των κλιμακωτών λύσεων μπορέσαμε να εφαρμόσουμε γρήγορα την λύση e-Merchandise σε όλες τις ηπείρους. Έτσι λοιπόν, ανυπομονούμε να προσφέρουμε περισσότερη αξία στους πελάτες μας με την ανάπτυξη πλήρως ενοποιημένων λύσεων όπως είναι το rebooking και το redemption”.

Η Thai Airways προστίθεται στην εξαιρετικά μεγάλη λίστα κορυφαίων αεροπορικών εταιριών πελατών της Amadeus, όπως οι Air Canada, Lufthansa, SAS, Spanair, Singapore Airlines, Turkish Airways και US Airways, όπως επίσης και ακόμη 10 μέλη των διεθνών συμμαχιών, οι οποίες βασίζονται απόλυτα στην Amadeus για να καλύψουν τις ανάγκες τους για e-Merchandise.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024