Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΧειμάρας: Άλλοθι για την κυβέρνηση η 11η Σεπτεμβρίου στο θέμα της Ολυμπιακής

Χειμάρας: Άλλοθι για την κυβέρνηση η 11η Σεπτεμβρίου στο θέμα της Ολυμπιακής

Άλλοθι αναζητά η κυβέρνηση στα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου για να δικαιολογήσει κακούς χειρισμούς που προϋπήρχαν και οδήγησαν την Ολυμπιακή Αεροπορία στην σημερινή της κατάσταση, ανέφερε σε δήλωσή του ο […]

Άλλοθι αναζητά η κυβέρνηση στα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου για να δικαιολογήσει κακούς χειρισμούς που προϋπήρχαν και οδήγησαν<…> την Ολυμπιακή Αεροπορία στην σημερινή της κατάσταση, ανέφερε σε δήλωσή του ο υπεύθυνος του Τομέα Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Δ., βουλευτής Φθιώτιδας κ. Αθανάσιος Χειμάρας.

Ο βουλευτής της Ν.Δ. σχολιάζοντας τις χθεσινές δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών τόνισε ότι “ένας ακόμη εκπρόσωπος του, δήθεν, εκσυγχρονισμού, ο κ. Βερελής, συνεπής στις αρχές της διαστρέβλωσης της αλήθειας, του ψέματος και του δόγματός τους ότι για όλα φταίνε οι άλλοι και όχι αυτοί που κυβερνούν επί 20 χρόνια, αναζητεί άλλοθι”.

Ο κ. Χειμάρας δήλωσε ότι η κυβέρνηση “ξεχνά ότι τα προβλήματα της Ολυμπιακής Αεροπορίας δεν προέκυψαν μετά την 11η Σεπτεμβρίου“.

“Θέλουν να ξεχάσει ο Ελληνικός λαός ότι επτά χρόνια, επτά Διοικήσεις, επτά Υπουργοί και ένας Πρωθυπουργός οδήγησαν στην απαξίωση τον εθνικό μας αερομεταφορέα.

Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αφού πρώτα καταστρατήγησε τον πρώτο Νόμο ‘Εξυγίανσης’ – που η ίδια ψήφισε το Δεκέμβριο του 1994 – για την εξυπηρέτηση των μικροκομματικών της συμφερόντων εν όψει των εκλογών του 1996, στη συνέχεια έφερε δεύτερο ‘πρόγραμμα εξυγίανσης’, τον Μάρτιο του 1998 – που όλα τα Κόμματα καταψήφισαν στη Βουλή.

Τότε, η Νέα Δημοκρατία, τόσο δια του Προέδρου της, όσο και δια του Εισηγητή της πρότεινε την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας<.>, με Δημόσιο Διεθνή Διαγωνισμό, στον οποίο οι ενδιαφερόμενοι στρατηγικοί επενδυτές θα κατέθεταν, πέραν του όποιου τιμήματος και πρόγραμμα ανάπτυξης της εταιρείας. Πρόγραμμα το οποίο θα εγγυάτο τον εθνικό χαρακτήρα της Ολυμπιακής Αεροπορίας, τη βιωσιμότητά της σε βάθος χρόνου, με παράλληλη εξασφάλιση των θέσεων εργασίας.

Οι αρμόδιοι Υπουργοί μάς κατηγόρησαν τότε ως κινδυνολόγους και, φυσικά, προχώρησαν, απαξιώνοντας περαιτέρω της Εταιρεία. Υπενθυμίζουμε, επίσης, στον κ. Βερελή ότι η Κυβέρνηση Σημίτη, μετά την αποτυχία και αυτού του προγράμματος το 1999 – και εν μέσω εντόνων διαφωνιών της Νέας Δημοκρατίας – υπέγραψε μια σύμβαση αποικιακού τύπου με την αγγλική εταιρία Speedwing (θυγατρική της British Airways), με την οποία παρέδωσε την Ολυμπιακή στα χέρια των ανταγωνιστών της”, τόνισε.

“Τα υπόλοιπα είναι γνωστά στον ελληνικό λαό. Μετά τις εκλογές του 2000, διέκοψαν τη συνεργασία τους με τους Άγγλους, προκήρυξαν όμως έναν αμφίβολης διαφάνειας διαγωνισμό, χωρίς να έχουν ισολογισμούς της εταιρίας για τα έτη 1999 και 2000 και με σύμβουλο, για την ιδιωτικοποίηση, εταιρεία υπόδικο στις ΗΠΑ. Έτσι, αφού φόρτωσαν συνολικά 1 τρισ. στις πλάτες του Έλληνα φορολογούμενου, οδήγησαν τον διαγωνισμό στον αέρα”, υπογράμμισε.

“Σε ό,τι αφορά την αγορά αεροσκαφών το 1991, στην οποία αναφέρθηκε ο κ. Βερελής, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι: Η αγορά αφορούσε επτά αεροσκάφη B737-400 και ότι το ένα εξ αυτών αποπληρώθηκε μετρητοίς, ενώ τα υπόλοιπα έξι αγοράστηκαν με χρηματοδότηση, μέσω τραπέζης, για ιδιοκτησία της Ο.Α. Σε αυτά τα καινούργια αεροσκάφη στηρίχθηκε ο κορμός των δρομολογίων του στόλου του εθνικού μας αερομεταφορέα από το 1991 έως σήμερα”, σημείωσε.

Ο βουλευτής της Ν.Δ. είπε ότι “ο κ. Βερελής θα έπρεπε να ασχοληθεί με την αποπληρωμή των αεροσκαφών προκειμένου να παραμείνουν ως περιουσιακά στοιχεία της Ολυμπιακής” προσθέτοντας ότι “απομένουν μόνο 28 δισ. δρχ. αφού έχουν ήδη πληρωθεί 100 δισ. ώστε οι τίτλοι τους να παραμείνουν στην ιδιοκτησία της εταιρίας”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024