Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΗ Ολυμπιακή και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές συνεχίζουν κανονικά το έργο τους

Η Ολυμπιακή και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές συνεχίζουν κανονικά το έργο τους

Από την Διοίκηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας – Υπηρεσίες ΑΕ, ανακοινώθηκε ότι η εταιρία συνεχίζει κανονικά να παρέχει τις υπηρεσίες της στην Επίγεια Εξυπηρέτησης Πελατών (Handling), τη διακίνηση Εμπορευμάτων (Cargo) και την παροχή ασφαλούς Τεχνικής Συντήρησης Αεροσκαφών

Από την Διοίκηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας – Υπηρεσίες ΑΕ, ανακοινώθηκε ότι η εταιρία συνεχίζει κανονικά να παρέχει τις υπηρεσίες της στην<...> Επίγεια Εξυπηρέτησης Πελατών (Handling), τη διακίνηση Εμπορευμάτων (Cargo) και την παροχή ασφαλούς Τεχνικής Συντήρησης Αεροσκαφών.

Επίσης, μετά την έκδοση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε σήμερα ότι έχουν παραβιαστεί οι κοινοτικοί κανόνες περί ανταγωνισμού, αφού έχουν χορηγηθεί παράνομα κρατικές ενισχύσεις στην Ολυμπιακή Αεροπορία και τις Ολυμπιακές Αερογραμμές που συνολικά ξεπερνούν τα 500 εκατ. Ευρώ, τα οποία πρέπει να αποδοθούν άμεσα. Παράλληλα απαγορεύει ρητά την οποιαδήποτε περαιτέρω ενίσχυση των δύο εταιριών από το Ελληνικό Δημόσιο.

Η απόφαση αυτή επιβαρύνει καταλυτικά την ήδη βεβαρημένη κατάσταση της Ολυμπιακής.

Εσφαλμένες πολιτικές επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, από το 1994 έως και το 2003, δημιούργησαν το απόλυτο αδιέξοδο για την Ολυμπιακή και τους χιλιάδες εργαζόμενους σ΄ αυτήν. Λανθασμένοι χειρισμοί, διαστρέβλωση των όρων που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε θέσει και εσκεμμένη και συστηματική περιφρόνηση των Αποφάσεων της Ε.Ε., οδήγησαν τη χώρα μας σε καταδίκη, η οποία ήταν αδύνατον να αποτραπεί.

Η κυβέρνηση, αμέσως μόλις ανέλαβε το έργο της είχε να αντιμετωπίσει το άνοιγμα του φακέλου της Ολυμπιακής από την Ε.Ε. (16 Μαρτίου), με καταληκτική ημερομηνία έκδοσης οριστικής απόφασης το 18μηνο (Σεπτέμβριος 2005). Παρά τα πολύ στενά χρονικά περιθώρια και τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων, η κυβέρνηση αποδύθηκε σε μία έντονη και συντονισμένη προσπάθεια να διαχειριστεί το ιδιαίτερα οξύ και σημαντικό αυτό πρόβλημα, σε μία εταιρεία με ήδη τεράστιο παθητικό και φθίνουσα πορεία. Οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στην μόνη λύση: την ιδιωτικοποίηση. Οργανώθηκε άμεσα μία σοβαρή προσπάθεια πώλησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών και των δραστηριοτήτων της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Η προσπάθεια αυτή, για την οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κρατήθηκε πλήρως ενήμερη, κατέληξε μάλιστα στην υπογραφή μνημονίου με υποψήφιους αγοραστές.

Παρά το ότι η Απόφαση της Επιτροπής δυσχεραίνει αυτή τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης, η κυβέρνηση θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για την πώληση της Ολυμπιακής. Παράλληλα επεξεργάζεται εναλλακτικές λύσεις για την επόμενη ημέρα.

Δέσμευση, η διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων.

Η Ολυμπιακή Αεροπορία και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές συνεχίζουν να λειτουργούν μέχρι την επίτευξη της καλύτερης δυνατής λύσης”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024