Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΙσχυρό πλεονέκτημα αποκτά η Ολυμπιακή στις διαπραγματεύσεις για την πώλησή της

Ισχυρό πλεονέκτημα αποκτά η Ολυμπιακή στις διαπραγματεύσεις για την πώλησή της

Ένα ισχυρό πλεονέκτημα αποκτά από τη Δευτέρα ο σύμβουλος της κυβέρνησης Credit Suisse First Βoston για την πώληση της Ολυμπιακής. Πρόκειται για την Ολυμπιακή Αεροπλοΐα η οποία κέρδισε τον διαγωνισμό […]

Ένα ισχυρό πλεονέκτημα αποκτά από τη Δευτέρα ο σύμβουλος της κυβέρνησης Credit Suisse First Βoston για την πώληση της Ολυμπιακή<.>ς<...>. Πρόκειται για την Ολυμπιακή Αεροπλοΐα<.> η οποία κέρδισε τον διαγωνισμό και τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές μετά την απόρριψη της προσφυγής του άλλου διαγωνιζομένου της Βelavia.

Ήδη ο διαγωνισμός για την πώληση της ΟΑ<.> βρίσκεται στον δεύτερο, και τελικό γύρο ο οποίος θα ολοκληρωθεί το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου. Στις τελικές διαπραγματεύσεις, που θα οδηγήσουν τον διαγωνισμό σε ακύρωση ή σε υπογραφή συμφωνίας, η κυβέρνηση και ο σύμβουλος έχουν ένα βασικό πλεονέκτημα για να επιλύσουν τα θέματα που εκκρεμούν ακόμα και κυρίως το επιχειρησιακό σχέδιο, το προσωπικό της νέας Ολυμπιακής αλλά και τα αεροσκάφη της εταιρίας. Στελέχη της CSFΒ και αντιπρόσωποι της Κοινοπραξίας συναντήθηκαν ανεπίσημα για να συζητήσουν το θέμα του προσωπικού. Η κοινοπραξία στην πρότασή της ζητεί να παραμείνουν 5.000 άτομα (από 7.000 που είναι σήμερα) στη νέα εταιρία αλλά μαζί με τον σύμβουλο αναζητεί τρόπους ώστε οι μετατάξεις και οι αποχωρήσεις των υπαλλήλων να γίνουν σταδιακά προκειμένου η εταιρία να μην αποδυναμωθεί στη θερινή περίοδο και χάσει σημαντικό κομμάτι του έργου που εκτελεί.

Το πλεονέκτημα που αποκτούν οι δύο πλευρές στις διαπραγματεύσεις είναι οι επιδοτήσεις που θα λαμβάνει πλέον η Αεροπλοΐα για την εκτέλεση των πτήσεων προς τις άγονες γραμμές, μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού που διεξήγαγε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε τη Δευτέρα την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που είχε καταθέσει η Βelavia, ο μοναδικός "αντίπαλος" της Ολυμπιακής στον διαγωνισμό. Έτσι, η Ολυμπιακή θα σταματήσει να δημιουργεί ελλείμματα από την εκτέλεση πτήσεων προς τους προορισμούς αυτούς με αποτέλεσμα να γίνει πιο ελκυστική για τον ενδιαφερόμενο αγοραστή.

Σε 3,5 δισ. δρχ. ανέρχεται ετησίως το συνολικό ποσό της επιδότησης για την εκτέλεση των άγονων γραμμών, που θεωρείται ζημιογόνα για τις αεροπορικές εταιρίες. Το ποσό αυτό θα λαμβάνει η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα η οποία αναλαμβάνει την εκτέλεση των πτήσεων από μεθαύριο. Υπενθυμίζεται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει αρχικά αποδεχτεί ότι η κρατική επιδότηση μπορεί να ισχύει για τις εννέα γραμμές με την προϋπόθεση, όμως, ότι θα υπάρχει ένα εξασφαλισμένο ελάχιστο όριο εισιτηρίων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024