Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςMy Travel Airways: Χειροτέρεψε η εικόνα της εταιρίας και μεγάλωσαν οι καθυστερήσεις

My Travel Airways: Χειροτέρεψε η εικόνα της εταιρίας και μεγάλωσαν οι καθυστερήσεις

Σύμφωνα με το Air Transport Users Council, η Airtours International, που πρόσφατα μετονομάστηκε σε My Travel Airways, παρουσίασε τη χειρότερη εικόνα από οποιοδήποτε άλλο μεγάλο βρετανικό αερομεταφορέα. Η My Travel […]

Σύμφωνα με το Air Transport Users Council, η Airtours<.> International, που πρόσφατα μετονομάστηκε σε My Travel<.> Airways, παρουσίασε τη χειρότερη<...> εικόνα από οποιοδήποτε άλλο μεγάλο βρετανικό αερομεταφορέα.

Η My Travel Airways, την προηγούμενη χρονιά, κρατούσε τους επιβάτες της σε αναμονή 54 λεπτών κατά μέσο όρο, και οι περισσότερες από το ένα πέμπτο των πτήσεων της παρουσίασαν καθυστέρηση μια ώρα, ή και περισσότερο. Τα αποτελέσματα τοποθέτησαν την αεροπορική εταιρία στην 17η θέση, έναντι της 12ης που κατείχε το 2000, ανάμεσα σε 25 εταιρίες charter που λειτουργούσαν στην Αγγλία τον προηγούμενο χρόνο.

"Η τιμή των διακοπών έδειξε το χρόνο των καθυστερήσεων", δήλωσε ο κ. Simon Evans, στέλεχος του AUC. Και συνεχίζει: "η Airtours International δεν μπορεί να κατηγορήσει τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας ούτε τον καιρό, γιατί όλες οι εταιρίες ανταγωνίζονται κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Φαίνεται πως υπάρχει ένας συσχετισμός ανάμεσα στις τιμές που πληρώνουν οι τουρίστες για τις διακοπές τους και στις καθυστερήσεις που βιώνουν. Ίσως η Airtours τους συσσωρεύει, τους 'πουλάει' σε χαμηλή τιμή και δεν υπάρχουν περιθώρια να μειωθούν οι καθυστερήσεις."

"Οι καθυστερήσεις θα αντιμετωπιστούν", επιμένει ο κ. Dave Betts, διευθυντής της My Travel. "Παραδέχομαι ότι είχαμε μια απογοητευτική χρονιά, γιατί δεν είναι ωραίο να παρουσιάζεσαι σαν ένας αερομεταφορέας που δεν μπορεί να κρατήσει το πρόγραμμα των αναχωρήσεων του από το AUC. Έχουμε όμως απλοποιήσει τις διαδικασίες και το πρόγραμμα πτήσεων μας, και ήδη αρχίσει να βλέπουμε τα οφέλη από αυτό. Έχουμε μείωση των καθυστερήσεων μέχρι τώρα για αυτό το χειμώνα."

Η μέση καθυστέρηση της Excel Airways έχει πέσει από 66 λεπτά σε 21, μετά από ένα επενδυτικό πρόγραμμα ενίσχυσης για την επίτευξη των έγκαιρων αναχωρήσεων, ενώ η JMC Airlines παρουσιάζει πτώση της μέσης καθυστέρησης στα 13 λεπτά.

Μικρές βελτιώσεις παρουσίασαν η Air 2000, η Britannia Airways και η Monarch Airlines, με καθυστερήσεις περίπου μιας ώρας, αλλά οι μεγαλύτερες βρετανικές εταιρίες charter εξακολουθούσαν να έχουν μέση καθυστέρηση 32,8 λεπτά την προηγούμενη χρονιά.

Τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις σε μεγάλο βρετανικό αεροδρόμιο, παρουσίασε το Stansted, σε προγραμματισμένες πτήσεις αλλά και σε πτήσεις charter, σύμφωνα με το Civil Aviation Authority. Τα στοιχεία έδειξαν ότι μόνο το 50% των πτήσεων charter και το 59% των προγραμματισμένων πτήσεων αναχώρησαν από το Έσσεξ την προγραμματισμένη ώρα το προηγούμενο καλοκαίρι, ενώ από το Νιουκάστλ το 61% και 80% αντίστοιχα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024