Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΝέο διεθνές ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή Αεροπορία

Νέο διεθνές ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή Αεροπορία

Μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος από ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους, ενδιαφέρον για ποσοστό στην Ολυμπιακή Αεροπορία εξέφρασαν οι Κυπριακές Αερογραμμές και όχι μόνο. Όπως φαίνεται αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον και της British Airways […]

Μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος από ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους, ενδιαφέρον για ποσοστό στην Ολυμπιακή Αεροπορία<.> εξέφρασαν<...> οι Κυπριακές Αερογραμμές<.> και όχι μόνο. Όπως φαίνεται αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον και της British Airways ενώ ενδιαφέρον δείχνει και η αμερικάνικη εταιρία Chrysler Aviation.

Συγκεκριμένα, οι Κυπριακές Αερογραμμές στοχεύουν στο 15% της Ολυμπιακής Αεροπορίας με το υπόλοιπο ποσοστό του υπό ιδιωτικοποίηση πακέτου να κατανέμεται στην κοινοπραξία ελληνικών και κυπριακών εταιριών, επί κεφαλής της οποίας τίθεται ο αερομεταφορέας της Μεγαλονήσου.

"Οι Κυπριακές Αερογραμμές επιδιώκουν να εισέλθουν στην Ολυμπιακή Αεροπορία ως στρατηγικός εταίρος, σε σύμπραξη με ιδιωτικές εταιρίες από την Κύπρο, την Ελλάδα, αλλά και άλλες χώρες, στοχεύοντας στην αγορά τμήματος της Ολυμπιακής που θα συμπεριλαμβάνει μέρος του στόλου και του αεροπορικού δικτύου της εταιρίας", δήλωσε στην ελληνική υπηρεσία του BBC ο πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών, Χάρης Λοϊζίδης.

"Καθώς η προκήρυξη στο διεθνή Τύπο προβλέπει εξαγορά του 51%-65% της Ολυμπιακής, οι Κυπριακές Αερογραμμές αναμένεται -εφόσον η κοινοπραξία επικρατήσει στον διαγωνισμό- να αποκτήσουν ένα ποσοστό της τάξης του 15% περίπου και να έχουν ως εκ τούτου τον κύριο λόγο στη διαχείριση της εταιρίας, αλλά και στην επιχειρησιακή στρατηγική και στην πολιτική δρομολογίων", πρόσθεσε ο κ. Λοϊζίδης.

Ο ίδιος έσπευσε να διευκρινίσει ότι το τελευταίο που θα ήθελε η διοίκηση της κυπριακής εταιρίας είναι η σύγκρουση με το προσωπικό της Ολυμπιακής. "Αντίθετα αυτό που επιζητούμε είναι η συνεργασία", υπογράμμισε και συμπλήρωσε ότι το προσωπικό της Ολυμπιακής θα πρέπει να πεισθεί για το όραμα και να συμβάλλει σε αισθητή αύξηση της παραγωγικότητας. Ο κ. Λοϊζίδης ξεκαθάρισε ακόμη ότι "ουδείς έχει πρόθεση να μοιρασθεί τις αμαρτίες του παρελθόντος". Στόχος των Κυπριακών Αερογραμμών είναι, σύμφωνα με τον κ. Λοϊζίδη, οι δύο εταιρίες να λειτουργούν συμπληρωματικά στο νέο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Όσον αφορά το ενδιαφέρον της British Airways και της Chrysler Aviation αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι και οι δύο εταιρίες ζήτησαν κατά την πρώτη ημέρα παραλαβής των ενημερωτικών, το σχετικό έγγραφο για τα οικονομικά της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τον σύμβουλο ιδιωτικοποίησης Credit Suisse First Boston. Συναντήσεις με στελέχη του συμβούλου Credit Suisse First Boston φέρεται να είχε και κλιμάκιο της British Airways, η οποία μετά το ναυάγιο στις συνομιλίες του περασμένου Μαΐου φαίνεται να επανέρχεται στο θέμα της Ολυμπιακής.

Επίσης, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι υπάρχουν και φήμες ότι οι ελληνικές εταιρίες Aegean και Cronus να συζητούν από κοινού για την ΟΑ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024